Küçük cadımın pastası kesilmiş sonunda ayrı ayrı odalara geçmiştik. Herkes eşiyle beraberken mutluydu. Bir tek ben daralmıştım içerde. Benimle beraber kızların hepsi feracesiyle duruyorlardı zaten ama yinede en çok darlanan ben olmuştum. Neredeyse içeri geçip oturacaktım tek başıma. Allah'a şükür ben bir delilik yapmadan herkes kendi sofrasına oturmuştu. Beklemiyordum, beklemiyorduk gelmesini. Ne olmuştu da bir anda gelivermişti. O olmasa o kadar takmayacaktım. Söz konusu gerginliğimin sebebi aynı odada durmak zorunda olmamızdı. Tam olarak bu yüzden kaçmak istemiştim içeri. Ben harekete geçmeden ayrılmıştı odalar şükür.
Soframıza oturmuştuk. Kuzenimin evlenince daha da güzelleşen yemeklerinin başına oturunca unutmuşum aklımdakileri. Yemekleri yedikçe gerginliğim yerini mutluluğa bıraktı. Sahi bu kızın eli bu kadar lezzetli miydi ya? Her defasında aşık oluyordum yemeklerine. İçine sevgisini katmak bu mu oluyordu yani ? Bir yandan yemeğimi yerken bir yandan miniklerim geliyordu yanımıza. Onları da yiyince sitres mitres kalmamıştı bende. Kendim evlemesem de kendim doğurmuş gibi seviyordum bu çocukları. Biri zaten küçük cadımdı benim teyzesinin balıydı. Diğeri minik kuzen Yuşa beydi. Onda da şeytan tüyü vardı. Tek erkek olmasından dolayı mıydı bilmiyorum sevdiriyordu kendini kerata. Son olarak naif meleğim Feridem vardı. Hiçbir kan bağımız olmasa da çok seviyordum kızımı. Allah'ım o kadar naifti ki. Prensesti tam manasıyla. Büyüyünce kök söktürecekti alttan alttan emindim. Sakin ama işini bilen bir kız olacaktı. Anasının kızıydı belli. Bu durumda en karlı ben oluyordum. Koca yok dert yok. Doğurmadan bakmadan 3 tane çocuğum vardı. Ağlayınca annelerine , gülünce bana.. Ohh mis. Her zamanki gibi yanımda dolaşıp şebeklik yapıyordu cadı ve dayısı. Feride de onları izliyordu. Daha tatlı yememe gerek kalmamıştı zaten. Bu kadar şeker yeterde artardı bile.
- Bakarmısın birtanem.
- Yeyfıstıyıı babam seni çayıyıyoo..
- Kız sen nerden biliyon yeyfıstıyını ?
- Sorma ya.. Geldim Sinam. Heh söyle..
- ....
- Kız cadı sen nerden öğrendin onu ?
- Ee anneme öyle diyoy babam.
- Haha öylemii..
- Annem ne diyoy biliyon muu..
- Ne diyor?
- Fıy...
- Anneciğim baban seni çağırıyormuş koş babana koş..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kınalı Parmak 2
Teen FictionKimisi başladığı yerde biter Kimisi bittiği yerden başlar hikayelerin.. O mektup yeni hikayeler mi yazacak? Eski hikayeleri mi silecek ?