Zilin çalmasıyla kapıya koşmam bir oldu. Yapılacak birşey kalmadığı için kapıyı gözlüyordum. Allah'a şükür dayım gelebilmişti sonunda. Kapıyı açıp dayımı içeriye buyur ettim. Sofra da hazır olduğu için direkt sofraya geçtik. Onlar hal hatır muhabbeti yaparken çorbaları doldurup oturdum bende.
- Niye daha önce gelmedin Yasir? Bizde kendi telaşemizden anlayamadık.
- Evi de özlemişim zaten enişte. İyi oldu.
- Teklif beklemene gerek yok. Burası senin de evin. Canın sıkılınca atla gel.
- Allah razı olsun enişte sağolun.
- Ee Yasir askerlik bitti. Ne yapacaksın simdi?
- Bir iki yere başvurdum abla. Bakalım dönüş bekliyorum. Askerlikten önce bilerek bir işe başlamadım. Bölünsün istemedim. Şimdi arkadaşların tavsiye ettiği birkaç yer var. Onlarla görüşeceğim. Hangisi olursa artık hayırlısı.
- Amin gülüm amin. Hayırlısı olsun.
- Sen nasılsın abla ? Kusuruma bakma nişan günü kalabalıktan seninle oturup konuşamadım. Yeğenim olacakmış hayırlı olsun.
- Kafanı kıracağım senin zaten. İnsan yeğeninin nişanına gelip nişan bittiği anda kaçar gibi gidermi hiç !
- Annem doğru diyor dayı.
- Aa.. İşim vardı dayısı biliyorsun.
Alttan alttan sıkıştırmayayım diye ima yapıyordu dayım. Anladığım halde sıkıştırmaya devam edecektim. Çünkü çok komik gözüküyordu.
- Hadi diyelim o gün işin vardı. Niye bir buçuk aydır gelmiyorsun? Ablasının evine gelmez mi insan ! Gerçekten tam sopalıksın.
- Ya abla vallaha haklısın da işlerimi yoluna koyup öyle geleyim dedim.
- Ne işiymiş bir buçuk ay süren ?
- Evi görseydin o kadar kirliydi ki. Zaten dubleks temizle temizle bitmedi. Sonra başvuru işlerini hallettim. Arkadaşlar geldiğimi öğrenince onlarla vakit geçirdim. E biraz evde durdum falan derken oldu işte kusura bakma!
- Vallaha bakarım. Arkadaştan öte abla gelir. Tamam yoğun olabiliriz bu ara ama ben kaç aydır yolunu gözlüyorum. Çok kızgınım haberin olsun !
- Özür dilerim ablam. Söz bir daha olmayacak.
- Son defa affederim haberin olsun.
- Tamam ablam söz vallaha. Bu arada yeğenim kız mı erkek mi?
- Erkek olacak inşallah.
- Allah bağışlasın. İsmini düşündünüz mü?
- Daha net bir şey yok.
- Anladım hayırlısı olsun. Hafsa hanım papucun dama atıldı he..
- Onun papucunu biz devir etmiştik zaten.
- Aşk olsun baba..
- Hadi hadi çocuğun yemeği soğudu sonra konuşuruz..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?