Ya Rabbim ya sabır Allah'ım. Şeytanın işleri bunlar sen hidayet ver Allahım. Şu mutlu günümüzde kötü insanlardan uzak tut bizi. Huzurla düğünümüzü tamama erdirebilmeyi nasip et amin.
- Hadi gidelim Sina. Herkes seni bekliyor.
Mutluluğumuza odaklanıp çalıştırdım arabayı. Benim hareket etmemle arkamızda ki minik konvoy da harekete geçmişti. Babamla annem , teyzemle eniştem kendi arabalarında bizi takip ediyorlardı. Biraz ilerledikten sonra Yekta da katıldı konvoya. Kornaları çala çala karımı almaya gidiyorduk.
- Neyin var senin?
- Bir şeyim yok patates.
- Eminmisin? Bi duruldun.
- Evet evet eminim. Karımı almaya gidiyoruz. Bugün en mutlu günüm.
- Sabah öyleydi de arabaya bindiğimizden beri bi düşünceli gördüm seni.
- Yok ya.
- Bak kafanda birşey varken yüz ifadeni saklayamıyorsun. Düğün günü surat mı ascan kuzen. Anlat rahatla.
- Hafsaya söylemiceksin.
- Tamam. Söyle.
- Az önce Zehra durdurdu beni. Saçma sapan birşeyler dedi.
- Ne dedi?
- Dediği şeyler umrumda bile değilde Hafsa ya birşey der üzer diye endişe ediyorum.
- Anlaşıldı bu kız rahat durmuyor. Bu kadarı da fazla kafayı yemiş iyice . Sana söylediğine göre ne yapacağı belli olmaz bunun.
- Sen nerden biliyorsun? Ben konuyu söylemedim ki.
- Konuyu biz biliyoruz zaten.
- Biz ?
- Hafsa yakalamış banada söyledi. Gittim uyardım konuştum ama demekki pek bir işe yaramamış.
- Hafsa biliyor mu yani ?
- Biliyor ama bugünden haberi olmasın. Düğün günü moreli bozulmasın kızın. Belliki bu deli. Ne yapacağını kestiremiyoruz. En azından Hafsa bilmesin. Yapacak birşey yok.
- Tam olarak korkum oydu. Şimdi daha da arttı. Takmış kafayı ya. Aramızda kaç yaş var. İki sene oyun oynadık diye.. Ya Rabbim sen sabır ver. İnşallah bu olay burda kapanmıştır.
- İnşallah. Sen morelini bozma. Bugün en mutlu gününüz. Hafsa zaten sitreslidir. Ona morel ol tamam mı. Boşver o deli ne yaparsa yapsın. Kendini rezil eder başka hiçbirşey değil.
- Haklısın evet. Yerfıstığımı görünce hiç birşeyim kalmaz.
- Yerfıstığım mı?
- Ne oldu patates kıskandın mı?
- Yoo sadece yiyeceklerle ne derdin var onu anlayamadım.
- Haha hadi in patates çok konuşma geldik.
- Tamam yiyeceklerini efendisi tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?