Bölüm 111: Samimiyet savaşı

88 8 0
                                    

"Kwonter?"

"Evet, muhtemelen bu ismi daha önce duymuşsundur."

Evet, hatırladım.

Bu yüzden onu ilk kez görmeme rağmen tanıdık hissediyordum. Kwonter, ana karakter olmasa da orijinal hikayedeki karakterlerden biriydi. Karakteri, yardımcı bir karakter ile bir ana karakter arasında bir yerdeydi. Bir süre ona eşlik ettikten sonra Eunice'e aşık olmuştu. Tabii ki, temiz bir şekilde terk edilmişti.

Şimdi onu tanımadığım için neden şaşkın olduğunu anladım. Orijinal hikayede sadece küçük bir karakter olsa bile, yine de ünlü bir adamdı.

"Paralı asker kralı?"

Kwonter kaşlarını çattı. "Evet, bana böyle seslenen insanlar var. Ama ben şahsen bu ismi sevmiyorum."

"O zaman, sana adınla mı sesleneyim?"

"İstediğin gibi yap."

Adını duyar duymaz kişiliğine dair analizimi bitirmiştim. Şimdi, temel eğilimlerini anladığım için onunla başa çıkmak çok daha kolaydı.

"Bu arada, neden buradasın?" Soruyu rahat bir zihinle sordum.

"Dük Abel Heilon tarafından tehdit edildim. Sana yardım edersem beni rahatsız etmeyi bırakacağını söyledi."

Abel.. paralı asker kralını mı tehdit etti?

Bir an için orijinal hikayeyi hatırlamaya çalıştım. Orijinal hikayede Fiona ve Kwonter arasında bir ilişki olduğunu sanmıyorum. Bu nedenle bugünkü toplantımız üzerinde hiçbir etkim olmadığını düşünüyorum. Bu, Fiona'nın onunla ilk tanışmasıydı.

"Yüzün hiçbir fikrin olmadığını söylüyor."

"Evet, gerçekten hiçbir fikrim yok. Abel ve sen.."

Doğru, elbette, hikayedeki sahnelerin dışında olan şeyler benim bilgimin ötesindeydi. Sonuçta, kurduğum parçalar dışında her şey kendi tarzında kurulmuştu.

Kwonter oturdu. "Yani, umm... Sana Leydi mi demeliyim?"

Onun için çıtayı düşürmeye karar verdim, en azından beni aramak için izin istedi. Bu adamdan diğer soylular gibi kibar olmasını istesem onun için çok talepkar olurdu.

"Bu sana kalmış."

"Seni tanıyorum, hanımefendi. Birkaç yıl önce, kısaca Heilon'daydım."

Paralı asker olduğu için Heilon'da olması şaşırtıcı değildi.

"Gerçekten mi? Hiç tanıştık mı?"

"Hayır."

Beni hiç görmedi, peki neden bu kadar kendinden emindi?

"Beni nereden tanıyorsun?"

"Çünkü bazı söylentiler duydum. Ne yazık ki, hanımefendi beni duymamış gibi görünüyor."

"Şey, söylentilerle ilgilenmiyorum...."

"Anlıyorum." diye yanıtladı Kwonter sert bir şekilde.

O anda oturma odasının kapısı açıldı.

"Fiona."

Ayağı kalktım. "Ekselansları."

Bir an için İmparatorluk Sarayı'na birini gönderdiğimi unuttum. Kwonter'in kimliğini çabucak öğrenseydik, onu aramaya gerek kalmazdı.

Sigren Kwonter'a baktı ve kaşlarını çattı, "Neden buradasın?"

Kwonter, "İyi görünüyorsun Sigren" diye yanıtladı.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin