On beşinci bölüm: Şeytan tüyü (part 2)

4 1 0
                                    

İçeriye geçip oturdum. Uğraşıp hazırlık yapmasın diye dün geceden haber vermiştim geleceğimi. Normal bi oturma değildi bu. Sonu tatsız bitecek bir oturma için uğraşması saçma olurdu. Geç haber vermeme rağmen çay yanına iki çeşit yapmıştı. Hevesli hevesli servis ettiğini görünce mahcup oldum. Böyle karşılanmak hiç bu kadar ezmemişti beni. Uyarmaya geldin Rukiye diyerek kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Vazgeçmemeliydim. Burada yanlış hareket eden oydu ve uyarılması gerekiyordu. Evet yapacaktım.
- Zehra niye uğraştın bu kadar.
- Aşk olsun Rukiye abla kaç kez evime geliyorsun.
- Önceden haber vermedim uğraşma diye ama genede uğraşmışsın.
- Önceden haberim olsa daha fazla yapardım ama bu kadar oldu. Bir dahakine inşallah.
- Gel otur bi mesele hakkında konuşmaya geldim. Çok oturmayacağım .
- Ne meselesi ?
- Annen evde mi Zehra?
- Yok , bi işi vardı dışardadır o.
- İyi.
- Ne söyleyeceksen söyleyebilirsin evde kimse yok.
Allah'ım nasıl söylenirdi ki. Ne diyeceğimi nasıl konuşacağımı bilmiyordum. Direkt söyleyemezdim, itiraz ederdi. Onun ağzından lafı almam gerekiyordu. Aksi halde istediğim sonuca ulaşamazdım.
- Konu gönül işleri. Varmı seninde isteyenlerin falan ?
- Yok abla ya. Evlenmeyi düşünmüyorum ben.
- Aa neden ? Birini mi bekliyorsun yoksa ?
- Yok abla beklentim de yok.
- Biri var ama beklentin mi yok anlamadım.
- Nereden çıktı bu şimdi !
- Konuşuyoruz işte.
- Sen ne diyecektin?
- Telefonunu verirmisin canım.
- Neden?
- Birşeyi teyit etmem gerekiyor.
- Sor ben söyleyeyim. Anlamadım telefon ne alaka ! Geçende gelinin aldı telefonunu aramak için. Ne oluyor tam olarak?
- Hafsa mı?
- Evet !
- Normal değilmi telefonunu bulamamış senden aramış. Niye bağdaştırdın anlamadım. Hafsayla aranda bir sorun mu var ?
- Ne sorunu olabilir ! İki kere görüştük zaten. O beni tanımaz ben onu tanımam.
- Ne bileyim biraz öyleymiş gibi konuştun da. Hafsa tatlı kızdır. Herkes sever onu.
- Belli bir şeytan tüyü var zaten..
- O ne demek?
- Herkese sevdirmiş ya kendini ondan diyorum.
- Zehra bak açık konuş benimle sen niye sevmedin bu kızı?
- Tamam yalan söylemeyeceğim. Yapmacık geldi bana ne bileyim. Geçen gün otururken sende ordaydın kocamda kocam. Gözüme sokar gibi. Normalde öyle olsa anlayacağım da.. Hepsi şov.
- Niye gözüne soksun anlamadım. Ayrıca normalde öyle değil derken ne demek istedin?

Kınalı Parmak 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin