104.
He Yu çok zeki bir insandı.
Ama bazen olayları kolayca anlayamayacak kadar inatçıydı.
Örneğin, bir kez kendisinin heteroseksüel bir erkek olduğuna inanmaya karar vermişse, bunun doğru olduğuna ve Xie Qingcheng'in doğru cevaba giden yolda sadece küçük bir hata olduğuna inatla inanırdı.
Xie Qingcheng'in doğru cevap olabileceğini ancak şimdi fark etmişti.
Yanlış olan oydu.
Xie Qingcheng kıyafetlerini ona fırlattığında, He Yu şok edici keşfi karşısında yatakta kaskatı bir şekilde oturuyordu.
"Çabuk kalk."
"....." He Yu henüz bilincini geri kazanamamıştı,söylendiği gibi itaatkar bir şekilde giyindi. Gözleri tamamen boştu.
Kıyafetlerini giydikten sonra yataktan kalktı ve şaşkın bir şekilde Xie Qingcheng'e baktı.
Xie Qingcheng'i gördüğünde kendini kaybetmek üzereydi,mırıldandı "Xie Ge, ben...ben biraz daha kalabilir miyim?"
Xie Qingcheng, Onun kalbinde gökyüzünün parçalandığını bilmiyordu, bu yüzden He Yu'nun acı dolu yalvarışını bir heves olarak değerlendirdi ve sonra hayır dedi.
"Xie Qingcheng."
Xie Qingcheng, Yeni Yıl Arifesinde yaptı klarını kabul etmek ya da hatırlamak istemedi; yüzü solgunlaşana ve dudakları maviye dönene kadar onu uzaklaştırmakta ısrar etti.
"Gerçekten dinlenmemi istiyorsan gitmelisin. He Yu, burada kalarak bana işkence ediyorsun. Git."
Ama... He Yu ne demek istediğini bilmiyordu. Sanki sorunun anahtarını kolayca çözebilirmiş gibi hemen Xie Qingcheng'in elini tutmak istedi.
Ancak Xie Qingcheng'in yanan parmaklarına dokunduğu anda diğeri hemen geri çekti.
"....."
Xie Qingcheng fiziksel rahatsızlık ve ateşten acı çekiyordu. He Yu'ya baktığında şeftali çiçeği gözleri hafif hastalıklı bir kırmızıyla renklenmişti.
He Yu'yu dışarı itti.
"Aramızda bir daha böyle bir şey olamaz. Kapa çeneni ve git."
"Ama Xie Qingcheng,ben seninle birlikte olmak istiyorum."
"Bırak dinleneyim."
Xie Qingcheng ona bunu söyledikten sonra kapıyı kapatmak üzereyken Li Teyze dışarı çıktı.
"Xiao Xie, bugün Yeni Yılın ilk günü, arkadaşınla bu kadar erken mi uyandınız?"
Xie Qingcheng bilinçsizce yakasını çekiştirdi.
Ama boynundaki izler hâlâ çok belirgindi ve kırmızı lekeler hala açıktaydı.
Li Teyzenin yaklaştığını gören He Yu aniden elini kaldırdı ve boynundaki krem rengi atkıyı çıkarıp Xie Qingcheng'in boynuna taktı.
Kaşmir atkı yumuşaktı ve Xie Qingcheng'in açıkta kalan boynunu hemen sardı.
Durumun farkında olmayan Xie Qingcheng onu çıkarmaya çalıştı ama He Yu atkıyı çekip onu durdurdu.
"Çıkarma, morlukları kapatması için."
Xie Qingcheng bunu duyduğunda boynunun üst kısmında izler olduğunu fark etti. Üzgün mü yoksa çaresiz mi olduğunu bilmiyordu ama hareket etmeden yalnızca He Yu'nun atkısını takmaya devam edebildi.