79. Bölüm : Sana Geldik

2.7K 277 950
                                    

Geciktiğim için kusura bakmayın. Planladığım gibi gitmeyen şeyler oldu, üzerine vize haftasından çıktım derken ancak fırsat bulup tamamlayabildim bölümü.

Başlamadan önce, doğum günün kutlu olsun 💚 jealousdaisy

×××

Adım adım sona yaklaştığımızı hissediyordum.

Çağlar'ın kayıp çocukları tarayıp elemesiyle birlikte kriterlerimize uyan on iki isim kalmıştı elimizde. Bunların tümü hakkında geniş çaplı bir araştırma yapmış, ebeveynlerden hâlâ hayatta olanları tespit edip numaralarına kadar ulaşmış, bize ihtiyacımız olan tüm bilgilerle dolu bir dosya teslim etmişti sabah saatlerinde.

Dokuz yıl önce belirlediğimiz şehirlerde kaybolup bir daha asla kendilerinden haber alınamayan, aradığımız özellikleri taşıyan tam on iki çocuk vardı ve aralarında sadece birinin hikâyesi gözüme batmıştı.

Şahin Erdem.

Onu diğerlerinden ayıran, dosyasını defalarca kez gözden geçirmeme sebep olan detay annesinin ve babasının bir trafik kazasında hayatlarını kaybetmesiydi.

Ateş oldukça detaylı bir araştırmaya başlamıştı isteğim üzerine. Dokuz yıl önceki cinayetler yetmezmiş gibi bir trafik kazasının da peşine düşmüştük. Daralması gerektikçe genişliyordu olaylar. Nereden tutsak elimizde kalıyordu her şey.

Şahin Erdem Antalyalıydı. Hakkında kayıp ihbarının verildiği tarih 3 Aralık 2012'ydi. Elimizdeki ilk cinayetten on beş gün öncesi. Tüm bu olayların başlangıcından on beş gün kadar önce, on iki yaşındaki Şahin Erdem biri tarafından kaçırılmıştı ve bir daha kimse ondan haber alamamıştı.

2013'ün Ağustos ayında ailesi, bariyerlere çarpan aracın attığı taklalar sonucu hayatını kaybediyordu. Arabanın frenlerinin tutmadığı bilgisi yer alıyordu ulaştığımız kayıtlarda. Bu yüzden dosya uzunca bir süre araştırılmış, cinayet adı altında incelenmişti fakat hiçbir yere varılamaması sonucu kapanıp gitmişti.

Önce on iki yaşındaki bir çocuk kaçırılıyordu, sonraysa annesi ve babası ölü bulunuyordu. Bir aile bütünüyle yok edilmişti. Bu yüzden Şahin Erdem'e yoğunlaştırmıştım bütün ilgimi. İçimdeki his ilk defa bu kadar yakında olduğumu söylüyordu.

Hayatta olup olmadığı bilgisi yoktu elimizde. Söylediğim gibi, kaybolmuş ve bir daha tek bir haber alınamamıştı çocuktan. Eğer yaşıyorsa şu an yirmi bir yaşında olmalıydı.

Eğer gerçekten tahmin ettiğim gibiyse senaryo, dokuz yıl bir katilden eğitim almış olabilirdi ve sonunda öğretmeninin ilk cinayetini işlediği gün ortaya çıkarak gerisinde bir ceset bırakmış olabilirdi.

Peki gerçekten böyleyse öğretmen diye bahsettiğimiz şahıs neden Şahin'i de öldürmemişti? Bunun bir sebebi olmalıydı.

Şahin'in de diğer çocuklar gibi öldürülmek üzere kaçırıldığına inanıyordum ama onun hakkındaki bir şey katili durdurmuş olmalıydı.

Tamamen ihtimaller üzerinden akıl yürüttüğümü fark ettiğim an yumruğumu dizime vurdum sertçe. Aylar olmuştu. Aylar olmuştu ve biz hâlâ hayali hikâyelere tutunuyorduk. Somut deliller yerine kendimizce şekillendirmeye çalışıyorduk tüm bunları.

EKİPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin