Bölüm 167: Bayrağı Devretmek

22 4 0
                                    

Çevremizin tıkırdamaya devam ettiğini görünce, arabada olduğumuzu anladım.

Kısıtlamalara baktım. Şimdilik, şeklini olduğu gibi tutmak daha iyi olurdu. Bu gardlarını aşağıda tutacaktı.

"Leydi Fiona, sonra ne yapacaksın?"

Kendimi sakinleştirmeye çalışarak araba duvarına doğru yaslandım.

"Sınırı geçene kadar sakin kalalım."

Yanımda Eunice varken arabadan atlayabileceğimi sanmıyordum.

"İyi olacak mı?"

"Merak etme. İzimiz... Eminim onu yakalayacaklar."

Herhangi bir sigorta olmadan yola çıkmadım ve tahminlerim doğru olsaydı, gelecekte bu durumla ilgili bir sahne daha olacaktı.

"Bundan daha fazlası, Leydi Eunice, seni de araç tutmuyor mu? Böyle sallanmaya devam ettiğine göre, yolun etrafında epeyce dolaşıyor olmalı."

Eunice sırtımı okşadı. "Buna tahammül edebilirim."

Uzun süre sarsılan araba yavaş yavaş yavaşladı. Arabada bir pencere yoktu, bu yüzden gece mi gündüz mü olduğunu bilmiyordum. Yine de, arabanın ince duvarlarından insan seslerini hala duyabiliyordum.

Kısa süre sonra, arabanın kapısı açıldı.

"Uyanık gibi görünüyorsunuz, bayanlar."

Eunice rakibimize doğru baktı. "Ranulf Krallığı'nın elçisi değil misin? Bunu nasıl yapabilirsin?!"

"Sana sert davranmaya niyetim yok. Sadece gücünü ödünç almak istiyorum."

Sonra yüzlerini kapatan diğer iki adamla birlikte Eunice ve beni aşağı doğru sürükledi.

"Birisi yüzünü görmek istiyor, o yüzden bir an için dışarı çık."

Dışarı çıktığım zaman, araba tutmasını sakinleştirmeye çalışarak hızlıca temiz havayı soludum.

Sessizce etrafıma baktım. Sınıra yakın, çevredeki manzaraya bakıyormuşuz gibi görünüyordu.

Kısıtlamalar nedeniyle kendimi dengelemek zordu. Zar zor düzgün bir şekilde ayağa kalktığım zaman, biri önümde durdu. Yukarı doğru baktığımda, imparatoriçe bana kendinden emin bir yüzle bakıyordu.

Sonunda buradaydı, bu o sahneydi.

"Majesteleri İmparatoriçe."

"Korkunç görünüyorsun, Fiona Heilon."

Eunice yanımda şok oldu. "Majesteleri, neden bu insanlarla birliktesiniz?!"

Sahne böyleydi. Kötü adamın her şeyin planına göre gittiğine inandığı ve dikkatsizce kendini ortaya çıkardığı an.

İmparatoriçe acı acı gülümsedi. "Bir büyücü olarak ne kadar güçlü olursan ol, bu durumda bile hala kendini tutamıyorsun gibi görünüyor. Solgun görünüyorsun."

Ah, ama bu araba tutması yüzündendi....

"Evet, korkman doğal. Çünkü bu sınırı geçer geçmez imparatorluk topraklarına tekrardan adım atmak zor olacaktır."

Başlangıçta, bunlar sadece Eunice'in duyması gereken repliklerdi, bu yüzden şimdi onları duymak garipti.

"Bunu neden yapıyorsun?"

"Çünkü gözlerin can sıkıcı. Bu olmadan önce bana boyun eğseydin daha kolay olurdu."

Eunice ile benim aramda ileri geri baktı.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin