.4. 💎TEKRAR BULUŞTUĞUMUZDA ONA BAKMAK İÇİN BAŞIMI EĞMEM GEREKTİ💎
Kızaran pilavın cızırtılı sesi dar mutfağı doldurdu. He Yu ve Xie Xue biraz yapışkan küçük yemek masasına oturdular.
Xie Xue daha iyi bir ruh halindeydi, ağabeyinin yemek pişirmeyi
bitirmesini beklerken yüzünde oldukça rahat bir gülümseme vardı.
He Yu da baştan savma bir şekilde gülümsüyordu ama içinden gözlerini deviriyordu.
Posterlerle kaplı mutfak kapısı kayarak açıldı. İlk gelen şey pişmiş pirincin tanıdık kokusuydu. Daha sonra Xie Qingcheng dışarı çıktı ve önlüğünü çıkardı. Daha önce olduğu gibi belinin içine sıkıştırılmış bir gömlek ve özel dikim pantolon giymişti. Kişiliği soğuk olmasına rağmen yine de iyi bir ağabeydi. Anne ve babası genç yaşta öldüğü için evin reisi oydu ve çocukluğundan küçük kardeşiyle ilgileniyordu. Sonuç olarak, mutfak becerileri oldukça mükemmeldi.
Abisinin kollarını sıvamış halde bir tepsi getirip basit küçük masaya koyduğunu gören Xie Xue şaşkınlıkla bağırdı ve yemeği düzenlemesine ve masayı kurmasına yardım etmek için hızla ayağa fırladı.
"Muhteşem kokuyor. Ge, sen en iyisisin, sen en iyisisin! Seni çok çok çok seviyorum! Hadi yiyelim! Açlıktan ölüyorum!"
Xie Qingcheng'in ifadesi ciddiydi. "Kızlar böyle saçmalamamalı. Bu uygunsuz. Git önce ellerini yıka."
Sonra He Yu'ya "Sen de" dedi.
He Yu'nun bu tür kızarmış pilavı yemeyeli çok uzun zaman olmuştu.
Xie Qingcheng'in yaptığı pirinç kabarık ve altın rengindeydi ve tane taneydi; He Yu küçükken ocağın yanında durur ve Xie Qingcheng'in küçük kız kardeşinin en sevdiği yemeği yapmasını izlerdi. İyi kızarmış pirincin kalmış pirinçten yapılması gerektiğini biliyordu; ne çok nemli ne de çok kuru. Pirinç tavaya atılmadan önce, büyük bir kapta çırpılmış yumurtalarla, her pirinç tanesi eşit şekilde altın sarısı ile kaplanana kadar karıştırırdı.
Tavadaki yağ ısınınca hızla iki taze yumurtayı daha tavaya ekleyip karıştırır ve hemen kepçeyle alırdı. Daha sonra domuz yağını ekleyip yumurtaya bulanmış pirinci tavaya döküp yüksek ateşte kızartırdı.
Ama aslında bu, orijinal Yangzhou kızarmış pilavı değildi. Xie Qingcheng tarifi Xie Xue'nin damak tadına uyacak şekilde değiştirirdi ve asla bezelye eklemezdi, ancak bu onu daha az lezzetli hale getirmiyordu. Üç tabak altın rengi, kızarmış pilav ışıkların altında parlıyordu, üzerine küçük doğranmış jambon parçaları, yumuşak karidesler ve üzerine serpilmiş narin yeşil soğanlar son derece iştah açıcı görünüyor ve kokuyordu.
He Yu yemek yerken zihninde planlar yapıyordu.
Yemeğin ağzından geçerken neredeyse zorlukla tadını alıyordu. Xie Xue masada konuşuyor ve gülüyordu ama Xie Qingcheng orada olduğu için neşeli konuşmasının çoğunu abisine yönelikti. İki kardeş birlikte rahat bir şekilde sohbet ediyordu, ancak He Yu ikisiyle uzun süredir etkileşime girmediği için, kenardan konuşacak bir kelime bulmakta zorlandı ve sohbetlerinin görünmez arka plan objesi haline geldi.
Bu obje hiç de mutlu değildi. Xie Qingcheng'i göndermek için
bir bahane bulması gerekiyordu.
"Biraz daha ister misin?"
Düşüncelere dalmışken, kokulu kızarmış pilavı çoktan sessizce bitirmişti. He Yu kendine geldi ve ona bakan Xie Qingcheng'e kibarca "Böyle iyiyim." dedi.