Yirmi altıncı bölüm: Aleyna (part 3)

5 3 0
                                    

- Sina Bozkurt , hiçbir baskı altında kalmadan Hafsa Hanzade yi eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
- Eveet
- Siz Hafsa Hanzade, hiçbir baskı altında kalmadan Sina Bozkurt u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?
- Eveet.
- Sizler şahitlik ediyor musunuz?
- Evet
- Evet
- O halde Türkiye Cumhuriyetinin bana verdiği yetkiye dayanarak iyi günde kötü günde, hastalıkta sağlıkta sizi bir ömür karı koca ilan ediyorum.
İmzalarımızı attıktan ve evlilik cüzdanımızı aldıktan sonra farketmiştik olayı. Evet. Biz artık gerçekten karı kocaydık. Evet. Biz artık gerçekten evlenmiştik. Rabbim sana şükürler olsun.
- Ayağıma basmayacak mısın karıcığım?
- Kıyamam ki
- Birşey olmaz.
- Gerek yok ya. Bizim ailemizde ikimizin de ortak fikirleri yürürlüğe sunulacağı için söz geçirme durumu yok. Ben senin sözüne, sen benim sözüme..
- Buda karımın farkı işte..
Nikah memurunu uğurladıktan sonra sıra gelmişti tebriklere. Zaten beraber gelmiştik çok uzatmadan gelinlikçiye gitseydik artık. Keşke herkes bunu düşünse de sitrese girmesem. Ne ben dışarıdan söyleyebiliyorum ne onlar halimden anlıyor. Allah'ım zamanı genişlet amin.
- Merhaba.
- Aa merhaba hoşgeldin canım.
- Hoşbuldum. Sen Hafsasın sanırım.
- Evet .
- Bende Yekta nın kız arkadaşıyım. İsmim Aleyna.
- Memnun oldum Aleyna.
- Çok bilmiyorum aslında. Yekta tam gelecekken haberim oldu. Bende gelip tanışmak istedim. Eşin yakın arkadaşı sanırım.
- A evet. Sinayla yakın arkadaşlar.
- Anladım. Selfie çekilelim mi hatıra olsun.
- Teşekkür ederim canım ama ben resim çekilmiyorum. Nikah esnasında falan çektiysen de silersen sevinirim. Ben kendimi de kocamı da paylaşmıyorum çünkü.
- Yüzünüz çok belli olmuyor aslında.
- Olsun genede istemiyorum.
- Tamam o zaman siliyorum hikayeyi.
- Paylaşmışmıydın ?
- Çok olmadı.
- Hassasiyetimizi daha önceden bilmediğin için olmuş olabilir tabi ama genede izinsiz paylaşman hoş değil Aleynacığım. Bir dahakine dikkat edersen sevinirim.
- Tabi.
- Teşekkür ederim.

Kınalı Parmak 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin