Bölüm 53: Değişimin başlangıcı (2)

402 26 1
                                    

"Sana yavaş içmeni söylemiştim." Sigren, yüzünü masaya yatıran Fiona'ya ifadesizce baktı. Onunla ilgili birçok şeyi merak ediyordu.

İlk tanıştıkları andan itibaren, Fiona ona kız kardeşi gibi davranıyordu, ancak Sigren onu asla bir kız kardeş olarak görmemişti.

Oldukça zekiydi. Ve dahi bir büyücü olduğu doğruydu, ama garip bir şekilde o da zayıftı. Ayrıca, özellikle şaşırtıcı şey ise, çevredeki durumu hızlı bir şekilde anlayabiliyordu.

Sigren koltuğundan kalktı, sonra dikkatlice Fiona'yı yatağına doğru taşıdı. Duruşu değişse bile uyanmadı. Derin bir uykuya dalmış gibiydi. Daha sonra Fiona'yı yavaşça yatağına yatırdı. Boğulmuş gibi göründüğü için yakasını açmak istedi, ancak daha sonra hizmetçisini aramanın daha iyi olacağına karar verdi.

"Bazen kafanı açmak ve içindekileri görmek istediğimi düşünüyorum." Sessizce iç çekti.

Tabii ki, uyuyan Fiona cevap vermedi.

"Benden bir karşılık beklemeden, ilk tanıştığımız günden beri beni önemsemenin nedeni nedir?"

Sigren, Fiona'nın göğsünü bir battaniyeyle kapattı.

"Bedelsiz aşk olmaz...."

Arkadaşlar, sevgililer, ebeveynler ve çocuklar arasında bile, bunun bir şekli olmasa da, açıkça duygusal olarak değiş tokuş edilen bir şey vardır. Ama Fiona böyle değildi. Birkaç yıl Fiona ile birlikte olduktan sonra bile, onu hala iyi tanımadığını hissediyordu. Fiona özel bir şey arzulamıyor gibiydi. İçinde bulunduğu durum rahatsa mutluymuş gibi görünüyordu, ama değilse de önemli değildi. Hiçbir yere kök salmayan, havada yüzen bir karahindiba tohumu gibiydi.

"Umarım bir gün sen de isteyeceğin bir şeyi bulabilirsin."

Çünkü insanlar istediklerini elde ettiklerinde mutlu hissettikleri için, hiçbir şey istemeyen birinin mutlu olacağını hayal etmek zordu.

Böyle mırıldandıktan sonra Sigren, odayı aydınlatan mumu üfledi. "Umarım en mutlu rüyayı görürsün, Fiona."

Onun en değerlisi.

***

Ertesi sabah, Abel, öğle yemeğine kadar uyanmayan evlatlık kızının durumunu kontrol etmek için Fiona'nın odasına geldi. Tabii ki, fazla uyuduğu veya yatmadan önce çok fazla alkol içtiği için dırdır etmek istemiyordu.

Ama.

Abel masanın üzerinde duran iki şarap kadehine baktı.

"İki bardak şarap."

Eğer öyleyse, bu, biriyle birlikte içtiği anlamına geliyordu. Abel başını çevirerek Fiona'nın yatağına doğru baktı.

"Her nedense Sigren'in kravatı evlatlık kızımın yatağındaydı."

Ayrıca hizmetçi, Sigren'in gece geç saatlerde Fiona'nın odasından çıktığını gördüğüne dair ifade vermişti.

Celine sessizce iç çekti.

"Efendim.."

Abel alaycı bir şekilde gülümsedi.

"Celine, çocuklara bakmak düşündüğümden daha zor gibi görünüyor."

Sigren'in kravatlarını aldı ve kayıtsızca salladı.

"Esnek olmayan bir insan olduğumu hiç düşünmemiştim."

Abel bir an için hala huzur içinde uyuyan Fiona'ya baktı. Durumu kabaca tahmin edebilirdi. Fiona, Sigren'i düşünmeden içki içmeye sürüklemiş ve Sigren de onunla birlikte olabileceği için onu takip etmiş olmalıydı.

Abel bazen Fiona'nın gerçekten.... (aptal) olabileceğini düşünüyordu.

"Celine, 'dünyanın en uyanık insanı olan'-evlatlık kızım uyandığında, akşamdan kalmışlığını dindirecek bir şeyler yap."

"Nereye gidiyorsunuz?"

"Uyanacağını sanmıyorum, bu yüzden başka bir şüpheliyi araştırmamız gerekecek."

Abel ciddiyetle ilan etti.

"Sigren'i yakalayacağım."

Bunu duyunca Celine içini çekti. Neredeyse ağzından kaçıracaktı, "ona Prens diye hitap etmelisiniz..."

***

Ziyafetin üzerinden birkaç gün geçti. Değişen bir şey varsa, o da Sigren'in resmi olarak İmparatorluk Sarayı'na girmesiydi. Bir prens olarak tanınmıştı, bu yüzden ona İmparatorluk Sarayı'ndaki saraylardan birinin verilmesi doğaldı.

"Ya imparatorluk sarayında zorbalığa uğrarsa?"

Abel, endişemden memnun görünmüyordu. Sigren gitmeden önce onunla kavga etmek üzereydi.

"O bile zorbalığa uğrama konusunda endişelenmiyor."

"Ama yine de."

Ben tabii ki Sigren için endişelenecek durumda değildim. Çünkü önümde ondan daha önemli bir şey vardı.

Beş Aile Toplantısı.

Bu toplantı, imparatorluğa katkıda bulunmuş kurucu ailelerin temsilcileri tarafından düzenli olarak yapılan bir toplantıydı. Katılan aileler Heilon, Priscilla, Clovis, Ernest ve Erez'dir. Bu beş aile, toplantının "Beş Aile Toplantısı" olarak adlandırılanmasının nedeniydi.

Ve şimdi, Abel ile o toplantıya katılmak için yola koyulmuştum.

"Bu arada, Dük Ernest söylediğim her şeye itiraz edecek, bu yüzden onu görmezden gel."

Ernest Dükü, şu anki imparatoriçeyi destekleyen (yaratan) aileydi. Bu nedenle imparatoriçenin oğlu veliaht prensi destekleyen gücün temsilcisiydi. Yeni prens Sigren'i koruyan Heilon ile yüzleşmekten başka seçenekleri olmayan bir konumdaydılar.

"Erez ailesini de görmezden gel."

Lanet olsun, beni o ailelere tanıtacağını söylemedi mi, şimdi de onları görmezden gelmemi mi söylüyordu.

"Priscilla ve Clovis tarafsız, değil mi?"

"Evet, tarafsız. İkisi de sadece izliyor."

Sessizce başımı salladım. Eh, bir dereceye kadar biliyordum.

"Geldik."

Sürücü bağırır bağırmaz araba durdu.

"Sonuç olarak, yapmak istediğini yapmakta özgürsün."

"...."

Abel'e benzer bir tavsiyeydi.

Abel'e benzer bir tavsiyeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin