- Ee eniştem ne göndermiş gene ?
- A evet ya. Unuttum. Ne gönderdi acaba.
Yekta nın getirdiği kutuyu nereye koyduğumu bile unutmuşutum Zühre nin olayından. Bir müddet aradıktan sonra buldum kutuyu. Hemen Zühre nin yanına oturup açtım yavaşça. Kutunun en üstünde bir not kağıdı vardı. Açtım ve okumaya başladım. Okudukça sırıtıyor, sırıtmamı saklamak için de kendimi zorluyordum.
- Ne o ? Sesli okusana yaa.. Gıcıklık yapma !
- Allah Allah
- Bak elinden alır kendim okurum.
- Tamam bee okuyorum.
" Öncelikle selamün aleyküm yerfıstığım. Seni çok özledim. Bu kutuyu en son askere dönmeden önce hazırlamıştım. Anca Yekta ya haber verme fırsatım oldu . O yüzden şimdi getirdi kutuyu sana. Ne zaman sana ulaştı bilmiyorum ama seni hep özlüyor olduğum için zamanı hiç farketmez. Daha akşam yanından geldiğim halde şuan bile özledim seni. Birazdan otogara gideceğim. O yüzden de hızlı hızlı yazmaya çalışıyorum. Çok uzun yazamayacağım. Elindeki kutunun içindekiler benim Kur'anı Kerimim ve tespihim. Yokluğumda onlara iyi bakmanı istiyorum. Ve tabiki ibadetlerinin sevaplarına ortak olmayı. Ben dönene kadar yetim kalmamaları için bu hayatta en çok sevdiğim biriciğime gönderdim onları. E artık sende onlardan okursun Kur'anını , onlardan çekersin tespihini dimi karıcığım. Böylelikle ikimize de faydası olur. Yazsam yazacak çok şey var ama maalesef zamanım yok birtanem. O yüzden bu kadar yazabiliyorum. Mektupların hep kötü şeyler çağrıştırmadığını artık biliyoruz zaten ;) Neyse hadi bakalım emanetlerime ve en çokta kendine iyi bak. Çünkü hayatta en çok değer verdiğim şey sensin. Seni çok seviyorum hayatımın anlamı..
Allah'a emanet ol Hafsam..
- Aile var burda yaa.. Yok artık her cümlede ayrı bir iltifat bu nedir..
- Sen ısrar ettin oku diye.
- Her gün bizi şaşırtmaya devam ediyor Sina bey.. Bizde böyle izleyelim..
- Yekta da romantik bence. O tip var onda.
- He ne romantik ne romantik. Adama kardeşim dedim diyoki kardeşim ne ya ben senden büyüğüm.
- Hahahaha sen Yekta ya kardeşim mi dedin ?
- Lafın gelişi dedim işte.
- Hahaha bence çevirmek için öyle dedi.
- Yok be ne gezer o ukalada.. Aman neyse. Yemek yiyelim ben acıktım.
- İyi in bende geliyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?