8💎

46 6 4
                                    

8. 💎BANA KÖLEYMİŞİM GİBİ EMİRLER BİLE VERDİ💎

"Bu yaşlı adamın adı Zhuang Zhiqiang, gerçekten inatçı."

Yarım saat sonra, Sivil İşler Bürosu'nun Evsizler Hizmetleri Departmanı'ndan bir çalışan göründü, açıklarken sağlık çalışanlarına ve Xie Qingcheng ile gelen herkese teşekkür etti.

Xie Xue ve 'otostop çekmekte ısrarcı olan' Bai Jing de yeraltı otoparkından yukarıya gelmişti. Doktorun ofisinde, koltukta oturmuş, durumun detaylarını dinliyorlardı.

"Zhuang Zhiqiang Bey... Ah, onun durumu çok benzersiz. Bu, Evsizler Hizmetleri'nin çözmeye çalıştığı bir mesele."

Ellerini ovuşturan çalışan, tek kullanımlık kağıt bardaktaki, hemşirelerin demlediği çaydan bir yudum aldı ve iç çekmeden önce dudaklarını şapırdattı;

"Tahminen üç yıl önce buraya gelmiş, kızını aradığını söylüyor ama siciline baktık, o sadece ailesi olmayan, tek başına yaşayan yaşlı bir adam.

Eskiden, Shanzhou'da ikamet etmiş, kuşların bile kalmak istemediği çok fakir bir yer. Herhangi bir komşusu yokmuş ve sadece su alabilmek için bile iki kilometre yürümesi gerekiyormuş.

Hatta köydekilere sormaları için özellikle adam gönderdik ve hepsi, yaşlı adamın son derece antisosyal olduğunu, onun hakkında hiçbir şey bilmediklerini söylediler."

Bai Jing kendine hâkim olamayıp bağırdı: "Ama bu sorumluluklarınızdan kaçmak için bir bahane değil! Bu tür tehlikeli kişilerin hepsini toplum için kilitli tutmanız gerekmez mi? Kent ortamını rahatsız ediyorlar ve insanlara saldırabilirler!"

"Hanımefendi, bu böyle." Çalışan garipçe baktı "Evsizleri hapsedemeyiz, onlar da toplumıiun vatandaşları. Yalnızca onlar için konut ayarlayabilir ya da tıbbi bakım için hastaneye yollayabiliriz..."

Bai Jing şiddetle konuştu. "Umurumda değil, çatlakların hepsi zorla kapatılmalı. Bu anormal şeylerin hepsi karantina altına alınmamalı mı?"

He Yu'nun başlangıçta bu kadın hakkında bir fikri yoktu. He yu alt sınırı oldukça düşük ahlaki değerlere sahip olan birisiydi başka bir deyişle, He Yu, her türlü insan için oldukça yüksek toleransa sahipti. Ona göre, herkesin kendi yaşama şekli vardı; herkesin kendi seçimleri vardı.

Fakat Bai Jing'in "çatlaklar" hakkında atıp tutması, gerçekten Genç Efendi He'nin damarına basıyordu.

Hafif alaycı olan bir tebessüm aniden He Yu'nun dudağının kenarında belirdi. Başını eğdi, hiçbir şey demedi.

Evsizler Hizmetleri Departmanı'ndan olan çalışan terini sildi. "Genç hanım, lütfen biraz sakinleşin. Zhuang Zhiqian Bey'in durumu kötüleşecek ve toplumda işlev görme yeteneğini kaybedecekmiş gibi göründüğünden, buradaki durumu düzeldiğinde, tedavi ve gözetim için onu afiliye psikiyatri hastanemize götüreceğiz..."

Xie Qingcheng aniden sordu, "Hangi psikiyatri hastanesi?"

"Şu anki duruma bakılırsa, muhtemelen Cheng Kang olacak. Tesisler ve yönetim açısından en iyisi olmasa da Wan Peng'de ayırdığımız konaklama yerleri şimdiden doldu, yapabileceğimiz bir şey yok."

Bunu duyunca, Bai Jing sonunda memnun olmuştu. Mırıldandı, "Olması gerektiği gibi..."

Tam onlar konuşurken, acil doktoru gelmişti.

Doktor onlara Zhuang Zhiqian'ın kendine gelme durumundan bahsetti; zamanında müdahale edildiği için ölüm tehlikesini atlatmıştı. Gidip onu görmek isterlerse, bir ziyaretçi içeri girebilirdi.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin