103.
Gece geçti.
He Yu uyandığında gökyüzü parlaktı. Döndü ve Xie Qingcheng'in giyinmiş pencerenin yanında oturmuş sigara içiyor olduğunu gördü.
Pencere açıktı , parmak uçlarının arasından sigara dumanı dışarıya uçuyor, dışarıdan sabah güneşi içeri giriyordu.
Xie Qingcheng'in tüm vücudu iyi durumda değildi.
Çok zayıflamış görünüyordu, hiç kimse He Yu tarafından bütün gece işkence gördükten sonra zayıflamadan edemezdi. Günlük bir takım elbise giymesine rağmen boynundaki morluklar hala görünüyordu.
Ve dudaklarında ısırık izleri görülebiliyordu.
Xie Qingcheng çok sinirlenmiş görünüyordu ve kül tablası sigara izmaritleriyle doluydu.
Ne zaman uyandığını bilmiyordu, He Yu'ya göre çok daha hafif bir uykusu vardı.
Yatakta bir hareket duyduğunda Xie Qingcheng arkasını döndü... "Uyandın mı"
"...Hm."
Böyle bir sabahta nispeten daha nazik bir konuşma yapabilirdiniz 'İyi misin?' veya 'Kahvaltı yapmak ister misin?' gibi.
Ayrıca 'Kıyafetlerini giy, dışarısı soğuk' da denilebilirdi.
Ancak Xie Qingcheng bir süre sessiz kaldı , defalarca seks yaptığı adama baktı ve sonunda en sakin ve en duygusal ifadeyi seçti "Kalk ve git."
He Yu şaşkına dönmüştü.
Önceki gece Xie Qingcheng, Ona o şekilde davrandıktan sonra bugün bu kadar soğuk sözler söylemesini gerçekten beklemiyordu.
He Yu "Dün gece..." demeden önce bir süre şaşkına döndü.
Xie Qingcheng, "Dün gece beni zorlamadın ama kafam karışıktı ve bunu kontrol edemedim." dedi.
Xie Qingcheng sanki uzun zamandır onunla nasıl baş edeceğini düşünüyormuş gibi görünüyordu ve tepkisi çok hızlı , neredeyse mekanikti.
"Seni suçlamıyorum, gidebilirsin."
He Yu, sahibini memnun etmek için mümkün olan her şeyi yapan ama sonunda onun tarafından terk edilen küçük bir ejderha gibi oturdu.
Saçları hâlâ biraz karışıktı , alnında hâlâ kuru kan vardı ve dudağında hâlâ, dün gece Xie Qingcheng tarafından yapılan ısırık izi vardı.
Xie Qingcheng ona baktı ve sonra bakışlarını kaçırdı.
Pencerenin diğer tarafından gelen gökyüzünün ışığı sanki azıcık bile insani canlılığı yokmuş gibi onu yıkadı.
Dün gece yaşananlar çılgıncaydı, ikisi de ele geçirilmiş gibilerdi. Yılbaşı gecesinde ikisi de yapmayı planlamadıkları şeyler yapmışlardı ve şimdi bunu inanamayarak hatırlıyorlardı.
Dün gece fantastik bir rüya gibiydi: Rüyada iki kişi vardı, hiçbiri gerçek değildi.
Ama belki de çok fazla enerji tüketmişti ve bu çılgınca ve tamamen öngörülemeyen aşk dolu eylem, Xie Qingcheng'in son insani nefesini tüketmişti.
Xie Qingcheng'in pişman olduğu açıktı.
He Yu ona baktı.
Küçük ejderhanın dün geceki tüm sıkı çalışması boşa gitmişti.
Kendisini haksızlığa uğramış hissetmediğini söylemek yalan olurdu.
Ancak gururu, kırgınlığınıgöstermeyi inkar etmesine neden oldu.