19💎

32 5 0
                                    

19.💎SONUNDA TARTIŞMAYI BIRAKTIK💎

"He-laoban, adadaki mağaranın içinde bir ilk yardım kiti var, ikinci gözünde prezervatifler var. İhtiyacınız olursa kitin içine bakabilirsin. Kullanırsan, bana kırmızı bir hediye zarfı göndermeyi unutma..."

Ansızın arkasından birinin sesi geldiğinde mesajı daha yeni göndermişti.

"Küçük öğrenci."

Kanunsuz üst sınıf, suçluluk duygusu içindeydi ve bu yüzden, neredeyse yan tarafa suyun içine düşüyordu.

Konuşan kişi çok çevikti ve hemen kayığı sabitledi, gülümseyerek, "Küçük öğrenci, seni korkuttum mu?" dedi.

"Ah, hayır, hiç de bile."

Üst sınıf, yukarıya baktı. Önünde duran kişi, en az 30 veya 40 yaşlarında, karman çorman sakallı bir adamdı. Beyaz bir atlet ve parmak arası terlik giyiyordu ve gülünç derecede dağınık görünüyordu. Kim bilir burada ne işi vardı, ama gözlerinde parlak bir ışık vardı.

Parmak Arası Terlik, gülümseyerek sordu, "Kayığı kullanıyor musun?"

"Ah, kayık mı?" Üst sınıf, saçmaladı, "Bu kayık kırık."

"...Kırık mı?"

"Evet, altında bir sızıntı var, kullanılamaz, yalnızca sığ bir alana yanaşabilir."

Parmak Arası Terlik sordu, "Ne tesadüf. Bu adaya giden halat köprü de kopmuş gibi görünüyor."

"Evet." Üst sınıf, dürüstçe konuştu, "Ben kestim--öhhö, birisi kesmiş olmalı. Siz kimsiniz?"

Parmak Arası Terlik, dişlerini göstererek sırıttı. "Okulun elektrik bakım işçisiyim. İşin doğrusu, adaya bir göz atmak için bir emir aldım. Bak, alet çantamı bile getirdim."

Onun okul tarafından çağırılmış bir işçi olduğunu duyunca, üst sınıf derhal suçlulukla soldu. Birkaç kez hafifçe öksürdü, yakınlaşıp konuşmadan önce sağa ve sola bir bakış attı

"Da-ge, sana karşı dürüst olayım, bugün adada aşkını itiraf eden zengin bir öğrenci var, bugünlük ada'nın kendisine ait olması için para ödedi. Bir düşün, diğer insanların aşk hayatlarını mahvetmek gibi boktan bir şey yapabilir miyiz? Elbette, hayır."

Parmak Arası Terlik, hemen anladı, çok aptalca yanıtlarken gözleri de aynı şekilde parlıyordu, "Ah, aşk itirafı için adayı rezerve etmek mi? Çok romantik. Siz gençler kesinlikle nasıl eğlenmesi gerektiğini biliyorsunuz."

"Konu o değil." Üst sınıf uyluğuna vurdu, işaret ve orta parmağını baş parmağıyla ovarak para işareti yapmak için elini havaya kaldırdı, "Önemli olan şey, o zengin."

Parmak Arası Terlik, ışık saçtı, şaşırtıcı olarak bu şeyler hakkında çok anlayışlıydı.

"Tamam o zaman. Senin şu kayık ne zaman kullanılabilir olacak?"

"Muhtemelen gece yarısından sonra. Ben daha çok küçük çiftin itiraftan sonra kendilerini tutamayacağından korkuyorum. Bilirsiniz, ilk kez yasak meyveyi tatmak ve duramamak. Gece yarısına kadar olmayacak olması da mümkün." Bu amcanın ne kadar cana yakın olduğunu görünce, üst sınıf da dedikodu yapmaya başlamıştı.

Erkekler bir araya geldiklerinde ve bu tür şeylerden konuştuklarında, kaçınılmaz olarak gözlerinde ahlaksız bir parıltı olurdu.

Üst sınıf, sapıkça, "Amca, neden yarın sabah geri dönmüyorsun? O zamana kadar kesin gitmiş olurlar. İçlerinden biri yıldız öğrenci, dersi atlamasının hiçbir yolu yok," dedi.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin