- Normalde Sina ya karşı ilgili değil gördüm birkaç kere. Çocuğu parmağında oynatıyor acıyorum vallaha. Oda peşinden gidiyor gerçekten inanılmaz yani. Hiç beklemezdim Sina dan.
- Bak Zehra. Evine misafir olarak geldim. O yüzden senide kırmak istemiyorum ama bu dediklerin doğru değil. Hafsa da Sina da birbirlerini çok seviyor. Kimsenin kimseyi parmağında oynattığı falan yok. Öyle bir insan değil zaten Hafsa. Tanımadığın için böyle düşünüyorsun.
- Aman neyse ya . Sen ne diyecektin ?
- Hazır konusu açıldı uzatmayacağım. Açık konuşacağım. Sen Sina yı mı seviyorsun Zehra?
- Nerden çıktı bu şimdi!
- Eskiden beri ona bi ilgin var farkındayım zaten. Şuan hâlâ böyle bir şey varsa hiç doğru değil.
- Bunun için mi geldin cidden Rukiye abla ?
- Soruma cevap ver Zehra . Sinayı seviyor musun?
- Kim diyo bunu ? Kanıtın varmı? Neye göre böyle bir şey söylüyorsun açıklar mısın?
- Telefonunu aç.
- Ne alaka!
- Açar mısın şu telefonu.
- İyi al Rukiye abla. Ne yapacaksan !
Telefon rehberine girip Sina nın numarasını yazdım. Allah'a şükür ki Hafsa nın o gün baktığını farkedip kaydı değiştirmemişti. Hâlâ aşkım diye kayıtlıydı numara.
- Bu ne Zehra?
- Özel hayatım sizi ilgilendirmez !
- Farkındamısın bilmiyorum ama bu Sina nın numarası.
- Ee yani ?
- Ee si ne Allah aşkına Zehra ! Evli bir adama duygu besleyecek kadar mısın gerçekten! Kendine gel !
- Birincisi o evli değil. Hafsadan çok önce vardım ben . O gelmeseydi evlenecektik belkide.
- Ya kızım sen ne diyorsun! Sina hiçbir zaman sana o gözle bakmadı. Aranızda 5 yaş var. O seni çocuk gibi görüyor. Niye anlamak istemiyorsun.
- 5 yaş birşey değil. Millet kaç yaş farkla evleniyor. Sen ne dersen de o kız Sina yı sevmiyor. Yakında ayrılırlar zaten.
- Zehra kendine gel ! Nasıl böyle bir şeyi kendine yakıştırabilirsin. Evli ve asla sana dönmeyecek bir adama hâlâ nasıl aşık olduğunu söylersin.
- O evli değil. Evet o şeytan kız nasıl becerdiyse kendine aşık etmiş Sinamı Kabul ediyorum. Zamanla oda anlayacaktır zaten Hafsa'nın kölesi olduğunu. O anlayıp geri döndüğünde onu bekliyor olacağım.
- Sen iyice saçmaladın Zehra ! Seni kırmak istemiyorum yumuşak konuşuyorum ama haddini aştın iyice . Evli değil diyip duruyorsun. Nikahlarının kıyıldığından haberin yok herhalde.
- Beni vazgeçirmek için diyorsun yemem ben bunları.
- İster inan ister inanma. Daha söz olmadan nikahlandılar. Nerdeyse bir senedir evliler. Sende sevmiyorlar demeye devam et !
- Sevmiyor o kız sevmiyor Sina yı. Sevseydi kaçmazdı ondan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?