Yirmi beşinci bölüm: Karın uğruna (part 1)

3 3 0
                                    

Gece üçte yatmış olmama rağmen sabahı zor etmiştim. Yorgunluktan dolayı uyumakta sıkıntı çekmemiştim ama deliksiz uyuduğum günlerin hasretini çektim. Bilmiyorum sayısını kaç defa uyanmıştım. Buda dinlendirmenin aksine daha çok yormuştu beni. Hemen uyumalıyım yarına dinç olmalıyım düşüncesi ters tepmişti anlaşılan sitresten uyuyamamıştım. Hayır normalde de çok takan bir adam değilim yani. Bu kız ayarlarımla baya oynamıştı gerçekten. Küçük müçüktü ama öyle bir etki ediyordu ki adama çarpılmışa dönüyordu insan. İşte benim marifetli karım sayesinde bir gece daha uykusuz geçmişti. Normal bir gece olmadığı içindi sitresimin asıl sebebi zaten. Bugün düğünümüz olacağı için uyumaya çalışmıştım ama nasip böyleymiş ne yapalım.
- Oğlum doydun mu iyice ?
- Doydum anneciğim. Herşey hazır değilmi eksik birşey olmasın.
- Hazır oğlum hazır.
- Tamam anneciğim. O zaman çıkalım. Geç kalmayalım.
- Tamamdır yavrum. Arabalarda hazır zaten.
- 10 dakikaya çıkalım o zaman.
Ütüsü bozulmasın diye son ana bıraktığım kıyafetlerimi giyinme vakti gelmişti. Karım gelinliğin içindeyken ben buruşuk şeylerle duramazdım elbette. Şanımıza yakışmazdı. Sonra karıma laf ederler falan hiç üzdürürmüydüm ben yerfıstığımı. Oyy çok özlemiştim zaten. Kınadan sonra bir saat kadar oturup dönmüştük dün gece. Tabiki karımın fikrince rahat duramamıştım gene. Ne yapayım bende böyle ifade ediyorum sevgimi. Öpmeden ayrılınılır mı. Ayıptır ya. Daha gece ayrılmış olmamıza rağmen özlemiştim yeniden. Allah'a şükür ki bugün son gündü. Artık özlemek yoktu. Hep yanımda olacaktı sevdiğim. Hızlı hızlı giyinip aynanın karşısına geçtim. Karım bana siyah rengi çok yakıştırdığını kaçırmıştı bir ara ağzından. Tam olarak o yüzden siyah damatlığım üzerindeydi şuan. İçerisinde ki beyaz gömleğimi sonrasında kravatımı düzeltip iyice baktım kendime. Saçımı sakalımı bi elden geçirdikten sonra karıma kavuşmaya hazırdım artık.
- Ben çıktım.
- Geliyoruz oğlum.
Daha erkene nikah tarihi bulamadığımız için bugüne kalmıştı. Karım herkesin içinde ' eveet ' diye bağırmak istemediği için düğünden önce nikah dairesinde kıyılacaktı nikahımız. Normalde kız almaya konvoy halinde gidecektik. Nikah tarihi biraz planlarımızı bozmuştu. Bi kaç araba kız evine gidip hanımı alacak ardından nikah dairesine gidecektik. Davetlilerde direkt düğün salonuna gideceklerdi. Bizde nikahtan sonra gelinlikçiye ordan fotoğraf çekimine gidecek sonrasında da eve gelecektik. Bi yemek yiyip ordan salona geçecektik. Çünkü arada çok zaman vardı. Ve ben karımı o kadar saat aç bırakmazdım. Nikah tarihi sıralamanın içinden geçse de genede olacaktı ya şükür sebebiydi.
- Sinaa
- Zehra?

Kınalı Parmak 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin