Bölüm 134: Savaş çekişmesi

76 7 0
                                    

Dün gece olanlarla ilgili çok az anım vardı. Sanki biri onu dövmüş gibi başım deli gibi ağrıdığı için doğru düzgün hatırlayamadım. Bu oldukça tanıdık bir duyguydu.

Akşamdan kalma.

"Ahh.."

Bir daha içersem, köpek olayım, gerçekten.

Etrafıma baktım ve kendimi odamdaki yatakta yatarken buldum. Hala gerçekten hatırlayamıyorum, ama sağ salim geri dönmüş gibiydim.

["Sarhoş değilsin, değil mi?"]

Aniden Sigren ve Livyia'nın yüzleri hafızamda belirdi.

Anılarımı aramaya çalışırken sızlanmadan edemedim, ağrıyan başımı tuttum. Garip bir şey yapmadığımdan emindim.

Sigren'e sarıldığımı hatırladım. Sonra, bir süre konuşmuşuz gibi görünüyordu. Odaklanmak için kendimi toparlamaya çalıştım. Umarım gerçekten garip bir şey söylememiştim.

"Fiona...neler oluyor...ha? Mektup?"

Ah, sanırım ona söylemişim. Sonra dün gece arabada olanları yavaş yavaş hatırladım. Sigren'in güzelce gülümsemesi, yüzümü öpmesi ve beni nazikçe yatıştırması kafamda belirdi.

O sahneler aklıma gelir gelmez şaşkına döndüm. Utanç içinde yastığı yumrukladım. Çok acınasıyım, lanet olsun. Sevgilim benden bazı bilgiler almak için güzelliğini kullanmıştı ve bunun en kötü yanı buna aşık olmuştum! Çok acınası.

Bir süre sızlanırken saçlarımı tuttum.

Sonunda, Celine'in akşamdan kalmamı iyileştirmek için bana getirdiği çayı içtikten sonra aklımı zar zor toparlaya bildim.

"Harika.. Celine, dün Prens Sigren'e garip bir şey oldu mu?"

"Evet. Seni eve getirdi ve hemen dışarı çıktı."

O asla bazı meselelerin kaymasına izin verecek tipte biri değildi.

İç çektim.

Şimdilik, sadece yapmamız gerekeni yapalım.

Her neyse, sabah saatleri akşamdan kalma tarafından uçup gitti. Sonunda, evrak işlerini hallettim. Ve öğleden sonra, aklımı rahatsız eden asıl suçlu geldi.

"Hatırlıyor musun?" Sigren merakla bana baktı.

"Elbette!"

Kızgın yüzüme kıkırdadı ve hızla dudaklarını yanağıma bastırdı.

O utanmaz bakışı beni şaşkına çevirdi. "Sarhoş bir insana güzellik hilesini nasıl kullanabilirsin!"

"Buna düşmek senin hatandı."

Bu doğru....

Sigren, kızgın tepkimi beğenmiş gibi kıkırdadı. "Ben de Heilon'un halefinin güzellik numarama düşebileceğine inanamadım."

"Umarım sen de bir gün bu tür bir pişmanlık duyarsın," diye somurtkan bir şekilde cevap verdim. Bu üçüncü sınıf romanın gerçekliği bana çok çektiriyordu. Neden ondan hoşlanmak zorundaydım? Yüzü neden benim zevkime göreydi? Bu gerçekten üzücüydü. Ondan o kadar çok hoşlanıyordum ki, kendimi güzelliğinden bile savunamadım.

Sonunda konuyu değiştirdim. "Peki, benden aldığın bilgilerle ne yaptın, Majesteleri?"

"Sence bununla nasıl başa çıkmalıyım?" Sigren'in dudaklarında ince bir gülümseme vardı. Sonra yanağımı okşadı ve başını eğdi. "Hmm? Canım, aşk mektubunu saklayan bayan?"

"...."

Tanrım, gerçekten kızgındı, değil mi?

Alt dudağımı dikkatsizce ısırdım. Ama başparmağıyla nazikçe dudaklarımı süpürdü. Sonunda alt dudağımı ısırmayı bıraktım.

Öyleyse, şimdilik en kötüsünü varsayalım.

Gözlerinin içine baktım, "Onu öldürmedin, değil mi?"

Sigren gülümsedi. Genellikle güzel bir gülümsemeydi, ama şu anda o gülümseme biraz rahatsız ediciydi.

"Hayır."

Şimdilik bir rahatlamaydı.

"O zaman, ne yaptın?"

"Bill Curtis adındaki adam hakkında biraz araştırma yaptım. Nasıl bakarsan bak, o hiç de iyi bir adam değil."

Aniden, Bill'in bana söyledikleri aklıma geldi.

["Leydi Fiona'yı çok iyi tanıyorum."]

Sadece rastgele kelimeler olabilirdi, ama bir şekilde beni de rahatsız etti.

"Sonuç neydi?"

"Birçok şeyle meşgul. Ayrıca, serveti son zamanlarda oldukça artıyor."

Oh, iyi. Arrendt'i bu bilgiyle dürtmeli miydim? Vergi kaçakçılığı soruşturması? Güzel.

"Ayrıca ilginç bir iddiada bulunuyor. Karanlıktan diri diri döndüğünü ve içinde yeni bir kurtuluş, ayrıca, insanlar için de gerçeği bulduğunu söyledi."

Böyle bir hikaye duydum sanırım. Livyia da buna benzer bir şey söylemiş gibiydi.

["Karanlıktan canlı olarak geri döndü,"]

"Yani.. bir dolandırıcı mı?"

"Belki. Ancak, pratikte, argümanı oldukça iyi çalışmış gibi görünüyor. Birçok insan ona para ödüyor."

İnsanlar neden bu saçmalığa inanıyor?

Ah, birdenbire akademi araştırmacısı olan Donna'nın bana daha önce söylediklerini hatırladım.

["Bazı insanlar, Tanrı kızgın olduğu için karanlığın ortaya çıktığını söylüyor. Eh, bu kasabada bile, Tanrı'nın onları yanlış bir şey yaptıkları için cezalandırdığına inanan insanlar var. Ayrıca bununla ilgili yeni bir dinin dolaştığına dair söylentiler de duydum."]

Doğru, böyle bir şey duymuştum. Tabii ki, bunu Donna'dan duyduğumda gülmüştüm çünkü karanlığın ilahi bir ceza falan olmadığını biliyordum.

Görünüşe göre söylentiler o adamla başlamıştı.

Her neyse, şimdi Bill Curtis'in beni neden sürüklemek istediğini tahmin edebiliyordum. Doğru. Çünkü aslında ben, karanlığı engellemiş ve canlı olarak geri dönmüştüm. Amacını kanıtlamak için iyi bir örnek olurdum.

Sigren devam etti, "Aslında, takipçileri sadece soylular da değil. Aksine, en tutkulu takipçilerinin karanlığı sevenler olduğu söyleniyor."

"Neden?"

"Eh, belki de bunun nedeni son pipeti kapma hissidir."

Sigren kısık sesle konuştu.

"İnsanlar en çaresiz oldukları anda kendilerinden görünen ışığa asla karşı koyamazlar."

Bunu söyledikten sonra Sigren bana boş boş baktı.

Sigren'in hikayesini dinledikten sonra Bill Curtis'i görmezden gelmeye karar verdim. Sahte dinin kült liderine benzer bir konuma sahip bir kişi gibi görünüyordu.

Çoğu insan karanlıktan korkardı ama o ona taptı. Bu gerçek tek başına bile beni rahatsız ediyordu. Ve Bill Curtis'in sözleri ve eylemlerini düşündüğümde de beni rahatsız etmeye devam etti. Bu çok rahatsız ediciydi. Ancak, doğrudan ona gidip bunu sorsaydım, bu onun bir anlamı olduğunu kabul etmekle aynıydı. Üstüne üstlük, sırf kırıldığım için ona da saldıramazdım. Her şeyden önce, aynı zamanda başkentte düzgün bir soylu ailenin başıydı. Yanlış bir şey yaparsam, aileler arası kavgaya yol açabilir.

Her halükarda, iyi bir insan olmadığına dair şüphe yoktu. Gitmesine izin vermemin hiçbir yolu olamazdı.

Böyle bir karar aldıktan sonra günlük aktivitelerimi yapmaya devam ettim.

Ancak, bunun sadece bir kült olduğu beklentilerimin aksine, durum daha da kötüleşmiş gibiydi.

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin