Bölüm 38: Heilon (2)

514 48 3
                                    

'Çiçek izleme' kelimeleri nereye eklenirse, orada bir kalabalık var gibiydi.

"Bir sürü insan var."

Arabanın penceresinden boş boş dışarı bakıyordum. Yolun kenarı, insanlarla doluydu. Çiçekler yerine insanlara bakıyormuşum gibi hissetmeme rağmen, nesnel olarak oldukça güzeldi. Ve başkentteki iklim Heilon'un aksine çok daha sıcak olduğu için buradaki kıyafetler hafifti. Sevgililerinin elini tutan kızların etekleri güzelce çırpınıyordu.

"Bayan Fiona'nın memleketi neresi?"

"Başkent."

Celine sanki bir an şaşırmış gibi gözlerini büyüttü. "Aman... O zaman çiçek festivaline ilk kez katılmıyorsun."

Çiçek festivali başkentin temsili festivallerinden biriydi. Pekala, Celine'in biraz şaşırması anlaşılabilir bir durumdu. Ancak bu beni utandırıyordu çünkü başkent memleketimdi ama hiç gezmemiştim.

"Bu doğru değil. Başkentte sadece gençken kaldım, bu yüzden fazla bir şey hatırlamıyorum."

Fiona on iki yaşındayken Fiona'nın bedenine sahip oldum ve on üç yaşındayken de başkentten ayrıldım. Bu yüzden başkentte sadece yaklaşık bir yıl kaldım. Ancak, o bir yılda Green konağında hapis hayatı yaşadım. Bu nedenle, zihinsel olarak Heilon'a daha aşinaydım.

"Bu arada, o kalabalığa mı giriyoruz?"

Celine soruma nazikçe gülümsedi. "Hayır, asil insanların çiçek izlemenin tadını çıkarabileceği başka yerler de var. Şu anda oraya gidiyoruz."

Pekala, doğru. Ne de olsa soyluların böyle sıradan insanlar arasında olmak istemelerinin hiçbir yolu yoktu.

Celine'in arabanın bakımlı bir parkta durduğunu söylemesinden birkaç dakika sonra, taze çimler geniş bir alana yayıldı ve güzel tasarımlara sahip banklar oraya buraya dağıldı. Çiçek ağaçları güzel bir noktaya dikildi ve soluk pembe yaprakları havada çırpındı. Ayrıca daire şeklindeki çalıların üzerinde açan rengarenk çiçekler de vardı. Buradaki insanların çoğu, hizmetçileriyle çiçek görmek için dışarı çıkan, varlıklı ailelerden gelen hanımlardı. El ele tutuşan sevgililerde vardı. Huzurlu bir manzaraydı.

Canavarların bu kadar huzurlu görünen başkente saldıracağına inanmak zor olurdu. Bunlar anlaşılabilir bir durumdu. Ne de olsa, burada oturan asil bayan ve hizmetçileri muhtemelen bir canavarın dahi gölgesini hiç görmemişlerdi. Canavarların saldırdığı yerler dış alanlardı. Heilon bölgesi, canavarların yaşam alanı olan dağ silsilesi ile bitişik olduğu için daha sıra dışı bir pozisyondaydı.

"Genç bayan, biraz yemek ister misin?"

Başımı çevirdim, Celine ve diğer hizmetçilerin paspası çimlerin üzerine koyduklarını ve her şeyi hazırlamayı bitirdiklerini gördüm.

"Huh? Hayır, daha sonra yiyeceğim."

"Öyle mi?"

Yumuşak bir şekilde güldüm. "Acıktıysan önce yiyebilirsin. Etrafa bir göz atacağım."

"Yalnız mı gidiyorsun?" Celine arkasındaki hizmetçilere baktı.

Hizmetçiyi üzerime takacak gibi görünüyordu.

"Sorun değil. Beni takip etmelerine gerek yok. Herkesin iyi vakit geçirmesini istiyorum."

"Ama..."

Elimi hafifçe sallayarak cevap verdim. Bana yetişmeye çalışan bir hizmetçi olsaydı, gerçekten zengin bir bayan olduğumu hissederdim.

Sonra parkta garip hissederek yürümeye başladım. Elbette parkta daha önce gördüğüm ana yola kıyasla daha az insan vardı. Bu kelimenin tam anlamıyla sadece kalabalığın "eğlencesi"ydi.

Üç veya beş kişilik gruplar halinde geçen kızlara merakla baktım. Herkes gerçekten mutlu görünüyordu. Heilon'un tam tersi olan garip bir şekilde huzurlu manzara beni biraz sersemletti.

"Ne yapıyorum?"

Bu, buraya geldiğimden beri zaman zaman aklıma gelen bir düşünceydi-soruydu. Amaçsızca akan bir nehirde yüzen tekne gibi hissediyordum. Böyle boş zamanlarım olduğunda, zihnim her zaman bu dünyanın gerçek dışılığını vurgulardı.

Yarattığım bir dünya, içinde yaşayan karakterler ve planlandığı gibi gidecek olaylar.

"Bu iyi bir şey mi?"

Bir zamanlar yarattığım dünyanın dayanılmaz zulmüyle titredim. Ancak gerçeklikten farkı, bu dünyanın sonda mutlu bir sona sahip olacağıydı. Öyle olsa bile, karakterleri görmediğim zaman, dünya gibi hissettiriyordu. Ve bu yazdığım bir roman olsa bile, aslında sadece birkaç yerine doğrudan dokunmuştum. Sadece çevremdeki insanların etrafında meydana gelen olayları ele aldığım için, bu dünyanın büyük ortamı ve karakterleri ile temas halindeydim. Sanırım hikayede dikkat ettiğim karakter sayısı kabaca on kişiydi. Doğru, bu dünyada sadece on kişi. Ve onların hareketlerini izlemek bazen beni garip hissettiriyordu. Bir filmi tam gözlerimin önünde, gerçek zamanlı olarak izlemek böyle bir şey diyebilir miyim?

"Eeuuhh..." Böyle önemsiz düşünceleri düşünürken, aniden bir şey oldu ve beni biraz şok etti. Birine çarptım.

Normalde böyle bir hatayı asla yapmazdım.

"Hey, iyi misin?" Çarptığım kişi kibar bir tonda sordu.

"İyiyim... Bekle, hayır, üzgünüm." Hareketsiz duran birine çarptığım için özür dileyen ben olmalıydım.

Alnımı ovuştururken başımı hafifçe kaldırdığımda kibar bir ifadeye sahip bir adam gördüm. Sanırım yirmili yaşlarının başlarından ortalarına kadardı. Lüks ve bakımlı kıyafetlerle doğal hissettiren zarif bir vücut tarzı vardı. Bu, sadece bakarak bile anlayacağınız yüksek statüye sahip gibi görünen biriydi. Ayrıca... yüzü kötü görünmüyordu.

Gözlerim onunkiyle karşılaştığında şaşırdım.

Koyu kızıl saç ve altın gözler. Ne kadar güzel bir görünüm.

Tabii ki, şaşırmak sadece birinin görünüşüne hayran olmak anlamına gelmiyordu. Dahası, bu dünya kurgusal bir dünyaydı. Başka bir deyişle, yakışıklı bir adam gördüğümde bu basitçe "vay çok yakışıklı" anlamına gelmiyordu. Çünkü bir hikaye oluştururken en önde gelen formüllerden ilki "olağandışı görünüm = baş karakterler" idi. Ve yüzündeki parıltıyı gören bu yazar, ana karakterlerden biri olduğundan emindi.

"Kırmızı saç ve altın gözler..."

***

***

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin