Hızlı hızlı hazırlanıp çıktım evden. Sabahtan ev işleri sandığımdan uzun sürünce biraz gecikmiştim. İkide buluşmaya sözleşmiştik. Geç kalmak istemiyordum. Bekletmek doğru olmazdı. Arabama binip kemerimi taktım. O kadar hızlı gelişmişti ki heyecanlanamamıştım bile doğru düzgün. Arabaya binince ancak farkına varabilmişti beynim. Heyecan basmıştı birdenbire. Allah'ım resmen gidiyordum. Olmaz dediğim evlilik için görüşmeye gidiyordum. Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştıktan sonra İzmit'e doğru yol aldım. Bi cafe de görüşecektik. Hafsa da onunla beraber gelecekti. Neyi oluyordu bugün soracaktım artık. Daha önce çokta önemsememiştim. Zaten olmayacak diye düşündüğüm için sormamıştım kim diye. Dün profilini gördükten sonra değişmişti fikrim. Merak uyanmıştı içimde. Çarşıda gördüğüm o çocuk nasıl beni bulmuştu ? Üstelik onunla karşılaşmadan az önce Hafsayla karşılaşmıştım. O günde beraber mi gelmişlerdi yoksa ? Nesi oluyordu ki Hafsa nın? İyice merak etmiştim. Sonrasında evlilik hakkındaki soruma verdiği cevapta hoşuma gitmişti biraz biraz. Her ne kadar şuan evlenmeyi düşünmesemde gelecek hakkında ya olursa diye hayal kurardım istemsizce. Hayalimdeki vasıflara sahipti bu çocuk. Evet , tanımıyorum diyebilecek kadar az tanıyordum. Ama belkide tanışmam gerekiyordu. Hafsa bana göre birisi olduğunu düşünmese zaten aracı olmazdı. Bu yüzden de yüzyüze görüşme isteğini kabul ettim. Böylece birbirimizi daha iyi tanır ve kesin bir karara varabilirdik. Ya daha çok tanımak için fırsat verir yada yollarımızı ayırırdık. Telefonla iş uzamazdı böylece. Bu fikir daha makuldü benim için. Anneme de konuyu açıp fikrini aldım. Olumsuz birşey söylemedi. Görüşmemize de onay verince yarın için sözleşmiştik. Pazartesi işe başlayacağından programı yoğun olacağını söylemişti. Şuan programı sakinken daha iyi olacağını, arzu edersem yarın için buluşmak istediğini söylemişti. Bende kabul etmiştim. Şimdi oraya doğru gidiyordum. Beni neler beklediğini bilmediğim için heyecan basmıştı yeniden. En çokta mağlum soruyu merak ediyordum. Kimdi bu çocuk ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?