120💎

30 6 0
                                    

120.

Yi Ah Wen'in daha sonra artık rol yapmak istemediği için çok kısa ilişkileri oldu.

O beyefendi dürüsttü ve bir süre onun için hanımefendi olmaya çalışmıştı.

Ancak sonuçlar korkunçtu.

Elma ne kadar "samimi" olursa olsun veya ne kadar "indirimli" satılırsa satılsın, hiç kimse çürük solucan delikleriyle dolu bir elmayı satın almak istemezdi.

Bu adamlar ailesinin geçmişini öğrendiklerinde her türlü tuhaf bahaneyi uydurdular ve sonuç olarak onu terk ettiler.

Yi Ah Wen ilk başta üzgün ve mağdurdu; sonunda kalbi uyuşmuş ve soğumuştu.

Sonra bir gün sabahın dördünde bir barda otururken, sarhoş kadınların, kötü niyetli erkekler tarafından evlerine götürülmek üzere nasıl alındığını görünce, birden burayla, buranın insanları arasında hiçbir fark olmadığını fark etti.

Her iki yerde de aynı sefalet vardı ve aynı örtülü kurallara göre yönlendiriliyorlardı; eğer zengin ve güçlüyseniz, kimse sizi taciz etmeye veya sizi geçmeye cesaret edemezdi; fakir ve alçakgönüllüyseniz, hayatınızın geri kalanında başkalarının sizi seçmesini beklemek zorundaydınız.

O anda meimei'sinden bir mektup aldı.

Bu Xiao mei, aynı anneden olmasalar da dünyada onu anlayabilen tek kişiydi ve ondan daha güçsüz olduğu için daha çok acı çekiyordu.

Xiao mei'si mektupta onu çok özlediğini ve eve dönmesini istediğini yazmıştı, ayrıca babasının onu yakın zamanda dul kalmış komşu kasabadan sakat bir adamla evlendirmek istediğini de yazmıştı.

Yi Ah Wen mektubu okumayı bitirdiğinde çok kızmıştı.

Sakat ada elli yaşındaydı, kız kardeşi kaç yaşındaydı? "Baba" denilen adamın ne planladığını elbette biliyordu.

Sakat adam hasta olmasına rağmen çirkin ve yaşlıydı, en azından babasının sık sık gittiği kasabada küçük bir kumarhane işletiyordu. Parasını kaybeden babası, kızını kumar masasında pazarlık kozu olarak kullanmak istiyordu.

Bunun olmasına elbette izin veremezdi.

Bu yüzden sadece çantalarını topladı ve şehirdeki hayal kırıklığını ve travmasını geride bırakarak soğuk bir kalple ve şehirde edindiği tüm bilgi ve deneyimle Qingshi İlçesine geri döndü.

Babası Yi Qiang'ı buldu ve ona açıkça para isteyip istemediğini sordu.

Ve daha sonra...

Sonuç olarak Yijia köyünün çorak topraklarında siyah gelincikler yeniden çiçek açtı.

Ah Wen kuaförü böyle açıldı.

Yi Ah Wen sonunda kurban olmaktan çıkıp fail olmaya başlamıştı. Talihsizliğini mütevazı kökenine, tembel babasına ve suçlu annesine bağladı.

Son ikisini değiştiremezdi ama ruhunun bedelini ödediği sürece birinciyi değiştirebileceğine inanıyordu.

Bu şekilde devam etmesi gerekiyordu.

Gittikçe daha fazlasını isteyen Yi Qiang'ın artan arzusu ve gittikçe güzelleşen genç kızı olmasaydı.

Yi Qiang, şehrin merkezinde eğlence sektörüyle bağlantılı bir adamla birlikte çalışıyordu, o adamın astıydı ve biraz

prestije sahipmiş gibi davranabildiği için çok mutluydu

Ast, şehrin sunduğu lezzetlerden bıkmıştı ve yeni bir şeyler denemek istiyordu, bu yüzden ara sıra sahaya oynamaya gidiyordu.

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin