'Acele edin ve seçin!'
Gözlerimi kırpıştırdım ve önüme baktım.
Bu paralı askerler gerçekten yavaştı. Daha hızlı seçmeliler. Yine de buz gibi donmuşlardı. Askerlerin de onlar gibi sert olması komikti.
"Saçmalama! Neden seçmek zorundayız?"
"İşte bu yüzden barbar ve uygar olmayan kuzeylilerle iyi geçinmemelisin... Hepinize yardım ettik ama siz bize böyle davrandınız. Bizim gibi paralı askerler olmasaydı, siz canavarlara yem olurdunuz!"
Köy meydanında toplanan köylüler bu sözleri duyunca mırıldandılar. Bu söz, Kuzey'de yaşayan tüm insanlara bir hakaretti.
"Ama Heilon Dükalığı da paralı askerlere riskle orantılı bir fiyat ödemiyor mu?"
Gerçeği söyleyerek umursamaz bir şekilde cevap verdim. Bu insanlar sanki kuzeye gerçekten yardım etmek için buradalarmış gibi konuşuyorlardı, ama öyle değillerdi.
Birçok paralı askerin, maceracının ve hatta tüccarın yüksek riskli kuzey bölgesinde toplanmış olması boşuna değildi.
Abel soğuk ama adil biriydi. Bu insanlar canavarları yakalama riskini alırsa, onlara karşılık bir ödül ödeyecekti. Ayrıca, yakaladıkları canavarların düşürdüğü malzemeler kendilerine aitti ve tüccarlara satıp bir miktar kar elde edebiliyorlardı. Canavarların düşürdüğü malzemeler ne kadar nadir olursa, o kadar çok para alırlardı. Hatta sadece bu nadir malzemeler için kuzeye gelen epeyce insan vardı. Sonunda, tüm bu insanlar kendi çıkarlarını sürdürmek için burada toplandılar. Ve bunda yanlış bir şey yoktu. Heilon Dükalığının bölgeyi korumak için güce, paralı askerlerin de paraya ihtiyacı vardı.
"Ha! Dünya hakkında hiçbir şey bilmeyen bir velet. Paralı askerler böyle bastırılırsa bundan sonra kuzeyde kim savaşacak?"
"Paralı askerleri bastırmaya çalışmıyorum. Sana ödetiyorum." Sonra sakince ekledim. "Suçun için doğru fiyatı." Elbette fiyat onların durumuna çok yakışan bir yöntemdi.
"Bir seçim yapmayı reddetmeye devam edersen, rastgele seçerim."
"BIRAK!!" Paralı askerler mücadeleye devam etti.
Asi hareketlerine baktım ve biraz rahatsız hissettim. Şu anda hava çok soğuktu ve bu köy meydanında toplanan insanların bu tür havalarda rahat evlerinin dışında durmaktan hoşlanmadıklarından oldukça emindim. Çünkü ben kendimde hiç hoşlanmadım. Aslında, vücudum önceden beri titriyordu. Bu nedenle bu dava erken sonuçlanmalıydı. Ancak bu paralı askerler seçim yapmayacak gibi görünüyor ve direnmeye devam ediyorlar.
'Eğer seçmek istemezlerse, onlar için yapabilirim.'
Aklımdan güzel bir fikir geçmişti. Onları yarıya bölmenin harika olacağını hissettim. Tek sayıda ve biraz dengesiz olsalar da, onları kendi başlarına seçmelerini beklemektense, onları iki ve üç kişi olarak gruplandırmak ve cezalarına çabucak karar vermek daha iyiydi.
Düşünmeyi bitirdiğimde, herkesin garip bir şekilde sessiz olduğunu fark ettim ve belki de sadece bendim, ortam sıcaklığı yaklaşık iki derece daha düşmüş gibi hissettim.
Sonra arkamdan soğuk bir ses geldi.
"Neyi seçeceksin?" Tanıdık sesi duyunca dilimi hafifçe tıklattım. Şimdi etrafımdaki sıcaklığın neden düştüğünü biliyordum.
Arkama baktığımda Abel'in kollarını kavuşturmuş, durduğunu gördüm. İfadesi iyi bir ruh halinde olmadığını gösteriyordu ve sanki buna paralel olarak sürekli soğuk bir rüzgar esiyormuş gibi hissettim. Arkasında bana özür diler bir ifadeyle bakan Jeron vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasíaBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...