106💎

32 6 0
                                    

106.

He Yu gitti.

Uzun süre Xie Qingcheng'in karşısına çıkmadı.

Ama aslında arabasını sürmüş ve birçok kez Xie Qingcheng'i uzaktan izlemişti.

Çocuk çenesini direksiyona dayadı ve ileriye baktı. Adamın karlı sabah güneşinde Moyu sokağından çıktığını ve alacakaranlıkta geç saatlerde geri döndüğünü gördü. Boyu uzundu ama giderek zayıflıyordu.

Onu bir daha rahatsız etmedi.

Xie Qingcheng zaten düşüncelerini çok açık bir şekilde ifade etmişti ve He Yu ile olan karışıklığının onu sabırsız hale getirdiğini farketmişti.

He Yu onu sevmediğini düşünüyorken Xie Qingcheng'in duygularını pek umursamazdı. Daha sonra bunu fark

ettiğinde, içgüdüsel olarak itiraf etmek istedi ama Xie Qingcheng tarafından soğuk bir şekilde reddedildi, bu yüzden artık söyleyecek hiçbir şeyi yoktu.

He Yu bir süreliğine şaşkına döndü ve "Hoşlanmak" kelimesi artık telaffuz edilemez hale geldi.

Genç adam, Xie Qingcheng'e koşup ona şöyle derse "Özür dilerim Ge, senden hoşlandığımı fark ettim, o yüzden seninle baştan başlayabilir miyiz?" Çok iyi biliyordu ki Xie Qingcheng kesinlikle ona tokat atar ve bir daha onun karşısına çıkmamasını söylerdi.

Ve şimdi onu zorlayacak hiçbir şey yapamazdı.

Ön dişleri pudra şekerinden yapılmıştı ve parmakları ve pençeleri ona kuvvet uygulayamaz hale gelmeye başlamıştı. He Yu kendisini böyle görmekten korkmuştu, gerçekten bu kadar hassas duygulara sahip olmaması gerekiyordu.

Bundan hoşlanması mı gerektiğini ya da onu bu kadar savunmasız bırakması mı gerektiğini bilmiyordu.

Ayrıca Xie Qingcheng'e de söz vermişti.

Zaten çok fazla şeye katlanmış olan o kişiye bunun sözünü vermişti.

Onu rahatsız etme.

Onu zorlama.

Onunla yatma.

Bu ilişkiyi sonlandır.

Yani, bununla bu şekilde başa çıkmak zorundaydı, her ikisi için de bu en iyisiydi.

Bir gün, Xie Qingcheng sebze satın aldıktan sonra eve gitmeden önce pasta almak için bir fırına gitti. Fırın, He Yu'nun park ettiği yere çok yakındı ve kaçmak için artık çok geçti.

He Yu, Xie Qingcheng'in çalışanla konuşurken belli belirsiz şunu söyleyen sesini duydu: "Evet, 50 yaşında biri için bir

tasarıma ihtiyacım var. Bana seçebileceğim kek tarzını gösterebilir misin?"

Sokaktaki amca veya teyzelerden birinin doğum günü olmalıydı.

He Yu'nun düşündüğü buydu.

Xie Qingcheng'in çalışan tarafından kendisine verilen listeyi nasıl dikkatle incelediğini izledi ve pastayı aldığı kişiye karşı belli belirsiz bir kıskançlık duydu.

Hatta sadece birkaç dakika içinde bir karar bile verdi: Xie Qingcheng gittikten sonra fırına girecek ve çalışandan aynı pastadan kendisine satmasını isteyecekti.

Aynı pastayı alır, sonra eve götürür ve kendisi yerdi.

Yalnız olması önemli değildi.

Ancak pasta siparişini bitirip mağazadan ayrılan Xie Qingcheng aniden arkasını döndüğünde bu harika fikir henüz gerçekleştirilememişti.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin