115💎

28 5 0
                                    

115.

Böyle bir olayla birlikte gecenin ilerleyen saatlerinde ikili yeniden dinlenmek üzereydi.

Bu gece birçok şeyi birlikte analiz ettikleri için Xie Qingcheng'in gözleri He Yu'ya baktı ve sonunda eskisi kadar güçlü bir direnç yoktu.

"Erkenden dinlen." dedi Xie Qingcheng hafifçe öksürürken.

He Yu sordu. "Hala üşüyor musun?"

Xie Qingcheng "Sorun yok, biraz daha sıcak su içeceğim ve iyi olup dinlenebileceğim."

Bunu dedikten sonra elbisesinin kanatlarını tuttu ve bir bardak bitmemiş sıcak suyun bulunduğu masaya yaklaştı.

Xie Qingcheng masaya yaslandı ve bilgileri tekrar gözden geçirirken suyu yavaşça içti.

Bu olaydan sonra Xie Qingcheng eskisinden daha da yorgun görünüyordu. Öncesinde çok fazla sigara içip içmediğini bilmiyordu ancak sağlığı pek iyi değildi. He Yu onunla tanıştığından beri fiziksel dayanıklılığının giderek gözle görülür şekilde azaldığını hissetti.

Xie Qingcheng'in uzun ve yakışıklı vücudunu kaplayan hastalıklı duygu, kar renginde bir örtü gibiydi ve sabah sisi gibi soğuk ve dayanılmaz bir güzelliği vardı.

He Yu bir süre yerinde kaldı, destekleyemediği o sisli kişiye baktı ve yavaş yavaş düşüncelerine daldı.

Xie Qingcheng ona geri baktı ve sordu. "Ne oldu?"

He Yu hiçbir şey söylemedi. "Yüzümü yıkamak için dışarı çıkacağım. Önden uyumaya git."

Dışarı çıktı ve uykuya daldıktan sonra Xie Qingcheng, kendine zarar vermesinin izlerini görmesin diye bileklerine sarmak için biraz kumaş kesti. Daha sonra odaya döndü.

Geri döndüğünde Xie Qingcheng çoktan gözlerini kapatmış ve yatakta uyuyakalmıştı. He Yu ona uzun süre sessizce baktı, gözlerindeki duygular nazik ve tehlikeli görünüyordu.

Xie Qingcheng hakkında Wang Jiangkang gibi suçluların düşüncelerinden daha aşırı düşüncelerinin olduğunu biliyordu.

İnsanları öldürdü ve fuhuş organize etti. He Yu bunun çok alçakça olduğunu hissetti. Sırf şöhret ve servet uğruna yapılan bu suç, çamurda debelenen bir köpeğinki kadar çirkin ve aptalcaydı.

Garip bir ruha sahip olmasına rağmen onların yaptığı şeylerle hiç ilgilenmiyordu.

Kemiklerindeki sapkın zihniyet, Xie Qingcheng'i tamamen kendine ait bir sanat eserine dönüştürmek istemesine neden oluyordu.

Bahsedilen sanat eserinin, gözleri bağlı olmalıydı bmylece sadece kendisini takip edebilecekti.

Eğer onu dinlemezse, ejderhanın pullarını birer birer çıkarır, tendonlarını çıkarır ve sonra kanlı bedenini tamamen kalbine bastırır, kendine yakınlaştırır, kalplerinin sıcak kan ve yenilenen deriyle birbirine yapışmasını sağlardı.

O zaman onu yakalayabilirdi.

O ve bu dünyadaki tek yoldaşı aynı nefesi, aynı kalp atışını paylaşabilirdi.

He Yu duvarın yanında durdu ve bir anlığına kalbindeki kanın tadını aldı, sonra içini çekerek yatağa yaklaştı. Xie Qingcheng bu kez ona yatakta yer bırakmıştı.

Ama artık onun yanında uyumaya cesaret edemiyordu.

He Yu yavaşça kıyafetlerini çıkardı, tekrar yere uzanmaya karar verdi ve gözlerini kapattı.

Gözlerini kapattıktan sonra Xie Qingcheng gözlerini yarım açtı ve karanlıkta He Yu'nun yüzüne baktı. Bu kişi ne yapıyordu?

Öncesinde onunla uyumak istemiyordu ama He Yu ona sarılmak istemişti.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin