- Ne sanıyor bu kendini ya..
- Evet biliyorum haklısın. Ama sakin olman gerekiyor. Böyle yaparsan daha da ters tepebilir.
- Nasıl sakin olabilirim Rukiye. Kendi ağzınla dedin. Birde hiç utanmadan vazgeçmeyeceğini söyledi öylemi? Saçını başını yolmam mı ben onun.
- Hafsa bu olayı daha çok büyütür sadece.
- Olay yeterince büyük zaten. Kız geri adım atmıyor ki. Kocamı ayartmaya da çalışıyordur o pislik.
- Bak belki tepki olarak öyle demiştir. Biraz bekleyelim eğer değişmezse istediğini yap. Onu savunmadığımı biliyorsun. Görüşme işi de bitti bundan sonra . Mantıklı olan akışına göre hareket etmek.
- Tamam ama dayanamıyorum ben. O kız kocama aşkım derken ben burda akışını bekleyemiyorum Rukiye.
- Kocanın haberi olsa hoşuna gidecek mi Hafsa he ?
- Hayır tabiki. Her ne kadar kocam benden başkasına bakmayacak olsa bile niye birinin ona takık olduğunu bilsin. Bu sadece o pisliğin işine gelir.
- Heh işte. Tam olarak bunun için sakin olup beklemelisin. Burda olan olay Sina nın da kulağına gider bir gün. Ki bu olay olursa çabuk kapanacak kadar küçük olmaz. Sina için sakin olmalısın canım benim tamam mı?
- Saçını başını yolcam birgün ama erteliyorum şimdilik. Sinam için..
Rukiye yi daha fazla zor durumda bırakmak istemediğim için kabullenmiş gibi davransam da içimde sinirim hâlâ dipdiriydi. Ne demekti ya ne demekti kocamı ayatmaya çalışmak, aşkım diye kaydetmek, evli olduğumuzu bildiği halde hâlâ bırakmayacağını söylemek ne demekti ya! Bu kadar aşağılık olabilir miydi bi insan! Bu ne boyutta bir ahlaksızlıktı böyle. Utanmadan izlemiş bide bizi. Gerçekten bu kız iyi değil. Psikolojisi bozuk bunun. Allah'ım sen bana sabır ver. Saçını başını yolmadan çözülsün bu mesele. Amin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?