💎71Xie Qingcheng yalnızca kafasında devasa bir patlamanın patladığını hissetti.
Sanki bir şey sağır edici bir şekilde parçalanmış ya da şiddetli bir şekilde patlayıp alev almıştı.
Aklındaki mantık ipliği anında uçup giderken gözleri fal taşı gibi açıldı.
He Yu'nun böyle bir şey yapabileceğine inanamıyordu bile.
He Yu, insanların ona eşcinsel demesinden nefret ediyordu. Ortaokuldayken bir sınıf arkadaşının kaval kemiğini bile kırmıştı çünkü o çocuk ona bir buket gülle itiraf etmişti.
Ama şu anda, kalabalığın bakışları altında, şarap kırmızısı ışıkların altında, müşterilerin, garsonların, barmenin önünde... herkesin önünde onu öpüyordu.
Xie Qingcheng gerçekten çok soğukkanlı bir insandı ama bu gerçekten onun dayanabileceğinin sınırlarını aşıyordu.
Yaşadığı yoğun şokun etkisiyle istemsizce yüzü yanıyordu.
Ama He Yu sanki delirmiş gibi onu sertçe ağzından öptü, dudakları iç içe geçti, ıslak diliyle ağzını yağmaladı ve inatla emdi. Hem tekniği hem de utanmazlığı Xie Qingcheng'e tamamen yabancıydı çünkü beyni şaşkındı. Bu hararetli ve yoğun öpücüğün ortasında, kısa anlarda yumuşak ıslak sesler yükseldi, dudakları ve dilleri yeniden ayrıldı. Xie Qingcheng fırsatı değerlendirip yüzünü çevirmeye çalıştı ama He Yu onu saçından yakaladı ve geri çekerek onu daha da derin ve güçlü bir öpücüğe sürükledi.
Bir an için her nefesi genç adamın kokusuyla doldu. Bu öpücükte çok fazla arzu ve sıcaklık vardı; Xie Qingcheng hayatı boyunca bu kadar yoğun bir öpücüğü daha önce hiç kimseyle paylaşmamıştı, özellikle de herkesin önünde.
Öpülen kişinin kendisi olduğunu saymıyordu bile.
Ya da onu öpen kişinin bir öğrenciydi... bir erkek öğrenci.
Xie Qingcheng kendine geldiğinde o kadar öfkeliydi ki tepeden tırnağa titriyordu. Gözleri bir anda kırmızıya dönüştü.
Peki çevrelerindeki insanlar böyle şeyleri nasıl görürlerdi?
Sinema salonundaki seyircilerle aynı kalabalık değildiler, daha açık
görüşlüydüler ve heyecanı izlemeye daha ilgiliydiler ve o anda zaten birbiri ardına alkışlamaya başlamışlardı ve bu gösteriyi izlerken gülüyorlardı."Güzel!"
Hatta onlara ıslık çalan bir serseri bile vardı: "Beyler, yukarıda bir aşk oteli var! Bizim için gösteri yapmayı bitirdiğinizde üst katta işinizi bitirebilirsiniz!"
Kendine saygısı olan bir adam olarak Xie Qingcheng böyle bir provokasyona nasıl katlanabildi? Ama mücadele etmeye baş ladığı anda, He Yu hafifçe geri çekildi ve dudakları Xie Qingcheng'in dudaklarından yarım santimden daha az uzakta ve birbirine dolanmaktan hâlâ kaygan bir halde, sadece Xie Qingcheng'in duyabileceği bir ses tonuyla yumuşak bir şekilde güldü, "Ge, Sadece seni korkutuyorum. Bu aslında o kadar da kötü değil, bir barda
böyle şeyler olması oldukça normal."Burnunu hafifçe diğerinin burnuna sürttü. "Burada sadece dikkat çekmeye çalışıyoruz ama olay çıkarmaya devam edersen bu çok gülünç olur. İnsanlara gülecek bir şey vermek ister misin?"
"......"
"Ne olursa olsun, utanmam yok, bu yüzden her şey sana bağlı."
Ancak barın içi loştu ve gökkuşağının tüm renklerini parıldayan lazer ışıklarının altında izleyiciler Xie Qingcheng'in yüzünün kül rengi olduğunu göremiyordu.