Biri bilmediği bir yere gittiğinde, orada yaşayan birini tanımadan, kaçınılmaz olarak kendini yalnız hissedecektir. Buna ben de dahil. Açıkçası, Heilon benim memleketim değildi, Başkentti, ama Heilon en uzun yaşadığım yerdi. Yani, duygusal olarak, Heilon'a daha çok bağlıydım. Başka bir deyişle, sadece kendi başıma dinlenmekten sıkılmıştım. Başkentte benim yaşımda çok fazla arkadaşım yoktu. Sahip olduğum tek arkadaşım Sigren'di. Bu nedenle böyle bir durumda duygularım karmakarışık olduğu için doğal olarak Sigren'i sık sık ziyarete geliyordum.
"Seni rahatsız etmiyor muyum?"
"Hayır."
Ne zaman gelsem, Sigren her zaman antrenman salonundaydı.
"Bu günlerde çok antrenman yapıyorsun."
"Başkentin yakınındaki ormanda değiştirilmiş canavarlar ortaya çıktı. Bu yüzden elimden geldiğince kendimi eğitmem gerekecek. Bu adamlar ve ben boyun eğdirme ekibine katılabiliriz."
"Ama çok sert olma. Sarayda zaten bir sürü düşmanın var."
Sigren'in nasıl eğitildiğini çok iyi biliyordum. Çünkü Heilon'da sık sık gördüm. Komutası altındaki askerler, antrenman günlerinde yarı ölü bir durumda her zaman spor salonunda sürünürlerdi. Zombi gibi görünüyorlardı.
"Zaten çok geç kaldın. Biliyorsun, çok sosyal değilim."
Evet, sorun buydu. Sigren kimseye açılmadı ve konuşmak için çaba bile göstermedi. Heilon'da ona hayran olan insanlar olmasına rağmen, hiç kimseye arkadaşı denemezdi.
Bu tür bir kişilik, bunu sadece bir romandan duysaydım garip olmazdı. Erkek başrol oyuncusuydu, bu yüzden doğal olarak ona hayran olan bir sürü insan vardı. Belli ki şimdi o küçük kutuyu işaretledi. Ama yakından bakarsanız .... Erkek kahramanlar ya da her neyse, her zaman yalnız görünüyorlardı ve güvenecek arkadaşları yoktu.
Sigren'in kesinlikle duyguları vardı. Karşı cinsten bir arkadaş olan bana bile söyleyemediği bir sorunu olmalıydı.
Romanı yazarken Sigren için bir arkadaş edinmeliydim.
Orijinal olay örgüsünde, odak noktası yalnızca kadın kahramanla olan ilişkisiydi. Kitap bir romantizm romanı olduğu için bu doğaldı. Ama gerçek hayatta, bir insanın tutkuyla sevmesi için sadece bir sevgiliye ihtiyacı yoktu. Bir insanın arkasını kollaması için güvenilir bir arkadaşa da ihtiyacı vardı. Ve Sigren'in gerçek aşkını alacağından, onurlandırılacağından, gelecekte zengin olacağından emindim, ama bunların onun tek mutluluk kaynağı olmayacağını da biliyordum.
Ah, yine de onun mutlu olmasını isterdim.
"Sigren, bunu çok söyledim..."
"Her şeye sahip olmamı ve mutlu olmamı mı istiyorsun?" Ne söylemek istediğimi biliyormuş gibi cevap verdi.
"Evet, doğru."
"İlgin için teşekkürler, Fiona. Ama şimdi başkalarına güvenmeye çalışmak benim için gerçekten imkansız."
Sigren, çocukluğu nedeniyle başkalarına karşı hala çok temkinliydi. En iyi ihtimalle, Abel ve ben güvenebileceği tek kişi olurduk.
Sigren yüzüme bakarken içini çekti.
"O suratı yapma."
"Neye benziyorum?"
Parmağıyla yanağımı dürttü. "Benim için üzülmüş görünüyorsun. Pekala, beni gördüğünde her zaman böylesin."
"Gerçekten mi?" Bilinçsizce elimle yüzüme dokundum.
"Evet, her neyse, ne söylemek istediğini biliyorum."
Eğer öyleyse, bu iyiydi. Bu yüzden sessizce başımı salladım. "Ve Fiona, onu gündeme getirdiğinden beri, diyorum.."
"Bu ne?"
Sigren sırıttı. "Senin de benden başka arkadaşın yok."
"...." Bunu inkar edemedim. Evet! Benim de arkadaşlarım yoktu.
"Beni çok acı verici bir noktadan vuruyorsun."
"Yani, şu anda bana dırdır etmemelisin."
"Haklısın."
Önce arkadaş edinmeliydim, sonra 'Bak, arkadaş sahibi olmak çok mutlu bir şey.' derken Sigren'e göstermeliydim, kendimi bir kez örnek olarak kullanabildiğimde, Sigren başkalarına güvenemez miydi?
Sigren gözlerini kıstı. "Fiona, şu anda garip bir şey düşünüyor olmalısın."
Masummuş gibi davrandım. "Hayır, çok iyi bir şey düşünüyorum."
"Endişelendiğini biliyorum, ama bazen benim için çok fazla düşünüyorsun."
"Tuhaf bir şey düşünmedim."
Sigren kayıtsızca yanıt verdi. "Kişisel insan ilişkilerimle ilgileneceğim, bunu umursamana gerek yok."
"Evet, biliyorum. Çünkü her zaman her şeyi iyi yapıyorsun."
"...."
Benim kabul etmeme rağmen Sigren'in şüpheleri kaybolmadı. Ama ona gülümsedim. "Size sosyalleşmenin gerçek tanımını göstereceğim."
Sigren kafamı okşadı. "Beklendiği gibi, düşüncelerin garipleşiyor."
Haha, çok fazla nefret etme. Hepsi seni önemsediğim için.
"Anladım. Her neyse, şimdi gerçekten başkentteki faaliyetlerine başlayacak mısın?"
"Evet, ve önce davetle ilgilenmem gerekecek."
"Yani, gelecekte meşgul olacaksın."
"Belki?"
"O zaman, bir süre sarayıma gelme."
Ne?
Beklenmedik sözlerini duyarak gözlerimi sonuna kadar açtım.
"Beklendiği gibi, sözünü kestim, değil mi?"
Gözlerinin içine baktım.
Sarayına gelmemek ne demekti? Belki de sinir bozucuydum? Bir veya iki yapışma noktasından bahsettim. Sürekli gelip şikayet ettiğim ve arkadaş edinmek için ona dırdır ettiğim için mi?
Sigren başını hafifçe salladı. "Garip bir şey düşünme. Ve hayır, sözümü kesmedin."
"Öyleyse neden?"
"Bu sefer sarayıma yeni bir şövalye atandı."
"Tamam."
"Şövalye Erez ailesinden."
Erez'in Markisi. Veliaht Prens'i destekleyen temsili bir aileydiler. Yani, o ailenin bir üyesi şimdi Sigren'in sarayına mı geldi? Niyet çok barizdi.
"Seni gözetleyecekler mi?"
"Öyle görünüyor. Aslında onu kovmaya çalışıyordum.. Ne yazık ki, kovmam için bir bahanem yok."
"Anlıyorum."
"Öyleyse, bir süre sarayıma gelmeye çalışma. Her ihtimale karşı."
Sigren isteksizce konuşmaya devam etti.
"En azından ben onu kovana kadar."
Sevgili arkadaşımın ifadesini görünce, "Erez ailesinin Şövalyesi" için biraz sempati duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasíaBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...