Son kontroller yapıldıktan sonra içeriye girmeye hazırdım artık. Derin bir nefes aldım. Ay Allah'ım çok heyecanlanmıştım. Kalbim küt küt atıyordu. Uzun zamandır böyle olmamıştım. Tekrar bi nefes egzersizinden sonra adımımı attım. Ben ve gelinliğimin üzerine düşen tül duvağım kocama doğru ilerliyorduk. Olduğu odanın kapısına ulaştığımızda az ileride arkası dönük beklediğini gördüm. Ah şu Rukiye nin işleri. İyice Zühre ye benzemişti ciddi ciddi. Zaten heyecanlıydım daha da heyecanlanmıştım şimdi. Yerinde duramamasından heyecanlı olanın tek ben olmadığımı anlamıştım. Kocam da çok heyecanlıydı. Sabit duramıyordu. Küçük ama sürekli hareket ediyordu. Hem beni hem onu bu heyecandan kurtarmak için yaklaştım ona doğru. Aramızda beş adım mesafe vardı sadece. Daha fazla heyecanlanmadan dönmek için benim seslenmemi bekleyen kocama seslendim.
- Dönebilirsiniz beyefendi.
Normalde hiçbir saniyeyi ziyan etmeyen kocam heyecandan yavaş yavaş dönmüştü bana doğru.
- Kurban oluruum.
Şaka mı yapar , galga mı geçer, iltifat mı eder diye tartıştığım kocam ağlıyordu. Daha kelimesi bitmeden sesi titremeye başlamıştı. Ardından göz yaşları eşlik etmişti duygulu haline. Kocam ağlıyordu resmen.
- Sinaam..
Aramızdaki mesafeyi kapatarak göz yaşlarını sildim elimle. Elim hâlâ yanağındaydı. Oda elimin üstüne koydu elimi. Kıyamam ya. Sevinçten ağlamıştı kocam. Çok tatlıydı gerçekten. O ağlayınca bende duygulanmıştım. Elimi alıp öptü avcumun içini.
- Çok güzel olmuşsun Hafsam kuğu gibisin.
- Yaa. Teşekkür ederim kocam. Bu kadar duygusal olacağını düşünmedim.
- Konu sen olunca pek söz geçiremiyorum malesef. Çünkü en zarif duygumsun sen benim. İstemsiz oluyor böyle şeyler.
- Yaa kocamm. Bugün ben prenses olacaktım ama onuda sen kaptın. Bugün de ben teselli edeyim bare. Rolleri değişelim.
- Arada değişiklik iyidir.
- Kesinlikle.
- Aa bunlar burdaymış..
- Merhaba enişte. Video çekiyorduk da kusura bakmayın lütfen.
- Video?
- Aynen.
- İyi madem gelini öpmedi demesinler.
Fabrika ayarlarına dönmede hiç zorlanmayan kocamdan beklenen hareketler.. Video bahane öpmek şahane. İstediğini yaptı öptü alnımı yine. Hiç kimsenin yanında bu kadar açık seçik aşk yaşamak hoşuma gitmiyordu ama bugün gelinlik ve damatlığın verdiği bi rahatlık vardı sanırım. Kocam alnımı öptükten sonra alanımız birbirine yaslı durduk bir müddet. Dinleniyorduk birbirimizde , nefesleniyorduk. Bugün kuralları aşmıştık. Sina nın videoda çıksın videoda çıksın diye sessiz telkinleri sonunda zorla da olsa birbirimizden ayrıldık. Benden umudu kesince etrafa sataşmaya başlamıştı bile.
- Çok güzel olmamış mıı ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?