Yirmi ikinci bölüm: Nişan (part 1)

4 2 0
                                    

Gelmesine 20 gün kaldığını sandığım kocamı karşımda görünce şok olmuştum. Şoktan çok korkmuştum malum delilikleri yüzünden. Sürpriz yapayım derken kalpten götürecekti adam beni. Olayı anladıktan sonra heyecan ve mutluluk duygularına kavuşsam da algılayamamıştım. Ciddi ciddi bitmişti resmen. 6 ay bitmişti. O güne kadar ne kadar zorluk yaşasak da hepsi geçmiş geride kalmıştı. Zor ve uzun geçen günlerin sonunda hız kazanmıştı hayatımız. Öyle ki iki haftanın nasıl geçtiğini bile anlamamıştım. Sina nın dönüşüne herkes şaşırsa da , madem erken döndü erken başlasın hazırlıklar diyerek daha kocam nefes almadan bir o mağazaya bir bu mağazaya koşturmuştuk bu iki haftada. Her ne kadar günün sonunda odama bile gidemeden koltuk köşelerinde uyuyup kalsam da memnundum bu maratondan. Kocam yanımdaydı ya hiçbirşey olmazdı bana. Yeniden gelmiş ve kendine has yöntemleriyle hayatımıza renk katmayı başarmıştı yarim. Sina nın gelmesini fırsat bilen çiçeği burnunda aşıklar da hemen nişan tarihi koymuş, onların alışverişinden önce zor halledebilmiştik mobilya alışverişimizi. Aynı anadan aynı babadan olmadıkları halde o kadar benziyordu ki hepsi birbirine aynı ânâ sıkıştırmış bizimde iki ayağımızı bir papuca sokuşturmuşlardı başımızın tatlı belaları. Öyle böyle derken bizim mobilyalarımız alınıp yerleştirilmiş, Rukiye nin de nişan alışverişi halledilmişti. Bu hikayede yanan biz iki aşık erkeklerden dert yanarken onlar istediklerini erken elde ettikleri için keyifli keyifli sohbet edip eğleniyorlardı. Biz kızlar için yoğun erkekler için kazançlı geçen iki haftanın sonunda son sitresli ve heyecanlı günü atlatmaya gidiyorduk. Bugünde bitince biz kızlar dinlenecek paşalarımızda refaha kavuşacaklardı. Kocam yanımda elim elinde Yasir ve Rukiye çiftinin nişanına gidiyorduk.

Kınalı Parmak 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin