TOKAT!
Aniden yanağı yanıyormuş gibi hissetti. May o kadar sert vuruldu ki başı dönüyordu. Daha sonra elini yanağına koydu, şaşkına döndü, sonra önündeki kıza baktı. Ancak onu şok eden şey Fiona'nın yüzündeki ifadeydi. Bu kadar tatlı ve sevgiyle gülümseyerek yanağına tokat atan Fiona'ya inanamadı.
"Dün söylediğim gibi, bu ailenin değişmemiş gibi görünmesine sevindim."
"Hey! Bu nedir?!" May boğu bir sesle haykırdı.
Fiona, utanan May'e bir adım daha yaklaştı.
Aniden odadaki hava hızla soğudu. Kuvvetli bir rüzgar bile yoktu ama odadaki pencereler titremeye başladı.
May bilinmeyen bir baskı hissetti. Ama biliyordu, bu, sadece yanağına tokat atıldığı için değildi.
"May, neyi yanlış yaptın?"
Açıkçası, Fiona parlak bir şekilde gülümsüyordu, ancak May bilinmeyen bir korku hissetti.
"Hanımefendi Fiona, bunu yaptığında başının belaya girenin sen olacağını fark ettin mi?" May dudaklarını sıkıca ısırdı ve son gururunu inşa etti. "Bunu şu anda Kontes'e bildireceğim. Bunu bilseydi, asla hareketsiz duramazdın—"
TOKAT!
May yine yanağında keskin bir ağrı hissetti ve ileriye baktığında Fiona'nın yüzünde sadece sakin bir gülümseme vardı. Duruma uymayan o ifade tuhaf geldi.
"Ben kimim, May?" Fiona yumuşak bir sesle sordu.
Sonra kekeledi. "Sen.. sen Leydi Fiona'sın...."
O sırada odadaki şömine yandı.
"KYAAAA."
Ardından pencere gittikçe daha güçlü bir şekilde titredi ve perdeler düzensiz bir şekilde kırptı.
Bilinmeyen fenomene şaşıran May şimdi çöktü.
Fiona hafifçe eğildi ve yüzünde bir gülümsemeyle ona baktı.
May'in kafası karışmıştı. Nazik ifade hala yüzündeyken Fiona inanılmaz bir şekilde davranıyordu. Ancak May ona ne kadar çok bakarsa baksın, kızın ifadesi nazikti ama gözleri gülümsemiyordu. Bilinmeyen korku, ona bakış şeklinden sürünüyordu.
"Bu olamaz..."
May bilmiyordu ama Fiona o canavarlara karşı oldukça uzun süredir savaşan biriydi. Sigren kadar iyi olmasa da, en azından sıradan bir hizmetçiyi ondan korkutabileceği şeyleri yapabilirdi. Ayrıca, öfkesi nedeniyle, etrafında kontrol etmediği büyülü güçleri çıldırıyordu.
"Beş yıldır yaşadığım Heilon'da, efendileriyle böyle konuşmaya cesaret eden bir hizmetçinin dilini kestim."
Fiona sanki nostaljik anılardan bahsediyormuş gibi fısıldadı.
"Bazen gözlerini oyma cezası verilirdi."
O acımasız sözlerle May'in vücudu titriyordu.
"Peki, başkent ne tür bir ceza veriyor?"
May cevap vermedi. Bir isyan eylemi olarak cevap vermek istemediği için değildi, ama yapamadı, dili uyuşmuştu. Şok oldu ve dehşete düştü. Başkentteki hiçbir asil bayan, dili kesmek veya gözleri oymak kadar sert cezayı tartışmadı.
"...."
Fiona May'in yanağına el koydu ve hüzünlü bir tonda söyledi. "Aman, tatlım. Bir süre önce sahip olduğun güvene ne oldu? Ne bu kadar sessizsin?"
Beyaz eli onu rahatlatıyormuş gibi May'in yanağını nazikçe okşadı. Ama elbette, söyledikleri yaptığından tamamen farklıydı.
"Cevap vermezsen, Heilon'un yolunu takip etmem gerekecek. Sonuçta, bir süre önce bu kadar cüretkar konuşan dili kessem daha iyi olmaz mıydı?"
"Üzgünüm. Üzgünüm Leydim."
May o kadar korkmuştu ki gözyaşı dökmeye başladı.
"Peki, söyle bana. Ben kimim?" Fiona somurtucu bir tonda sordu.
Şimdi May içgüdüsel olarak bunun onun son şansı olduğunu anladı. Önündeki kadın sadece aptal, gayri meşru bir çocuk değildi. O gerçekten dediğini yapabilen bir insandı.
'Aklı başında olmalıyım...'
"Sen Green ailesinden Leydi Fiona'sın..." May ağzını zar zor açarken gözyaşlarını yuttu.
Fiona tatmin edici bir şekilde gülümsedi.
"Öyleyse ne yapmalısın?"
May aceleyle başını eğdi.
"Bir daha küstahça bir şey yapmayacağım. Lütfen beni affedin."
"Evet. olması gerektiği gibi."
Fiona daha sonra koltuğundan kalktı.
Uzaklaştığında, May gizlice rahat bir nefes aldı. Şu anda gidip Kontes'e rapor vermek zorundaydı.
Ancak, May'in düşüncesinin aksine, bu iş burada bitmedi.
SIÇRAMA!
Fiona lavabodaki suyu May'in üzerine döktü.
"...."
Şu anda olanlar yüzünden May, kokulu suyla kaplı olmasına rağmen hiçbir şey söyleyemedi. Çenesi boyunca su damladı.
Fiona kibirli bir bakışla May'e baktı. Yüzünde gülümseme yoktu. Sanki buzla oyulmuş gibi, tek bir sıcaklık noktası bırakmadan ifadesizdi. Sanki bir süre önce yüzünün nazik ifadesi bir maskeymiş gibi. Fiona daha sonra ona arkasını döndü ve soğuk bir tonda söyledi. "Tekrar sıkıcı bir numara yaparsan, gitmene izin vermeyeceğim."
PATLA!
Kapı kapalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Become The Wife of The Male Lead
FantasyBu dünyanın kurtarıcısının elindeki korkunç ölümünden sonra ruhu sonsuz acıya mahkum edilen, son kötü adam "Fiona"nın bedenine sahiptim. Sırf gayri meşru bir çocuk olduğu için kendi ailesi tarafından işkenceye maruz kalmıştı. Böylece... romanın başl...