Bölüm 100: Patlama ve Büst (1)

231 12 0
                                    

"Orada ne yapıyorsun?"

Aniden, aşağıdan biri seslendi. O kadar şok oldum ki vücudum titredi. Varlığını bile hissetmedim.

"Dikkatli ol."

Vücudumu dengelerken aşağıya baktım, Sigren memnun olmayan yüzüyle yukarı doğru bakıyordu.

"Nasıl, nasılsın? Hayır, bundan daha fazlası, yukarı bakma!"

Bir elbiseyle ağaç dalındaydım. Aşağıdan iyi bir şey görülemezdi. O pozisyondan görülmek hoş bir duygu değildi. Neyse ki, Sigren sakince aşağı baktı. Ancak, dırdırının sonu yok gibiydi.

"Seni arıyordum çünkü Leydi Priscilla ile aniden ortadan kayboldun ve şimdi bir dalda oturuyorsun."

"...."

"Senin bir suikastçı olduğunu sanıyordum."

Bu tür bir varsayıma sahip olmak kesinlikle Sigren'in suçu değildi. Çünkü kesinlikle şüpheli görünüyordum.

"Tamam, aşağı ineceğim."

"Sadece zıpla, seni yakalayacağım."

Ciddi miydi? Ona şüpheyle baktım.

"Ya acırsa.."

"Sana zarar vermeyeceğim."

"Hayır, ben değil, seni kastediyorum. Ya incinirsen?"

Genellikle aşağıdaki kişi incinmez mi? Ama Sigren yüzünde saçma bir ipucuyla bana baktı.

"Bu işe yaramaz bir endişe."

Pekala, endişem asılsız değildi. Yüksek yerden zıplayan birini yakalamak çok fazla iş gerektirmiyor muydu? Ama sonra tekrar, bu dünyada, normal insanların ötesinde, sağduyudan uzak olan insanlar vardı. Ve Sigren hepsinin en iyisiydi.

"Gözlerimi kapatıp zıplayabilir miyim?"

Sonuçta, bir insanın kucağına atlamak...yine de biraz cesaret istiyordu.

"Ne yapmak istiyorsan onu yapabilirsin. Söz veriyorum, incinmeyeceksin."

Bu çok güven verici bir yorumdu. Bu yüzden gözlerimi kapadım ve aşağı atladım. Elbisemin etek ucu rüzgarda çırpındı. Yüzme hissi oldukça hızlı bir şekilde sona erdi. Sert kollar hemen vücudumu destekledi.

Gözlerimi açtım. Kısa süre sonra Sigren'in mavi-gri gözleriyle tanıştım. Gözlerine her böyle baktığımda, ne kadar güzel olduklarına şaşırmadan edemedim.

"Teşekkür ederim." Yanağını okşadım.

Aniden, Sigren hayal kırıklığına uğramış görünüyordu.

"İki elimi de kullanamadığım halde neden bana dokunuyorsun?"

Onun yüzsüz sözlerine bir an şaşırdım. Bana dokunmak istediği için mutlu değildi çünkü yapamadı?

"Neden ağaca tırmandın?"

"Leydi Livyia veliaht prensle tek başına konuşuyor ve onu baştan çıkarmaya çalışıyordu. Bir şey olursa diye izliyordum."

"Bir kızın bir erkekle yalnız kalmasından endişeleniyordun."

Alaycılığına usulca güldüm.

"Şimdi beni yere bırak."

"Ayakkabı giymiyorsun. Onları nereye koydun?"

"Dördüncü kattaki pencerenin önünde."

"Oradan atladın mı?"

"Şey...."

Sigren, ılık tepkimi duyduktan sonra dırdırını yutmayı deniyor gibiydi.

"Bir dahaki sefere böyle bir durum olursa, sadece bana söyle."

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin