- Aa sende mi burdaydın ?
- Hoşgeldin
- Hoşbulduk. Sina nerde ? Odasının perdesini açık görünce geldiğini anladım. Beraber geldiğinizi düşünmemiştim.
- Perdesini ben açtım canım. Sina askerde .
- Aa öylemi..
- Yaa öyle!
Zaten hareketlerinde hayır yoktu bide saçma sapan bakışlarıyla iyice soğutuyordu kendinden. Karşıma geçmiş kocamı soruyordu resmen. Neymiş odasının perdesini açık görmüş. Odasını mı gözetliyorsun sen ya. Hareketlerinden şüpheleniyordum zaten. İyice sinirimi hoplatmıştı şimdi. Ben ne güzel kocamın bana verdiği değeri düşünüp sırıtıyordum kapıda görmemle morelimi bozmuştu gıcık. Beni görür görmez yüzü düşmüş üstümdeki hırkayı görünce de moreli iyice bozulmuştu. Hüda annem yanımızda olmasa iyi bir laf sokardım da işte, yanlış anlaşılsın da istemiyordum. Ne olursa olsun çözecektim bugün bu olayı. Şüphelenmiştim bir kere. O Zehra nın maskesini düşürecektim.
- Geçelim içeri.
- İyi peki.
Sanki dünden meraklı değilmiş gibi hareketler yapıyordu ya. Allah'ım sen sabır ver. Kendimi sakinleştirmeye çalışarak peşlerinden odaya doğru gittim. Bir insana gıcık olunca her hareketi batar ya heh işte her hareketine ayrı gıcık oluyordum. Hatta bir ara kalkacaktım da sonra vazgeçtim. Rukiyeyle Zehra konuşuyor bende gözetliyordum. İyice canım sıkılmaya başlamıştı ki imdadıma telefonum yetişti. Dayım mı arıyordu acaba ? Niye arasın ki zaten konuşmuştuk. Allah Allah. Merakla baktım telefonun ekranına. Bu ara pek konuşamamıştık. Arayacağını beklemiyordum o yüzden. Ekranda ' DUAM ' yazısını görünce sırıttım ani refleksle. Hem mutlu olmuştum hemde Zehra yı çatlatacaktım daha ne olsun.
- Hayırdır gelincik kim arıyor?
- Kocam arıyor canım.
- Belli zaten halinden.
- Ben konuşup geleyim siz devam edin.
Konuşurken bir yandan Zehra nın tepkisini kontrol ediyordum. Kocam arıyor diyince ciddi manada açık seçik bir şekilde bozulmuştu. Ohh içimin yağları eridi. Şimdi rahat rahat konusabilirdim kocamla. Arama kapanmasın diye hızlı hızlı mutfağa koştum. Tam kapanacaktı ki son anda açtım telefonu.
- Selamün aleyküm yerfıstığım.
- Aleyküm selam hayatımın anlamı.
- Telefonları açamayacak kadar meşgul müsün?
- Yok ya . Aslına bakarsan gereksiz bir şeyle uğraşıyordum. Hemen açamadım.
- Hım. Ee ne yapıyormuş bakalım benim karım?
- Ne yapıyoruum. Sizin mutfakta oturuyorum şuan.
- Bizim evde misin?
- Evet.
- Neden?
- Hiiiç öyle bi ziyaret edeyim dedim. Hep senlemi geleceğim Allah Allah.
- Tabiki gidebilirsin iyi yapmışsın da şaşırdım genede. Daha önce gitmemiştin ya .
- Yaa evet sorma ya . Niye gelmediysem. Bende farkedince kızdım kendime. Ama bundan sonra daha sık gelicem inşallah.
- Beraber güzelim. Yakında hep orda olacaksın zaten.
- Evet az kaldı.
- Çok az kaldı.. Baktın mı evimize?
- Çıkmadım henüz. Gitmeden bakarım. Ama..
- Ama ?
- Senin odana baktım.
- Hafsa ?
- Sen varya sen az değilsin. Nasıl yürüttün , ne ara yürüttün başörtümü ? Ben onu arıyorum evde.
- Gördün mü?
- Gördüm. Birde yastığının altına koymuşsun. Deli misin yaa..
- Ne yapayım bağımlın oldum.
- Siinaaa.
- Ne olduu ?
- Yapma bak hiç uygun bir yerde değilim.
- Ne yapıyorum?
- İşte cevap veremeyeceğim şeyler..
- Utangaç mod aktif. Senin bu utangaçlığını ne yapacağız biz karıcığım he ? Bir fikrin varmı?
- Yani aslında sen yanımdayken alışıyorum gibi..
- A evet onu unutmuşum. Çok doğru bir tespit yaptın. Sana sarılmak istiyorum, sana aşığım, sen benim umudumsun, kokunda kayboluyorum diyordun hatırladım şimdi.
- Kayboluyorum falan demedim..
- Eminmisin?
- Evet.
- Eminsin ?
- Duymak istiyorsan bu kadar uğraşmana gerek yoktu direkt deseydin kocacığım ben sana söylerdim. Hayatım da derim , birtanem de derim , yarim de derim , kocacığım da derim , hayatımın anlamı da derim , umudumsun da derim , geleceğim de derim , varlığım, sevincim. Herşeyi derim istiyorsan.
- Sana birşey olmuş.
- Ne olmuş? Birşey olmadı.
- Bu kadar iltifatı bi kerede söylemezsin sen. Birşey olmuş.
- Allah Allah iltifat istemiyor muydun , bende ettim işte.
- İstedim diye mi yani ?
- Hayır içimden geldiği için.
- Tamam o zaman.
- Seni çok çok çok çok çok seviyorum kocacığım. Mesela buda içimden geldi ve seni gerçekten çok çok çok çok seviyorum.
- Bende seni çoooooooook seviyorum yerfıstığım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?