Bölüm 42: Heilon (2)

519 45 4
                                    

Celine butikten çıkar çıkmaz doğal olarak Abel'i gördü. Ancak, ifadesi şaşırmış bir ifade değildi, bunun yerine "yani burada mısın Dük?" ifadesi gibiydi. O zaman Celine'in Abel'in geleceğini zaten bildiğini anladım.

"Herkes bunu benden bir sır olarak sakladı mı?"

"Elbette."

"...." Abel'e sinirli bir bakış attım.

Şimdi, ikimiz caddede yürüyorduk. Abel bana gösterecek bir şeyi olduğunu söylemişti. Ama biraz tedirgin hissetmeye başlamıştım.

"Fiona, tatilinden keyif almış gibi görünüyorsun."

"Bu bir tatil değil, emeklilik." hemen onu düzelttim.

"Aynı şey."

"Bu ikisi nasıl aynı şey?"

"O zaman, bunu yeniden istihdam olarak düşünebilirsin.

Bu...bu yanlıştı. Bu adam gerçekten beni dinlemiyordu. Ayrıca, beni daha önce çok soğukkanlı bir şekilde göndermişti, neden şimdi, birdenbire gitmeme izin vermek istemiyordu?

"İnanamıyorum, şimdiden sinekleri kendine cezbetmeyi başardın. Sigren burada olsaydı oldukça eğlenceli olurdu."

"Sinek mi? Marki Clovis'ten mi bahsediyorsun?"

"Evet. Bundan sonra, onu görmezden gel. Herkese cevap vermek (katlanmak) zorunda değilsin."

"Dük, bana şu anda görevi rektörlük olan Clovis'in markisini görmezden gelmemi mi söylüyorsun?"

"Soyadın olarak Heilon'a sahip olduğun sürece, evet."

"Ama ben senin evlatlık kızın değilim."

"Yakında olacaksın."

"...."

Söyleyecek bir şeyim yoktu. Onun sözlerini yenecek kelime düşünemiyordum. Ancak ona sormam gereken bir şey vardı.

"Peki, şimdi biz nereye gidiyoruz?"

"Sigren'i görmeye."

"Seninle gelmedi mi?"

"Birlikte geldik. Ancak, kontrol noktası zamanını aldı, bu yüzden önce ben geldim. Dediğim gibi, sana bir şey göstermek istediğim için seni almaya geldim."

Biraz endişelendim. "Soyadın da Heilon varsa her şeyin yolunda olduğunu söylememiş miydin?"

"Bu bir kimlik sorunu değil."

"Öyleyse ne?"

Abel anlamsızca gülümsedi. "Yakında öğrenirsin."

Daha sonra başkentin kapılarına doğru yöneldik. Ağ geçidi başkentin ana yoluna bağlanıyordu. Bulvar, insanların girip çıktığı en işlek yerdi. Şu anda olduğu gibi de çok yoğundu. Birbiri ardına gelen bir faymanın alayı vardı. Gerçekten insanların durmadan akın ettiği bir yerdi. O anda arkadan yüksek ve gürültülü sesler duyuldu.

"Hey, bu da ne böyle?!"

"Bu bir canavar mı?"

Olamaz! Başkentte bir canavar nasıl ortaya çıkabilir? Canavar kelimesini duyduğumda vücudum otomatik olarak hareket etti. Ancak ben bir şey yapamadan Abel beni yakaladı.

"Dük, bu bir canavar!"

Abel acı acı başını salladı. "Sorun değil. Düşündüğün gibi değil."

"Öyleyse nedir?"

"Gördüğünde anlarsın."

Mırıltılar giderek daha fazla yayıldı.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin