Bölüm 105: Patlama ve Büst (2)

93 7 0
                                    

"EVETHHH!!!"

Bağırışlar her yönden yankılandı.

Kahretsin. Kulaklarımın kanadığını hissediyorum. Sahneye baktım. Canavar düşmüştü. Yanımdaki insanlar kazanan canavara para yatırıyor gibiydi.

Evet, şimdilik keyfinize bakın, çünkü bugün hepinizi yakalayacağım.

Sigren'in sarayındaki şövalyeler, Heilon Şövalyeleri ve Arrendt'ten gelen askerler yavaş yavaş kumar alanında toplanırken, aynı zamanda veliaht prensin duymamasına da dikkat ediyorlardı.

Hazırlıklar mükemmeldi. Bu hukuk dışı arenaya  veliaht prensin karıştığını bilenler elbette sadece ben ve Sigren'dik. Diğerleri sadece Sigren'in emirlerine göre yasadışı arenaya baskın yapıyorlardı. Sonra istemeden veliaht prensi de ele geçireceklerdi.

Daha sonra herkesin telaşlanacağından emindim. Yine de, kötü bir adam her zaman kötü bir adamdır.

Veliaht prensin yeri doğrulanmıştı. Özel muamele görmüş ve bağımsız bir koltuğa oturmuştu.

"Giriş ve çıkışın hazırlığı tamamlandı. Bu arada bir sonraki maç, günün ana maçı." Leander yanımda mırıldandı.

"O zaman, maç biter bitmez saldırırız."

En heyecanlı oldukları zaman hepsini yakalardım.

Leander başını salladı.

Bu arada ev sahibi haykırdı.

"Beklediğiniz için teşekkürler! Bugün, daha önce hiç gösterilmemiş bir şeyi tanıtacağım! Az önce yakaladık...!"

Grrrrrrrr!!

Konuşmayı bitirmeden önce, yüksek bir kükreme çınladı.

İnsanlar gevezelik ediyordu.

Moderatör tereddüt etmeden açıkladı.

"Bu, yakın zamanda ölü topraklarda keşfedilen yeni bir canavar türü!"

Bir an için neredeyse dengemi kaybediyordum. Bu adamlar çok fazlaydı. Hemen rapor vermeleri gerekiyordu!

Leander de aynı şekilde hissediyormuş gibi mırıldandı. "Ne kadar aptal."

Kabul ettim.

Grrrrrrr!

Yüksek bir hırıltı ile siyah bir canavar dışarı çıktı.

PATLAMA!

Arenanın etrafındaki demir çubuklar çok yüksek sesle sallandı.

Canavarın yavaşça stadyuma girdiğini gördüm. Yetişkin bir erkekten on kat daha büyüktü ve siyah pullarla kaplıydı. Gözleri kırmızı renkte parlıyordu. Ve tabii ki dişleri ve pençeleri çok keskindi.

"O canavar çıldırmış."

Böyle bir şey yakalamıştım. Daha önce ortaya çıkan canavarların aksine, bu yeni ortaya çıkan canavar demir çubukları sallamaya başladı. Barları kırabileceğinden emin görünüyordu.

Demir çubukların güçlü gürlemesi, her an çökmek üzereymiş gibi geliyordu.

"Bu iyi mi...?"

"İyi olacak. Şimdiye kadar iyiydik."

İnsanların endişeyle mırıldandığını gören ev sahibi, "Endişelenmeyin! Bu, kaç ayı gelirse gelsin kımıldamayacak bir kafes!"

Ne kadar düşünürsem düşüneyim, o canavar ayılardan daha güçlüydü. İnsanlar, bu canavarların, normal canavarlar gibi kolay olduğunu düşünmüş olmalılar. Gülmekten kendimi alamadım. Görünüşe göre o canavarın ne kadar güçlü olduğu hakkında hiçbir fikirleri yoktu. Çünkü demir parmaklıkların yakında çökeceğini hissedebiliyordum.

Bu beklenmedik sahneyi görünce planımı gözden geçirme ihtiyacı hissettim.

"Girişin bittiğini mi söyledin?"

"Evet, bu doğru."

"O zaman, planı ilerletelim."

Durumu hızlı bir şekilde kavramak ve savaş alanında buna göre bir değişiklik yapmak çok önemliydi.

"Bunda bir sorun var, ama..."

Koltuğumdan yavaşça kalktım. Kaputumu indirdiğimde gümüş saçlarım döküldü. Bugün buralara baskın yapacağım için saçımı boyamamıştım.

Maskemi çıkararak aşağı indim.

Bu arada, canavar demir parmaklıklara çarpmaya devam etti. Önce alt kısımı çıkaracak gibi görünüyordu. O canavar, görünüşünün aksine, oldukça zekiydi. Aptal tüccarları ve prensi bir araya getirdiğinizde olacak olan şey buydu.

Manayı havaya taşıdım. Küçük bir şimşek yaratıldı ve canavarın kafasının üzerinde çatladı. Saldırı yerine, müttefikler için bir sinyaldi. Ayrıca, yıldırım çok güçlü olsaydı, insanlar incinebilirdi. Bu yüzden orta derecede ayarlamalıydım. Ardından arenanın ortasına şimşek düştü.

"...."

Bir anda arenadaki insanlar ve canavarın hareketi ani durum nedeniyle durdu.

Sessizlikten yararlanarak yumruğumu sıktım ve bağırdım, "Şimdi hepsini yakalayın!"

***

"Mahvoldum, mahvoldum!"

Arenayı yöneten tüccar Cruz'un ruh hali kaos içindeydi. Bunun nedeni, arenanın aniden saray şövalyeleri tarafından saldırıya uğramasıydı.

"Veliaht prens arkamda, neden?!"

Cruz öfkeyle dişlerini gıcırdattı. Büyük miktarda para verdiğini düşünerek saldırının saçma olduğunu hissetti. Aceleyle koştu. Bu işten zar zor kâr elde ederken, saray şövalyeleri tarafından yakalanıp hapsedilemezdi.

Ancak bilmediği bir şey vardı, veliaht prensin kendisi baskından habersizdi.

"Majesteleri! Neler oluyor!" Cruz veliaht prensin koltuğuna koştu. Veliaht prensin durumu halletmesini istedi.

'Sen veliaht prenssin! İmparatordan sonra en güçlü ikinci kişi!'

Cruz'un düşüncesi gerçekten basitti.

Ancak Veliaht Prens Enoch da aynı derecede şaşırmıştı.

"Kahretsin! Ben de bilmiyorum!"

Enoch sızlanan Cruz'u itti. Arenaya baskın yapılacağını hiç düşünmemişti.

'Bu sikikler kim?'

Gürültünün ortasında, Enoch etrafına baktı. Ardından ayaklarıyla kafesin üzerinden atlayan bir adam buldu. Enoch, canavarın bulunduğu arenaya girerken o adamın intihar etmek isteyip istemediğini merak etti. Ama durum böyle değildi. Adam yüzünü kaplayan kaputu çıkarırken, Enoch rakibinin kim olduğunu fark etti. Çenesi sıkıldı.

"Sigren, o gayri meşru piç...."

I Become The Wife of The Male LeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin