💎52
Xie Qingcheng'in, He Yu'ya öğrettiği algılanan gerçekliğin ve inanç esaslarının yok edilmesi nedeniyle, He Yu'nun zaten onu görgü kurallarının tamamen dışına itme dürtüsüne kapıldığına dair hiçbir fikri yoktu.
Ama buna rağmen, He Yu onu sıkıştırdığı anda, yine de kendini tutamayıp yakındaki bir şarap şişesini almak için aniden uzandı ve gözünü bile kırpmadan onu parçaladı.
He Yu'nun gözleri karardı. "Ne yapıyorsun?"
Bu noktada, Xie Qingcheng çoktan Erik Kokusu yüzünden o kadar acı çekmişti ki, şehvetle yanıyordu; Kontrol edemediği fizyolojik tepkiler ona sanki yıkılıyormuş gibi hissettiriyordu ama bu kadar kolay boyun eğecek bir tip değildi.
Hiçbir şey söylemedi, sadece yukarıya bakıp He Yu'nun yüzüne panter benzeri gözlerle bakarken zorlukla nefes alıyordu
ve sonra...O kırık şarap şişesini aldı ve gözünü bile kırpmadan ön kolunu kesti!!
Kan fışkırdı!
Xie Qingcheng aniden gözlerini kapattı ve solgun alt dudağını sertçe ısırdı.
Istırap verici acı onu arzunun bataklığından zar zor kurtardı; Xie Qingcheng göğsü inip kalkarak kanlı silahı yavaşça bıraktı ve çay masasının kenarına yaslandı.
He Yu ona son derece çirkin bir ifadeyle baktı-
Nefes almakta zorlanışını, gömleğinin gerilişini, şarap lekeli yakasını ve kanayan kolunu izledi.
Bakarken Xie Qingcheng'in kolunu daha da sıkı tuttu, sıcak kan damlaları parmaklarının arasından yavaşça süzüldü.
Üzerlerine sessizlik çöktü.
Bu kısa süreli berraklıkta Xie Qingcheng, yaşlı gözlerle önündeki gence bakarken nefesini kontrol etmeye çalıştı.
Bir anlık duraklamanın ardından hırladı, "...He Yu. Sana sormama izin ver..."
"Sen aslında... o eski videolarda söylediklerimden rahatsız oldun, değil mi? "
He Yu hiç ses çıkarmadı, Xie Qingcheng'in kanının parmaklarından gözyaşı gibi damlamasına, damla damla düşüp buzlu fayans zemine sıçramasına izin verdi.
Sorun sadece eski videolar değil, diye düşündü.
O birkaç yılda gönderdiği mesajların neredeyse tamamını da görmüştü.
Ama sonunda He Yu hâlâ alaycı bir tavırla yavaşça şöyle dedi: "Bana bu soruyu zaten sordun ve ben de sana cevabını zaten söyledim; Umurumda değil, kimin umrunda olur ki zaten?"
"Ama yalan söyleme konusunda pek iyi değilsin. Eğer gerçekten umursamasaydın bugün böyle davranmazdın."
Xie Qingcheng aralıksız nefes alırken yüzünde boncuk boncuk terler oluşmuştu, bu kendinde halini daha fazla sürdüremeyeceğini biliyordu. Bu kısa süre içinde He Yu'yu biraz daha mantıklı ya da en azından biraz daha kendinde davranmaya ikna etmeye çalışmalıydı.
He Yu: "......"
"Küçük şeytan... dürüst olmak gerekirse... o zamanlar..."
Bu tür şeyler hakkında konuşmak gerçekten Xie Qingcheng'den çok şey aldı; ilaç çok güçlüydü , kanına karışıp parmak uçlarına kadar hızla bir kez daha dağılmaya başladı.
Xie Qingcheng gözlerini sıkıca kapattı ve tekrar açtığında gözleri acıyla buğulanmıştı. Ama yine de bunu bastırdı, zorla yutkunurken adem elması sallandı.