Yirmi yedinci bölüm: En zarif duygu (part 1)

6 2 0
                                    

Devletin kayıtlarına da evli olarak geçtiğimize göre artık yolun sonundayız demektir. Ciddi ciddi evlenmiştik. Ve ve vee şuan soyadım Bozkurttu. Her ne kadar ben nikahımızın kıyıldığı günden beri zaten Bozkurtu kullansam da kimliğimde yazılı olması apayrı birşeydi. Kimliğimde Hafsa Bozkurt yazacaktı artık. Ayy çok havalı.. Sosyal medya hesaplarımda ki soy ismimi değiştirmeye koşmamak için zor tutuyordum kendimi. Düğünden sonra Hafsacım sabır. Sonra donuna kadar alır diyorlar. Ki bu düğünden sonra için söylenen sözler. Bide düğünden önce değişsem.. Düşünmek bile istemiyorum. Düğün bitsin hemen değişeceğim. O zamana kadar sabredersem büyük başarı artık dedikodulara yapacak birşey yok. Varsın kocacı desinler. Kocamcıyım yalanda demezler yani. Anlamıyorum millet nasıl kocasının soyadını kabul etmiyor. Herşeyini kabul ettin de soyadını mı ağır geldi anlamadım ki. Çok garip gerçekten. Ben neredeyse camı açıp bağıracam. Milletteki heyecansızlıktan Allah'a sığınırım.
- Gelinlik hazır mı yoksa yeni mi seçeceksin ?
- Yok yok hazır giyicem sadece.
- Ordan da fotoğraf çekimine.
- Aynen öyle.
- Şimdi bu arkadaki meraklılar senin nedimelerin mi ?
- Ne meraklısı ya !
- A doğru patates seni nişanlından ayırdık üzgünüz.
- Ayy Sina ya !
- Bir tane neyine yetmedi karıcığım. İki nedimeyle çıkamayız biz o mağazadan .
- Uğraşma benim nedimelerimle. İkiside lazım bana.
- Konuş kuzen aferin.
- Yandık ki ne yandık. Ben tek siz üçünüz. Vallaha yandık. Allah'ım hayırlısıyla tamamla.
- Yapacak birşey yok enişte. Bizden kız almak o kadar kolay değil.
- Siz tamam da bu patates niye kız tarafına geçti?
- Bak parmağımda ne var .
- Daha dur bismillah. Evlenince geçersin karşıya. Hemen sattın beni.
- Oyy kıyamam benim kocam tekmi kalmış. Ben senin tarafındayım sen hiç üzülme.
- Ihım ıhım kuzen. Merhaba biz buradayız da .
- Bunlar normal şeyler alışın. Bak kapı gibi evlilik cüzdanımız var bizim.
- Eveet karşınızda saygıyla eğiliyorum Hafsa BOZKURT hanımefendi.
- Hafsa Bozkurt.. Ayy çok yakışmadı mı kızlar?
- Ya Rabbim ya iyice gitti bu. Al götür enişte al götür senin olsun.
- Zühree !

Kınalı Parmak 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin