Bölüm 148: Ebedi Kışta Ebedi Dinlenme

81 9 0
                                    

"Si..gren?"

Sigren kısık bir sesle sordu, "Heilon'u seviyor musun, Fiona?"

O dev ejderhayı bile öldürmek için risk alacak kadar seviyor musun?

Cevap, rastgele bir soruymuş gibi kolayca geldi.

"Eh, tabii ki."

Fiona kollarından kaçmaya çalışmaktan vazgeçti, bu yüzden sırtını okşadı. Ağır olduğu konusunda homurdandı ama bu sadece bir bahaneydi. Hiç ağır değildi.

"Dürüst olmak gerekirse, bura hakkında daha önce hiç düşünmedim. Hatta düşündüm ki, buradaki işimi seviyor muyum?"

İnsanlara karşı uzak bir duygu yaratmaktan başka seçeneği olmadığı ortamdı. Duygularını burada insan etkileşimine dahil etmek zorunda değildi. Çünkü çok fazla umursasaydı çıldırırdı. Tıpkı birkaç saat önce olduğu gibi, ona "Bayan Büyücü" derken onunla sohbet eden astı, vücudunun yarısı bir canavar tarafından parçalanmış olarak ölü bulundu.

Ancak, güçleniyormuş gibi hissetti.

Fiona usulca konuştu. "Ama gittikten sonra, buraya geri dönünce, burayı gerçekten sevdiğimi fark ettim."

Bu yere tekrar gelene kadar birçok şeyi kaçırdığını fark etmemişti; beyaz kar, başkentten daha sert aksanlar, depodaki şarap fıçıları ve onları gürültülü bir şekilde karşılayan askerler.

"Yani, iyi yapmak istiyorum."

"Hangisini?"

"Heilon'un yönetimini. Sadece bir görev olarak değil, tutkuyla."

"..."

Sigren başını kaldırdı. Gözleri onunkiyle tanıştı.

"İyi yapacaksın."

Fiona parlak bir şekilde gülümsedi, "Gerçekten mi?"

Sigren ayağa kalktı ve dikkatlice ayakları üzerinde durmasına yardım etti. Sözlerinde yalan yoktu. Fiona çok iyi yapardı.

"Sorun benim,"

Daha önce, Fiona'nın özel bir sevgisi olan tek kişinin kendisi olduğunu güvenle söyleyebilirdi. Ondan sonra Abel vardı. Ama artık değildi. Birçok sırrı olduğunu ve orantılı olarak değer verdiği daha fazla şeyi olduğunu fark etti.

Sigren kendine güldü. Son zamanlarda, daha dar görüşlü olduğunu hissetti. Kulağa hoş gelmesi için, bu hissi, küçük kardeş doğduğunda ilk doğanların hissettiği kıskançlığa benziyordu. Tabii ki, bundan çok daha çirkindi.

Eliyle Fiona'nın yanağını kapladı ve fısıldadı, "Kesinlikle en iyi aile reisi olacaksın."

"Sevgilini çok fazla övmüyor musun?"

Kabul edilmek güzeldi.

"Ama Fiona."

"Hmm?"

Alınları birbirlerine hafifçe bastırılmıştı.

Sigren gözleri kapalı bir şekilde fısıldadı.

"Bana çok iyi sahip çıkmalısın."

Clemente ile birlikte gökyüzünde kaybolduğunu görünce aklına geldi; onu yakalayamadı. Ve bu olasılık gelecekte daha fazla olabilirdi. İlerleyecek ve değişecekti.

Sigren çarpık bir şekilde gülümsedi, "Muhtemelen bir evcil kediden daha sinir bozucuyum."

"Ne garip bir metafor." Fiona kısa bir kahkaha attı ve ona sarıldı.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin