Otuzuncu bölüm: Bir minik ( part 3 )

5 3 0
                                    

- Otele dönmüyormuyduk ?
- Evet döneceğiz de az şu kalabalık çıksın. Sonra gideriz.
- Yemeğe geç kalmayalım.
- Kalmayız inşallah. Hadi gel otur. Kâbe'nin karşısında dinlenelim biraz.
- Tamam o zaman.
- Ee kocacığım nasıl geçiyor günlerin?
- Allah Allah nerden çıktı bu şimdi hanımefendi?
- Otururken soruyorum işte muhabbet olsun. Yaani her halimizi paylaştığımız için biraz saçma bir soru oldu haklısın. O zaman soruyu değiştirelim. Bugün doğum günün ya. Ne dua ettin tavafta ?
- Doğum günüm olduğunu bile unutmuşum. Doğum günüm diye dua etmedim . Sen neyi sordun ?
- İşte ne istedin Allah'tan? Sonuçta özel bir yer burası. Nasıl dua ettiğini, ne istediğini merak ettim.
- Tabiki öncelikle ahiretimizin iyi olmasını diledim. Ve onunla ilgili şeyler. Maneviyatımızın, hayatımızın, yolumuzun güzelleşmesi herkesin eksik olduğu konularda hidayet bulması için. Mazlum coğrafyadaki kardeşlerimize, hastalara, ölmüşlere, dertlilere dua ettim. Öyle yani bildiğin gibi. Gelirken dua ısmarlayanlara dua ettim birde.
- Kendine dua etmedin mi hiç ? Bize ?
- Bize hep ediyorum zaten güzelim. Onu saymıyorum bile artık.
- Ne istiyorsun bizim için?
- Öncelikle sağlık, mutluluk , huzur. Sonra..
- Sonra ?
- Sonrasında ailemize bir minik istiyorum.
- Öyle mi?
- Tek dua etmek ne kadar etkili olur bilmiyorum da..
- Ne kadar istiyorsun ?
- Karıcığım niye soruyorsun bunları? Her gün, her tavaf , her namazda dilimde işte. Belki birgün olur.
- Temiz ağızlıymışsın.
- Ne ?
- Duan makul biriymişsin yani diyorum.
- Nasıl yani o ne demek ? Hafsa ?
- Evet
- Ciddisin ?
- Ciddiyim.
- Yani şimdi sen hamile misin?
- Evet sevdiğim baba olacaksın.
- Haha ah nasıl baba mı oluyorum ben..
- Sakin ol Sina herkes bize bakıyor Kabe'deyiz.
- Tamam tamam. Baba oluyorum he ? Baba oluyorum..
- Evet kocacığım baba oluyorsun. Allah'ın izniyle bebeğimiz olacak.
- Allah'ım sana şükürler olsun ya Rabbi.. Ne kadar oldu ? Kaç.. kaç aylık oldu ? Kız mı, erkek mi?
- Dur dur Sinam dur. Daha çok küçük. Yeni öğrendim bende bir aylık bile değildir. Türkiye'ye dönünce öğrencicez ne kadarlık olduğunu.
- Tamam tamamm.
- İlk doğum günümüzü kutladık babamızın. İyiki doğdun babamız.
- Daha güzel bir hediye veremezdin yerfıstığım. Bundan daha güzel bir hediye veremezdin. İyiki varsınız. İyiki benimsin.
- İyiki yarim iyiki.
- Eee o zaman ben ben gidiyorum.
- Nereye ?
- Tavaf yapmam lazım. Şükür tavafı. Sen bekle tamam mı?
- E yemek ?
- Önce şükredelim. Kalabalık değil zaten gelicem hemen. Burda bekle. Sakın kalkma tamam mı birtanem. Birşey olmasın.
- Aa şimdiden başladı. Ne olacak? Birşey olmaz. Bekliyorum ben burada.
- Tamam annelerin en güzeli ben geliyorum.
Allah'ım yaa.. Delirtmişti adam resmen. Anı kalsın demiştim ama bu kadar tepki vereceğini tahmin edememiştim. Sevinçten ne yapacağını şaşırmıştı resmen. Kocam benim. Sen çok güzel bir baba olacaksın..

Kınalı Parmak 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin