142. BİR KADININ SİGARASINI İÇİYORSUN
Bunu söyledikten sonra herkes şok oldu.
Zheng Jingfeng ile daha önce temas halinde olan muhbir Jiang Liping miydi?!
Jiang Liping, üç adamın gözlerindeki şaşkınlığı gördü ve biraz küçümseyerek şöyle dedi: Ne? Şaşırmış?
"-Biliyorum, Yaşlı Zheng her zaman muhbirin bir erkek olduğunu düşünüyordu," dedi Jiang Liping alaycı bir şekilde. Gözleri hareket ediyordu ve ilk bakışta hâlâ öğretmenlik günlerindeki gibi havaiydi ama yakından baktığınızda gözbebeklerindeki derin kibri görebiliyordunuz.
"-Sadece o değil, karakoldaki herkes muhbirin kim olduğunu tahmin etmeye çalıştıklarında benim erkek olduğumu düşünüyor-Jiang Liping alay etti. Görünüşe göre sadece erkekler bir şeyleri gerçekleştirebiliyor, bu çok ilginç. Erkekler genellikle kendilerine çok güvenirler ama sonuçta iyi ya da kötü olmaları önemli değil, hepsi birer çöp.
Heteroseksüel erkek kanseri Xie Qingcheng...
Biraz heteroseksüel olan Chen Man...
He Yu, ilk şoktan kısa bir süre sonra bu mesajı kabul etti ve düşünceli bir şekilde önündeki kadına bakıyordu.
Jiang Liping bir sigara yaktı, bir nefes çekti ve kayıtsız bir şekilde şöyle dedi: "Yıllar boyunca her türden erkeğin arasında bulundum: zengin ve fakir, uzun ve kısa. Dürüst olmak gerekirse erkeklerle uğraşmak kadınlarla uğraşmaktan çok daha kolaydır çünkü erkeklerin istediği şeyler genellikle daha spesifiktir: para, şöhret ve servet; tıpkı küçük bir çocuk gibi, sadece bir oyuncak silah istiyorlar ama kadınlar her zaman farklı ve değişkendir... tıpkı bu duman gibi.
Ağzını açtı ve ince bir duman üfledi.
Duman temizlendi.
Jiang Liping, tükettiği sigaranın soğuk, hafif tütün kokusunu duydu ve şöyle devam etti: "Arzularınızı tatmin etmek ve onları gözlerinizden saklamak için daha esnek düşünmeye ihtiyaç var. Rakiplerimin çoğunlukla sizin gibi aptal adamlar olmasına sevindim.
Okuldayken de böyleydi, çoğu zaman istemeden de olsa üstün bir huy sergiliyordu.
Ama o anda, büyüleyici görünümünün örtüsünün altında saldırganlığı ve kibri, boyalı tenli ve yarı çıplak omuzlu yeşil bir yılan gibi çok seksi görünüyordu.
Jiang Liping, "Tamam, buraya girmek senin için kolay olmadı, çıkabilmen için sana bir yol göstereceğim."
He Yu aniden sordu, "Bize soracak bir şeyin yok mu?"