Yirmi yedinci bölüm: En zarif duygu ( part 2)

4 2 0
                                    

Gelinlik giyme işi o kadar büyütülüyordu ki bende on saat sürecek sanmıştım. On dakikada giymem banada sürpriz olmuştu doğrusu. Bu hızın sebebi seçtiğim gelinlik olabilirdi tabide yinede beklediğimden çok hızlı hazırlanmıştım. Nedimelerimi başımın döndüğüne zorla ikna ettikten sonra dönmeyi bırakıp aynaya bakabilmiştim sonunda. Tarlatanlı kabarık gelinliklerden hoşlanmadığım için düz ve dökümlü bir gelinlik seçmiştim. Göğsümün hemen altından çan olarak inen tül kumaş gerçekten çok zarif duruyordu. Kendimi övmek gibi olmasın ama kuğu gibi olmuştum. Başımda siyah başörtüm olmasına rağmen bunu diyorsam, başım yapılıp duvağım takılınca kendime düşecektim demekki. Ay maşallah maşallah diyelim de nazar değmesin. Kocamın huylarını kaptığıma sevinmeyi de ekleyince baya şımarmıştım gerçekten. Artık işimize bakma zamanıydı. Birazda kocam şımartırdı beni. Bütün enerjimi kendimle bitirmemeliydim.
- Gelinlik ölçülerinde bir sıkıntı varmı?
- Hayır, tam istediğim gibi teşekkür ederim.
- Rica ederiz ne demek. Öyleyse sizi baş yapımına alalım.
- Pekii
Kocam bekleme salonunda biraz daha bekleyecekti eli mecbur. Gelinlik işi on dakika sürse de bu gelin başı yapımı uzun sürüyordu. Neyse ki makyaj yaptırmayaktım. Hadi yine iyiydi bir nebze de olsa daha az bekleyecekti. Birazdan gelinliğimle yakışıklı damadımın yanına gidecektim. Zaten yakışıklıydı birde ona siyah rengi yakıştırıyorum diye siyah damatlık seçmişti. Allah'ım hepten yakışıklı olmuştu. Ne yapsam iptal mi etsek düğünü. Kocam milletin içine çıkmak için fazla yakışıklı olmuştu.
- Ayy Hafsa çok güzel oldun yaa.
- O senin güzel bakışın Rukiyeciğim.
- Kız maşallah de kuzenime düğün günü yamulmasın.
- Yahaha Zühre ya. Maşallah maşallah tü tü.
- Heh şimdi oldu.
- Sizin bittimi başlarınız ?
- Ee gelincik senin gibi uzun sürmedi tabi.
- Ay onu bunu bırakın da enişte nasıl tepki verecek seni görünce çok merak ediyorum.
- Bende onu düşünüyorum Zühre. Bakalım beyefendi nasıl bir tepki verecek.
- Bence kuzen aşkla bakar sana doğru erir böyle. Her gördüğünde verdiği tepkiler.
- Zühree. Öyle tepki vermiyor bi kere.
- Sen farketmiyorsan bi doktora görün Hafsacım. Zühre doğru diyor. Süt kardeşim olmasa aynı kişi demem yani. Dışarda aslan karısına kedi. Hemde böyle yumuş yumuş bakan kediler varya heh onlardan.
- Ay abartmayın kız. Tamam güzel bakıyor kocam kabul ediyorum da normal yani.
- He ben güzelim bunlar normal şeyler mi diyorsun gelincik?
- Rukiye ya. Sende Zühre gibi..
- Tamam tamam şaka yaptım. Ben önden gidip bakayım şu kediye .
- Canı sıkılmıştır kıyamam ya. Gelcez bitti sanırım.
- Video çekeceğim. Gelirken ses edin.
- O iş bende Rukiye için rahat olsun.
- Cansın Zühre..

Kınalı Parmak 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin