Bölüm 14: Nazik ve Zalim

723 60 0
                                    

O zamandan beri Sigren'e biraz daha yaklaştım.

Umarım sadece benim hayal gücüm değildir. Ama en azından ona eskisi gibi dokunmamamı istemedi. İyi bir gelişme olduğunu düşünüyorum. Üstelik, Sigren'in en başta bu kadar ısrarlı tacize maruz kaldığı için, herhangi bir yabancının dokunuşuna karşı hassas olmasının doğal olduğunu şimdi anladım. Ve şimdi düşününce, Sigren yara izine daha fazla dokunmamı engellemiş gibiydi.

"Acıyacak! Sana söyledim, kıpırdama!" Sigren'in haksız bir bakışla reddettiği omzuna hafifçe vurdum.

"Bu iyi. Neredeyse iyileştim."

"Hayır, ne zaman iyi olduğunu bilmiyorsun. Bu ablayı dinle."

Sigren dırdırıma kıkırdadı.

"Daha önceden beri merak ediyorum..."

"Hmm?"

"Kendine sürekli 'abla' diyorsun, kaç yaşındasın?"

Bu soru, uh... Tükürüğümü yuttum. Dürüst olmak gerekirse, fiziksel yaşta Sigren'den bir yaş küçüktüm.

Kısık bir sesle cevap verdim. "On üç yaşında."

Şaşırtıcı bir şekilde, Sigren kızmadı. Aksine, sanki bunu tahmin etmiş gibi oldukça sessiz bir tonda konuştu. "Bu düşündüğümden daha fazla. On yaşında olduğunu sanıyordum."

Kalktım ve ayağa kalktım. "Ne?!"

Sesli bir iç çektim. Abel her gün küçük olduğum ve daha fazla beslenmem gerektiği konusunda dırdır edip duruyordu. Ve şimdi bu çocuk on yaşında gibi göründüğümü söylüyordu. Gerçekten o kadar küçük mü görünüyordum? Yavaş büyümeme çare bulamam. Büyümemin zirvesinde tavan arasında sıkışıp kaldım ve iyi yemek yiyemedim.

"Ben senden bir yaş büyüğüm."

"Zihinsel olarak daha fazlayım."

Sigren homurdandı. "Böyle düşünen tek kişi olmalısın. Heilon Dükü seni çok besliyor. Vücudunuzun nesi var ki büyümüyorsun?"

"Bu doğru.."

Aslında, fiziksel gücüm de zayıftı. Bu nedenle, büyü gücüm iyi olsa da uzun süreler boyunca kullanılamazdı. Koşma açısından, kısa mesafelerde güçlü olmak ve uzun mesafeleri gidememekle benzerdi. Başka bir deyişle, dayanıklılık eksikliği anlamına geliyordu.

"Sorun değil çünkü gelecekte daha çok büyüyeceğim." On üç yaşında Heilon şatosuna geldim ve hiç eksiksiz üç öğün yemek yiyordum. Çok geç değildi. Şu andan itibaren, yeterli olacaktır. Olumlu sözlerime Sigren güldü.

"Evet, iyi büyü."

Yüzüne baktım. Durumu düzelen ve etrafındaki atmosfer daha rahat olan Sigren, parlıyordu. O benim çocuğumdu, ama gerçekten dört gözle beklediğim yüz birkaç yıl sonra büyüyecekti. 'Çocuk, o parlayan güzelliği kadın başrol için kullan!'

"Yüzümde bir şey mi var?"

"Ha? Hayır."

"O zaman neden bana öyle bakıyorsun?"

"Çok yakışıklısın. Eh! Ayrıca, daha sonra ilişkilerinde iyi ilkelere sahip olduğundan emin ol!"

'Ne kadar yakışıklı olursan ol, kadın başrolün gözlerini yaşla doldurursan bırakmam seni.'

"....."

Sigren bir an sessiz kaldı. Sonra, "Ben hep düşünüyorum, ama bazen gerçekten... Hayır, unut gitsin." dedi.

"Neden???"

Sigren yaramaz bir şekilde güldü ve saçlarımı dağıttı. "Burada kimin zihinsel yaşı daha yüksek? İnsanların ne kadar korkutucu olduğunu bile bilmiyorsun."

Ona baktım. Gerçekten haksızlıktı. Ondan daha yaşlıydım. "Hayır, ben gerçekten-"

"Leydi Fiona!!" Aniden kapı açıldı ve aynı anda Sigren'in eli hızla başımdan düştü. Aceleyle gelen Jeron'du.

"Dev bir canavarın sura yaklaştığı bildirildi. Sanırım şimdi bütün askerleri toplamamız gerekiyor."

"Tamam. Hemen gideceğim." Uzun bir süre sonra canavarlar kale surlarına girmiş gibi görünüyordu. Büyük çapta olduğu bildirildi.

Çalışma vaktim olduğu için aceleyle kalktım.

"Neden bahsediyorsun? Neden oraya gideceksin?" Sigren bileğimi tuttu ve aceleyle sordu. Durumu anlayamamış gibi görünüyordu.

Gerçekten mi?! Ona henüz savaşta büyücü olduğumu söylemedim!

"Ben burada bir savaş büyücüsüyüm. Yapmam gereken asıl şey ikinci suru korumak." Sorusunu cevapladıktan sonra, anlamasını isteyen bir bakışla Sigren'e baktım. Yine de beni bırakmadı.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin