On dakika uğraşın sonunda oturabilmiştik yerimize sonunda. Bende sarılmak istiyorum, bende kokunda olmayı seviyorum ama sonuçta burası bir lokanta. Ne olacağı belli olmaz. Yanlış anlaşılır diye diye zorla otutturmuştum yerine. Bi senin dediğin bi benim dediğim kuralına mukabil elimi bırakmamıştı herzaman ki gibi. Masanın üzerinde tutuyordu hâlâ. Garson gelince elimi çekmek istesemde izin vermemişti. Yemeklerimizi yerken bırakmak zorunda kalmış çaya geçiş yapınca yeniden tutmuştu elimi. Hiç sevmediğim şeylerden biridir ya mıçmıç ilişkiler o yüzden tamda o yüzden başıma gelmişti. Tamam sev de insanların yanında sevme be adam. Nerdee.. Sanki kaçıracaklar beni yaa.. Severek sinir ediyordu resmen. Benmi fazla bulmuştum yoksa omu yokluktan çıkmıştı..
- Daha önce bahsetmemiştin mektuptan.
- Ee sürpriz. Bende içinde ne yazdığını unutmuştum vallaha. Mühürlüydü sen açtın. Beraber öğrendik.
- Çılgın Hafsa he..
- Ya ama yaa. Küçüktüm o zaman.
- Şimdi büyük müsün ?
- Sinaa..
- Yerfıstığım benim. Sen böyle tatlısın zaten.
- Ama o zamanki kadarda çılgın değilim..
- Tamam sen öyle diyorsan öyledir.
- Sina
- Aa öyledir diyorum işte. Hahaha tamam tamam şaka yaptım. Çen alındın mı minik civcivim benim. Oyy kıyamam sana..
- Yaa..
Gıcık yemin ederim gıcık. Gönül alacak sanıyorsun daha çok gıcık ediyor. Dua ederken atladım mı ne yaptım anlamadım ki. Allah'ıma şükür fiziğinden tut karakterine kadar her duam kabul oldu da gıcıklık konusunu atlamışım herhalde. Bekarlara tavsiye edeceğim yegane dua artık bu. Gıcık eden erkek, çabuk sinirlenen kız ilişkisi muhteşemiz vallahi..
- Hanımefendinin önüne koyun. Teşekkürler.
- Aa bune Sina?
- İyiki doğdun güzelim.
- Nasıl yani? Doğum günüm olduğunu nerden biliyorsun ?
- Aşk olsun karıcığım ben bilmicem de kim bilecek.
- Ya inanmıyorum hem çikolatalı hem meyveli..bunu nerden biliyorsun?
- Oda benim meslek sırrım..
- Yaa kocam yaa..
O kadar sevinmiştim ki Sina bile şaşırmıştı ona sarılmama. Hele kocam diyişime tepki bile verememişti. Kalpten gidecekti adam.
- İyimisin?
- Bendeki de kalp Hafsa hanım yavaş mı gelseniz. Düşman surlarını topa tutar gibi olmuyor böyle yani. Ya hep ya hiç yaparsanız ben bu ani hızdan çok yaşamam haberiniz olsun.
- Yahah ne diyorsun yaa.. Aa hep olmaz. Ama istisna da şöyle öpülür.
diyip iki yanağından öptüm kocamı. O hızla da yerime oturdum. Adam şoka girmişti. Kilitlendi resmen. Allah'ım çok komikti yaa.
- A..ama ben alışırım.
- Oturun lütfen pastamızı yiyelim Sina Bey.
- Bey diyor. Kız sen az önce kocam diyip sarılmadın mı, ardından iki yanağımdan şapur şupur öpmedin mi ? Ne ara bey olduk.. Ben bu gelgitlerde gidicem gelebilirmiyim bilmiyorum.
- Ayy pasta da çok güzelmiş. Aç bakayım ağzını. Hamm. Oyy yarasın kocama.
- Bak ya bide bana diyene bak ya..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?