Bölüm 39: Heilon (2)

475 45 0
                                    

"Kırmızı saç ve altın gözler..."

Kafam hızlı çalışamadı-hatırlayamadım-çünkü şu ana kadar dalgındım. Her neyse, daha sonra hatırlamaya çalışabilirdim.

Adam endişeli bir bakışla bana tepeden baktı. "İyi misin?"

Başımı gecikmiş bir şekilde salladım. "Evet, iyiyim. Ayrıca, üzgünüm."

Gözlerimi ondan kaçırarak hafifçe aşağı baktığımda, yerde yuvarlanan siyah mücevherli bir kravat iğnesi gördüm. Görünüşe göre adam onu bana çarptığı zaman düşürmüştü.

"Benim yüzümden düşmüş gibi görünüyor." Bunu söylerken, kravat iğnesini almak için uzandım. Ancak parmaklarım iğnedeki mücevherin yüzeyine hafifçe dokunur dokunmaz siyah renk bir anda kırmızıya dönüştü.

"Bu nedir..." Ben utanç içinde tereddüt ederken, adam benim yerime kravat iğnesini yerden aldı.

İncelikle gülümseyerek benimle göz teması kurdu. "Bu bir mücevher değil, bu yüzden endişelenmenize gerek yok."

"Bu.. bu bir mana taşı mı?"

Mana taşı, büyücülerin büyülü güçlerini depolamak için kullandıkları bir mücevher türüydü. Genellikle mana taşı, biraz büyü kullanabilen sıradan insanlar veya büyü gücü dengesiz olan büyücüler tarafından büyüyü sorunsuz bir şekilde gerçekleştirmelerini sağlamak için kullanılırdı.

"Evet.. ve bu taşın tepkisini göre...Bir büyücü olmalısın."

Mana taşının büyücülere tepki verecek şekilde ayarlandığını duydum. Ancak, manamı kontrol etmede iyi olduğumdan hiç mana taşı kullanmadım. Yani, ilk kez kendi gözlerimle görüyordum.

Hafifçe kaşlarını çattım. "Büyücü olarak adlandırılmak bile utanç verici olur."

"Çok alçakgönüllüsün. Mana taşının tepkisi, sadece hafif bir dokunuşla böyleyse, sıradan bir büyücü olamazsın." Adam kravat iğnesini yavaşça elinde çevirdi ve hayranlık uyandıran bir tonda söyledi. "Ayrıca, çok parlak bir renk."

Hafızam beni yanıltmıyorsa mana taşının rengi ne kadar net-parlak olursa büyücünün mana gücü bir o kadar yüksek demektir.

Aniden adam gülümsedi. Objektif olarak çekici bir gülümseme olduğu konusunda herkesin hemfikir olabileceği bir gülümsemeydi.

"Yetenekli birisiniz. Benim adım Arrendt Clovis. Adınızı sormamda bir sakınca var mı?"

"Hayır, sorma!"

Adını duyar duymaz kim olduğunu hemen hatırladım. Yüzümdeki sertleşmiş ifadeyi yönetmeye çalışarak zorla da olsa gülümsedim.

"Ce.. benim adım Celine." Kim olduğumu bilmediği için ona adımı söyleyemedim. Celine'e karşı kendimi suçlu hissediyordum

Ah.

Söylediğim ismi duyunca Arrendt'in yüzü şaşkınlıkla parladı. Garip hissediyor olmalıydı. Görünüşüme bakılırsa, asil bir kadın olduğumdan emindi ama ona soyadımı söylememiştim.

Neyse ki sormadı.

"Sizinle tanışmak bir onurdur, Leydi Celine. Sizi tekrar görme şansım olmasını umuyorum."

Elbisemin eteğini tuttum ve onu gayri resmi bir şekilde selamladım. "Evet, ben de.. Marquis Clovis ile tanışmak bir onurdu."

Sonra hiç tereddüt etmeden arkamı döndüm. Celine ve diğer hizmetçilerin paspası yaydığı yere doğru yürüdüm.

Onu unuttuğuma inanamadım.

Çılgınca çılgın.

Bu ismi hatırladığımda, bazı anılar sel gibi zihnimi doldurdu. Bir süredir finans departmanında kimin olduğunu düşünüyordum ama ya kuzeyde ya da başkentte meşgul olduğum için unuttum. Şimdi hatırladım. Oydu.

Arrendt Clovis.

O adam bir sub-karakterdi. (Alt) Kişilik bakımından, kötü bir adamdı. Tabii ki, kadın başrol Eunice'in önünde sonsuz derecede kibardı.

Buradaki sorun bu değildi. Mesele şu ki, olay örgüsünde büyük bir büyücü olarak övülen Fiona'yı son patron olmasında (yapmasında) belirleyici bir rol oynayan kişiydi. Fiona'nın ilk etapta son patron olmasının nedeni, karanlık ile bir anlaşma yapması ve gücünü kontrol edememesiydi. Karanlık ile anlaşma yapmasının ise birçok nedeni vardı, ancak belirleyici faktör Arrendt'di.

Dürüst olmak gerekirse, onu unutmamın nedeni basitti. Çünkü Sigren'e daha fazla dikkat ediyordum. Ayrıca Arrendt, hikayenin ortasında ortaya çıkan bir karakterdi. Bu yüzden orijinal hikayenin başlamasından önce ortaya çıkmasını beklemiyordum. Başkentteki nüfus çok büyüktü, burada o kadar çok insan yaşıyordu ki, onunla burada tanışma şansım çok düşük olmalıydı, ama şimdi onunla karşılaştım, tamda burada!

Ne kadar şanssızım?!

'Kötü bir adam. Herkese bok gibi davranıyor ama sevdiği kadına karşı çok nazik.'

Kadın kahramanın bakış açısından okuyunca kesinlikle eğlenceli ve heyecan verici bir karakterdi. Ancak üçüncü şahıs açısından, gerçek hayatta bu tür bir karakter, insanların en çok kaçınması gereken bir numaralı sinir bozucu bir karakterdi.

Bunu yazdığım karaktere söylediğim için üzgünüm ama dürüst olmak gerekirse Arrendt, kibar görünüşünün aksine gerçekten çok kirli bir insandı.

Abel ne kadar açık fikirli ama ateşli bir karakterse, Arrendt içi ve dışı farklı bir karakterdi.

Ah.. Siktir et, bilmiyorum.

İşler ters giderse, önce onu öldürürdüm. Fiona olarak iyi bir hayat yaşayabilmek için beni son patron yapmak isteyen tüm karakterleri öldürürdüm.

Garip bir şekilde güldüm. Beklenmedik durumdan dolayı kafam biraz tuhaftı.

***

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin