7💎

46 8 4
                                    

7. 💎BANA SÜRÜŞ YETENEĞİMİ SORDU💎

Eskiden doktor olan biri olarak Xie Qingcheng, neredeyse anında tepki vermişti. Bai Jing'in bileğini itti ve yaşlı adamın durumunu kontrol etmek için yere çömeldi.

Klinik tıpta, kalp krizi, son derece yüksek ölüm oranına sahip ani gelişen bir kalp hastalığıydı. Ani yoğun bir duygu yaşanması, yaşlı insanlardaki hastalığın ana tetikleyicilerinden biriydi.

Bai Jing neler olduğunu anlamamıştı ve hâlâ adama küfretmekle meşguldü.

Xie Qingcheng ilk yardımı uygulamaya başlamak için kolları sıvadı. Arkasını dönerek onu tersledi, "Orada durup öylece bakma! Hasta ciddi bir kalp krizi geçiriyor! Ambulansı çağır! Acele et!"

"Ciddi bir kalp krizinin bununla ne alakası... Ciddi bir kalp krizi mi?!?!"

Bai Jing sersemlemişti.

Işıltılı altın göz kalemi, gözlerindeki şok ve korkuyu engelleyememişti. Kızın yüzü bir anda ölümcül bir şekilde solgunlaştı, öylece donmuş, yaklaşsa mı yoksa geri mi çekilse bilemeden duruyordu.

Xie Qingcheng: "Acil durum numarasını bilmiyor musun?!"

Muhtemelen Bai Jing bunu biliyordu ama işler bu kadar çabuk gelişince zihni boşalmıştı. "K-kaç?"

"120!"

"Oooh...!" Bai Jing, değerli insan hayatının tehlikeye düşeceğini, durumun böyle olacağını beklemiyordu. Aceleyle Xie Qingcheng'ın ona geri attığı telefonu aldı ve acil durum numarasını çevirdi.

"Alo? 110 mu? Ah, hayır, hayır! Kapatmayın! Yanlış söyledim! Polisi aramak istemiyorum, sizi arıyordum! Ben, burada ciddi bir bayılma krizi geçirmiş yaşlı bir adam var.... ah hayır, neydi o, ciddi kalp yetmezliği..."

"Ciddi kalp krizi!"

"Ah! Evet! Kalp krizi, kalp krizi!"

Aramayı kekeleyerek bitirdikten sonra, Bai Jing bir nefes verdi ve kendini biraz toparlamayı başardı. Ancak yine de Xie Qingcheng ve evsiz yaşlı adama yaklaşmaya çok korkuyordu.

Xie Qingcheng yaşlı adamın ağzının ve burnunun etrafındaki sekresyonları sildi ve boğulmaması için dikkatlice yere yan bir şekilde yatırdı. Bai Jing'e baktığında alnından ter damlıyordu, "Gel yardım et." dedi.

Bai Jing hemen karşılık verdi, "Hiçbir yolu yok! Bu çok iğrenç, kim bilir AIDS'i mi yoksa başka bir bulaşıcı hastalığı mı var! Ayrıca kıyafetlerim çok pahalı, onları kirletirsem mahvolurlar."

Xie Qingcheng öfkeliydi. "AIDS bu şekilde bulaşmaz! Hangisi daha önemli, kıyafetlerin mi yoksa bir insanın hayatı mı?! Buraya gel ve yardım et!"

"Reddediyorum. Bu bir duygusal şantaj girişimi mi? Böyle bir kıyafet almak için ne kadar çalışmak zorunda kaldım, ne kadar beklemek zorunda kaldım biliyor musun? Ayrıca, şu anda tetiklenen altta yatan bir hastalığı olmalı. Benim hatam değildi, ben..."

Bir çığlık ile yaşlı adam bir ağız dolusu beyaz köpük daha tükürdü. Görüntü Bai Jing'in boğazının kasılmasına neden oldu, neredeyse öğürmeye başlayacaktı, adım adım geri çekildi. "Beni zorlama... Yapamam."

Şükürler olsun ki, o anda yaşlı bir kadın izleyenlerin arasından çıktı. Önce Bai Jing'e bağırdı, "Küçük kız, vicdanın var mı? Bir gün sen de yaşlanacaksın! Çok gösterişli, göz alıcı kıyafetler giymişsin, ama kalbin nasıl bu kadar çürümüş olabilir?!"

Bai Jing: "Ben---"

Yaşlı kadın gözlerini devirdi, onu görmezden geldi ve Xie Qingcheng'e konuştu; "Bana ne yapmam gerektiğini söyle, yardım edeceğim."

DDİ YEDEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin