Bölüm 89: Seçim Senin

153 11 0
                                    

Sigren'den uzaklaşırken Livyia mırıldandı.

"Majesteleri..., beklenmedik bir şekilde onun da böyle bir tarafı var, değil mi?"

"Genelde böyle değil...."

"O zaman sadece Leydi Fiona için olmalı."

Livyia ve ben daha tenha bir yere taşınmıştık. Bir kadın salonuydu. Ama ben ve Livyia'dan başka kimse yoktu.

"Bana söylemek istediğin bir şey var mı?"

Livyia sırıttı. "Leydi Fiona şaşırtıcı derecede açık sözlü, değil mi?"

Ah, doğru. Soyluların nasıl konuştuğunu öğrenmek zorunda kalmıştım. Savaşın ortasında olmaya alışkındım, konuşmamda doğrudan olmalıydım - dolambaçlı bir şekilde konuşursak ölürdük - bu yüzden bu tür bir hata bazen oluyordu.

"Umm.. bir sorun mu var?"

"Daha önce yaptığımız anlaşmayı hatırlıyor musun?"

"Evet."

Av yarışması sırasında yaptığımız anlaşmaydı. Ancak canavarlar saldırdığı için sona ermişti.

"Bu anlaşmayı yenileyebilir miyim?"

Yenileme?

"Neden?" Merakla sordum.

"Bugünlerde... Majesteleri İmparatoriçe, bana çok fazla ilgi gösteriyor. Başka söyleyebileceğim hiçbir şey yok."

O imparatoriçe ne yaptı merak ettim. İmparatoriçe hakkında sahip olduğum tek izlenim, Abel ile tartıştığıydı.

"Ah, ama umarım önce dinlemenin bir sakıncası yoktur."

"Yine de Veliaht Prens'e hiçbir şey yapamam?"

Eh, etrafta hiç insan yokken o sırada onu tekmeledim. Ah, bunu düşündüğümde sevindim!

'Daha fazla geri ödeyeceğim.'

Ama Livyia'ya yardımcı olup olamayacağımdan emin değildim.

"Biliyorum, bu yüzden, daha çok Leydi Fiona'nın gelecekteki olasılıklarına bahis oynuyorum."

Gözlerimi devirdim. Ne bekliyordu?

"Majesteleri Prens Sigren'e bahse girmek benden daha iyi değil mi?"

Livyia açık bir cevapla cevap verdi. "Güçlü insanları severim."

"Majesteleri Prens Sigren de güçlü...."

"Biliyorum. Ama kendi iki gözümün açıkça gördüğü şey, prensin değil, senin gücün. Gücünü iki kez gördüm."

"İki kez mi?"

"İlk kez beni Veliaht Prens'ten kurtardığın zamandı ve ikinci kez av yarışmasında yaptığın şeydi."

Ah, doğru.

"Prens.... Kötü olduğunu düşünmüyorum. Kesinlikle değil. Leydi Fiona ondan bahsetmese bile onun hakkında olumlu düşündüm. Ancak."

"Ancak?"

Livyia birden öfkeli bir ifade yaptı.

"Yüzümü hatırlayamayan ve hatta beni diğer kadınlarla ilişkilendiremeyen insanları sevmiyorum."

"Ne?"

Bence o kısmın biraz açıklanmaya ihtiyacı vardı.

"Daha önce, Majesteleri Prens Sigren ile yanlışlıkla tanıştım. Ama yüzümü görünce, "ah, Fiona'ya aşinasın.." dedi.

Ah.., yani bundan hoşlanmadı mı? Görünüşe göre Sigren, Livyia'nın gururunu biraz incitmişti.

Livyia çenesini kaldırdı ve sözlerine devam etti.

"Beni ilk kez gördükten sonra düşünmeyen bir adam hiç olmadı."

Tamamen kendinden emindi. Ve nefret dolu görünmeden kendinden emin olmak da bir yetenekti.

"Ayrıce, Leydi Fiona'yı mı yoksa Prens Sigren'i mi seçmek, aynı şey değil miydi? Prens Sigren'i daha önce gördüm.., sana bahse girmenin daha da faydalı olacağını düşünüyorum..."

Yanılmıyordu. Sigren ve ben ne olursa olsun aynı taraftaydık.

Sahip olduğum bilgileri bir saniyeliğine sıraladım.

"Yani, gelecekteki 'olasılıklarımı' dört gözle beklediğini ve bana yardım ettiğini kastediyorsun, değil mi?"

"Doğru."

"Bu aynı zamanda talebin Priscilla ailesinden olmadığı anlamına mı geliyor?"

"Bu üzücü, ama evet, bu doğru. Babamdan açgözlülüğüm uğruna siyasi konumunu değiştirmesini isteyemem."

Talihsizdi ama bu konuda yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Babasını ikna etmesini istedim ama bunun mümkün olmadığını biliyordum. Onun doğasını biliyordum. Onu babasını ikna etmeye zorlarsam, bu sadece geri teperdi.

"Leydi Priscilla'dan değil, Leydi Livyia'dan yardım alıyorum."

"Doğru."

Gerçekten kişisel bir istekti. Bu bir serseriydi, ama bir noktada onu anlayabiliyordum. Ayrıca, veliaht prensle olan sorununda ona yardım etmek için başkaları yerine beni seçmesinin başka bir nedeni daha varmış gibi geldi.

"Sana nasıl yardımcı olabilirim?"

Kâr yüzünden değil, saf meraktan nasıl bir planı olduğunu bilmek istedim. Bu sözleşmede ne yapacağımızı bilmek istedim.

"Leydi Fiona ve ben asil toplumda daha açık bir şekilde daha samimi hale gelmeliyiz."

Özetlemek gerekirse-

"Bu sadece arkadaş olmak değil mi?"

"...."

Livyia'nın ifadesi karardı. Hiç böyle düşünmemiş gibi görünüyordu.

"Bu şekilde yorumlanabilir mi?"

Ahh, önce Sigren ve şimdi bu kız, ikisi de beklenmedik bir şekilde zayıftı.

'Yine de onun bu zayıflığı onu sevimli gösteriyor.'

Her neyse, Livyia ile arkadaş olmakta yanlış bir şey yoktu. Bu "sözleşme" dışında, benim yaşımdaki kızlara yakın değildim ama bazen sıkılıyordum, bu yüzden bunun iyi bir sözleşme olduğunu düşünüyorum.

"...."

"...."

Bir an için garip bir sessizlik içinde yutulduk. Livyia'nın tavrı beni bir şekilde garipleştirdi.

Ah, bu tür bir durumu nasıl bitirmeliyim?

Sonunda sessizliği bozdum, elimi uzattım.

"Hımm, lütfen bundan sonra benimle ilgilen."

Livyia biraz öksürdü ve kısa süre sonra gülümseyerek her zamanki yönüne kavuştu.

"Lütfen bana da iyi bak, Leydi Fiona."

El sıkıştık.

Beklendiği gibi, benzersiz kendine güvenen tutum bu kız için en iyi eşleşmeydi.

***

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin