💎67
Kötü ejderha kendini evsiz bulduğunda, insanlarla kalmakta ısrar etti. Yalvarıyor gibiydi ama Xie Qingcheng'i bırakmıyordu, sanki soyunma odasındaki yeniliğe doyamamış ve bir ısırık daha istemiş gibiydi.
Ejderha insanını işaretlemişti, ama o kişi arkasını döndü ve hemen kendini temizledi. Derinden memnun olmayan ejderha kuyruğunu devirdi ve doğal olarak onu tekrar işaretlemek istedi.
Birkaç saat sonra.
Yastıkların arasında yatarken Xie Qingcheng'in görüşü bulanıklaştı.
Zihinsel engellerini çoktan yeniden kurmuş ve onu kabul etmeyi seçmiş olmasına rağmen, fiziksel olarak yine de dayanamadı.
Zamanını boşa harcayan bir engeli ortadan kaldırmak için He Yu ile bu ilişkiyi kabul etmenin yanlış bir seçim olduğundan şüphelenmeye başlamıştı.
Çünkü bu küçük canavarın dayanıklılığı gerçekten çok iyiydi...
Sadece planlarına daha da fazla müdahale ediyordu.
He Yu yanına uzandı, biraz daha uzun siyah saçlarını parmaklarının etrafında tembelce döndürdü.
" Ge. Nasıldım?"
Gençlerin arzusu her zaman muazzamdı. He Yu, Xie Qingcheng'in yüzünde en ufak bir şehvet izi bile gördüğü sürece, kuyruk kemiğinden elektrik çarpması gibi hissedip tüm yorgunluğunu unutacaktı. Genç adamın enerjisi sonsuzmuş gibi görünüyordu, çünkü sadece daha ve daha fazlasını istiyordu.
Sırf ondan kurtulmak için onunla yatan Xie Qingcheng'in aksine.
Şu andan itibaren, Xie Qingcheng'in vücudu onun için sakinleştirici gibiydi.
Xie Qingcheng ne kadar sert konuşursa konuşsun ya da tavrı ne kadar inatçı olursa olsun, He Yu onunla yattığı sürece sakinleşir ve çok anlaşılabilir hale gelirdi.
Ruh hali rahatlamışken, tartışma artık önemli görünmüyordu.
Chen Man'in de artık bir önemi yoktu.
Chen Man asla tadına bakamaz zaten. Onu istekleriyle başbaşa bırak.
He Yu'nun şimdi Xie Qingcheng'e bakış şekli çok daha nazikti, her zamanki kasvet havasını ortadan kaldıran ve onu çok saf gösteren bir tür yumuşaklıktı, tıpkı bir ilişkideki normal on dokuz yaşındaki bir çocuk gibiydi.
Xie Qingcheng'in ona bakmaması çok yazık oldu.
He Yu ona tekrar seslendi. "Xie Qingcheng."
Xie Qingcheng cevap vermedi.
Dudaklarının köşesine dokundu. "Acıdı mı?"
Xie Qingcheng onu görmezden geldi.
He Yu tekrar beline sarıldı, omzundan köprücük kemiğine öpücükler bastırdı. "İyi hissettirdi mi?"
Xie Qingcheng sonunda ona cevap verdi "Şimdi defolup gidebilir misin?"
Gülümseyerek utanmadan dedi ki, "Yorgunum. Çok çalıştım ama benimle biraz şakalaşmayacak mısın? Benimle biraz uyumanı istiyorum."
Xie Qingcheng'e sıkıca sarıldığında, eylemleri tartışmaya yer bırakmadı.
Xie Qingcheng soğuk bir şekilde tavana baktı. Uzun bir süre sonra, "Artık erkeklerden hiç tiksinmiyorsun galiba."
"Onlardan tiksiniyorum."
Xie Qingcheng alay etti. "Senin yaptıklarınla eşcinsellerin yaptıkları arasındaki farkı gerçekten görmüyorum."