- Müsait misiniz girebilir miyim?
- Ne oldu Sina söyle.
- Müsait mi içerisi?
- Müsait.
İçeriye girip duyuru yapacak gibi karşıya geçmişti. Ne diyecekti anlamadım. Ya Rabbim, ne oluyordu yine.
- Şimdi sizden küçük bir ricam olacak. Bizim Hafsayla acil bir yere gitmemiz lazım. Süveybe yi bırakıyoruz. Yarım saat. Olur dimi ?
- Nereye gidiyoruz Sina? Ne oldu kötü bir şey mi var ?
- Yok kötü bir şey yok.
- Niye gidiyoruz o zaman. Evde misafirlerimizi bırakıp nereye gidicez .
- Birşey olmaz Hafsa. Gidin siz. Yabancı mıyız.
- Aynen biz bakarız çocuğa. Madem gitceksiniz acele edin.
- Yaa böyle olmadı ama yaa..
- Tamam işte izin aldık birşey olmaz. Yarım saate gidip gelicez inşallah. Hadi hemen giyin gel ben indim.
- Allah Allah ne oluyor ya..
- Git işte kuzen ne irdeledin ya. Koş koş kocanın peşine.
- Allah'ım yaa..
Apar topar giyinip indim aşağıya. Ben gelene kadar arabayı çıkarmıştı zaten. Nerden çıkmıştı şimdi bu? Nereye gidiyorduk ? Öğrenmezsem meraktan çatlayacaktım.
- Nerden çıktı Sina birden bire? Nereye gidiyoruz?
- Birazdan göreceksin.
- Ayıp oldu onları bırakıp evden çıktık.
- Ne ayıbı Hafsam. Yabancı değiller hoş. Yabancı birine zaten böyle bir şey teklif etmem biliyorsun.
- Evet biliyorum da ne bileyim..
- Sen düşünme şimdi bunları. Benim için anlamı çok büyük bir yere gidiyoruz . Sadece birbirimizi düşünelim sadece birbirimizde olalım tamam mı. Gerisi yarım saatliğine yok olsun.
- Allah Allah bak daha çok merak ettim şimdi. Tamam o zaman. Kafamdakileri atıyorum. Ve sadece bize odaklanıyorum. Sevgili kocama odaklanayım. Hâlâ çok yakışıklısın yaa.. Şu saçlara kaşlara bak. Sakalı, bıyığı bile yakışıklı adamın ya. Hele o gözlere, iri iri bakıyor bana. İyiki kızımızın gözleri sana çekmiş. Sen yokken onda görüyorum gözlerini. Oyy tipine kurban.
- Kastettiğim şey bu değildi aslında karıcığım. Arabayı çekicem sağa gidemicez bak. En iyisi önümüze dönelim.
- Niye canım. Bi kere dedin bana odaklan diye bende odaklandım. Şuan yüzünü yumurmamak için zor tutuyorum kendimi. Araba kullanıyorsun diye oda. Kocam çok yakışıklı yaa..
- Bak ya hâlâ devam ediyor. Hafsa hanım önümüze bakalım.
- Haha tamam hadi tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Novela JuvenilKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?