İki gün sonra vaat edilen gün geldi. Sigren, Heilon Konağı'nın önünde bekliyordu.
Ona merakla baktım. "Nasıl çıktın?"
"Bu ne anlama geliyor?"
"Eh, imparatorluk ailesinin üyeleri genellikle gizlice yaptıkları gizli bir geçitten kaçarlar, değil mi?"
Romanlarda ve filmlerde de böyleydi.
Sigren'in yüzünde şaşkın bir ifade vardı.
"Açık bir giriş var, neden zahmet edeyim?"
Evet, bu doğru. Sanırım gerçek farklıydı.
Sigren'in kıyafetlerini aldım ve utanmış bir yüzle onu çektim.
"Hadi gidelim."
Hareket ederken sessizce etrafıma baktım.
Sigren kafamı okşadı. "Bu sefer ne düşünüyorsun?"
"Genellikle, kraliyet ailesi gezisinde gizli bir eskort gibi bir şey vardır, bu yüzden bir tane olup olmadığını merak ediyorum."
"Onları neden etrafta götüreyim?"
O gerçekten -romantizmi olmayan bir adamdı.
"Şövalyelerine ne oldu?"
"Dinleniyor olacaklar."
Gerçekten mülayim bir tepkiydi.
"Eğlenmiyor gibi görünüyorsun. Diğer adamları yanımıza alsaydım, oynayamazdık."
"Bu doğru ama..."
Eh, bu önemli değildi. Muhtemelen iyi bir şeydi.
Daha sonra bir arabaya bindik ve gece pazarının önüne gittik. İçeride atlar ve arabalar yasaklanmıştı.
Sigren bir başlık giydi.
Geceydi, bu yüzden görünüşüm için endişelenmiyordum ama beni tanıyan var mı diye merak ediyordum.
Pazar alanı iyi organize edilmişti. Çadır tezgahları sokağın her iki tarafına da yayılmıştı ve insanlar aktif olarak ortada yürüyorlardı. Ahırlar arasında düzenli bir fener düzenlemesi geceyi aydınlatıyordu.
"Düşündüğümden daha büyük."
"Evet."
Bir sürü insan vardı. Düşmemek için Sigren'in elini tuttum. Aynı zamanda, Sigren ürktü. Ona merakla baktım.
"Ne?"
"...."
"Tutmamalı mıyım?"
Sigren içini çekti.
"Öyle değil."
Sonra elimi daha sıkı tuttu. Bu sayede daha rahat yürüyebildim.
Onu takip ederken sordum, "Çocukken yaptığım bir şey, iyi değil mi?"
Ellerini tutarak etrafta dolaşırdım. Artık ikimiz de yetişkin olduğumuza göre, rahatsız edici olabilir. Sonuçta, karşı cinsten çocukluk arkadaşlarının genellikle ince bir çizgisi vardır.
"Elini tutmak sorun değil, Fiona." Bunu söylerken bana bir meyve suyu verdi. Az önce bir tezgahtan almıştı.
"Sorun benim."
"...."
Bu ne anlama geliyordu?
Bu düşünceyle suyu yudumladım.
"Lezzetli."
"Çünkü Heilon'da yetişemediğinden şikayet ettiğin meyveden yapılmış."
"Gerçekten mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...