33
Ders materyalleriyle ilgili yaşanan olaydan sonra He Yu, kendisini Xie Qingcheng'e birçok kez açıkladı.
Ancak fazla babacan olmasının yanı sıra Xie Qingcheng aynı zamanda bir profesördü. Başka aksilikleri görmezden gelebilse bile bu konuyu asla unutamazdı, bu yüzden Xie Qingcheng uzun bir süre onu kabul etmek konusunda oldukça isteksizdi.He Yu'nun zihinsel durumunu düzeltmesine yardım etmek bir şeydi ama He Yu'nun onu kışkırtması ise tamamen başka bir şeydi. Xie Qingcheng'in mayın tarlasına girilmişti bu yüzden biraz diş göstermemesi imkansızdı.
Ancak ilahi adalet diye bir şey vardı; dişlerini gösterme fırsatı çok çabuk gelmişti.
Bugün Xie Xue, Xie Qingcheng'i aramıştı.
"Ah, Ge, Huzhou Üniversitesi ve Huzhou Tıp Fakültesi'nin kuruluşunun yüzüncü yılını kutlayacaklarmış, duydun mu?""Neymiş?"
"Ah, gündemdeki planlardan biri iki okulun ortaklaşa bir film yapması. Yayınlanacak türden bir şey değil; sadece üniversitenin internet sitesinde yayınlanacak ve kutlama için sinemada izleme gecesi düzenlenecek"
Kardeşinin onun sözünü kesmediğini gören Xie Xue, gevezelik etmeye devam etti. "Her ne kadar eğlence olsun diye filme alınan bir alıştırma olsa da, hem Huzhou Üniversitesi'nin hem de Huzhou Tıp Fakültesi'nin yüzüncü yıl dönümü olduğundan, yöneticiler bunu oldukça ciddiye alıyor ve bol miktarda fon sağlıyor. Biz öğretmenlerden, uygun branşlardaki öğrencilerle film çekimi düzenlememizi istiyorlar. Bunun çok nadir bir fırsat olduğunu düşünüyorum, bu yüzden senaryo üzerinde ciddi olarak çalışmaya başladım bile. Gelip tıbbi danışman olarak yardım etmek ister misin?"
Xie Qingcheng'in konuyla ilgisizliğine rağmen, soran kişi Xie Xue olduğu için yine de şöyle dedi, "Çalışmayı bana gönder, bir göz atacağım."
"Ooo tamamdı! Tabii ki! Beni desteklemelisin!"
Telefonu kapattıktan kısa bir süre sonra Xie Xue, planlanan filmin dosyalarını ona gönderdi. Huzhou Üniversitesi personel ve öğrencilerinin filmin genel yönüne ilişkin çoktan bir fikri vardı. Komşu tıp fakültesi ile bir iş birliği olduğu için, bu yıldönümü film projesinin taslak aşamasındaki çalışma başlığı, çeşitli hastaların ve diğer dışlanmış grupların deneyimlerini konu alan bir antoloji dizisi olan "Hastalığın Birçok Yüzü" idi.
Xie Qingcheng ofisinde sade kahve içiyordu. Bu dosyayı kabaca inceledikten sonra projenin çok fazla oyuncuya ihtiyaç duyduğunu fark etti. Xie Xue, öğrencilerin gönüllü olarak aldıkları rolleri zaten işaretlemişti ama hâlâ seçilmemiş bir düzine kadar bölüm vardı.
Tipik olarak, öğrenciler çok fazla canlılık ve heyecan içeren rollere daha fazla ilgi gösterme eğilimindeydiler. Bu nedenle, sahiplenilmeyen roller muhtemelen pek hoş olmayanlardı. Şöyle bir baktı, tam da beklediği gibiydi. Kimsenin ilgi göstermediği rollerden bazıları; hastaların lazımlıklarıyla uğraşmak zorunda kalan bakım görevlisi, güçlü fiziksel semptomlar yaşayan hamile kadınlar ve hatta rol arkadaşlarıyla yakın fizksel temasa girmek zorunda kalan eşcinsel rolleriydi.
Huzhou Üniversitesi'nin tutumu göz önüne alındığında, bu bir alıştırma filmi olsa bile, okul onu kayıt altında tuttuğundan dolayı, öğrencilerin bunları gerçekten canlandırmalarını isteyeceklerdi. Bu, bakıcı olarak rol yapanların dışkıya gerçekten dokunması gerektiği anlamına geliyordu.
hamile kadınlar gerçekten kusmak zorunda kalacak, eşcinsel gibi davrananlar da gerçekten öpüşmek ve kucaklaşmak zorunda kalacaktı.Üstelik bu, her iki okulun da kuruluşunun yüzüncü yıl dönümüydü, dolayısıyla daha da kusursuz olması gerekiyordu.
Eğer hiç kimse bu zor rollere gönüllü olmazsa, sonunda hepsi zorla rastgele doldurulacaktı.