On üçüncü bölüm: Profil (part 1)

6 3 0
                                    

Aldığı haberin heyecanı ile akşamı zor etmişti. Haberi olmadan önceki endişesi, korkusu yerini heyecana bırakmıştı. Tam olarak endişesi geçmiş denemese de hayatında birisinin olmadığını öğrenmesi içini rahatlamıştı. Şuan bütün ipler onun elindeydi. Bundan sonrası onun başarısına kalmıştı. Yapamazsam diye düşünüyordu bazen. Endişesi de bundan dolayıydı. Eğer yapamazsa sevdiği kız ellerinden kayıp gidecekti. Başarmalıydı. Gerekirse ona aşık olduğunu, önceden de tanıyor olduğunu söyleyecekti. Onun sevgisini kazanmak herşeyden önemliydi onun için. Sonuna kadar sınırları zorlayacaktı. Buna rağmen olmazsa da Allah'ın takdiri diyip boyun bükecekti eli mecbur. Daha önce olduğu gibi tek yaşayacaktı ömür boyu. Sevdiğinin sevgisini kalbine gömüp yaşamaya çalışacaktı.
Duvardaki saate kaydı gözleri. Yeğeni geleli bir saat olmuştu. Evine varmıştır artık diye düşündü. Telefonunu yokladı. Bir müddet arandıktan sonra buldu. WhatsApp da kişiler bölümüne girdi. R harfini aratıp çıkanlar arasından Rukiye Bafra yı seçti. Her ne kadar seviyor olsada karşı taraftan bir onay gelmeden gönlündeki gibi kaydedemezdi onu. Resmiyet varsa aralarında resmi kaydetmesi gerekirdi. Bu karşısındakine duyduğu saygıdan dolayıydı. Profile girdikten sonra bir müddet durdu. Birşey yazamadı. Sabahtan beri planladığı mesajlar uçup gitmişti birden. Ne yazacağını bilmiyordu. Bir müddet daha ekranla bakıştıktan sonra ' selamün aleyküm ' yazıp gönderdi. Allah'ın selamıyla başlamak en iyisiydi. Kendini tanıtması gerektiği aklına gelince hemen geri aldı telefonu eline.
- Ben Yasir Şafak.
İsmini yazmıştı ama konuşmayı da onun başlatması gerekiyordu. Ne yazacağını hiç bilmiyordu. Fazla düşünmeden akışına göre yazmaya karar verdi .
- Numaranızı Hafsa dan aldım. Size benden bahsetmiş. Tanışma isteğimi kabul ettiğiniz için teşekkür ederim.
Vazgeçmekten korktuğu için yazdığı gibi gönderdi mesajı. Şimdi cevap gelmesini bekleyecekti. Sonrasında bir şekilde ilerlerdi herhalde.

Kınalı Parmak 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin